Hakutulokset

  1. S

    Inseminaatio

    sieltä ne menkat sit tuli viimeyönä :snotty: ei muuta kuin soittoa sairaalaan että siirrytään seuraavaan vaiheeseen eli ivf:n! :ashamed: MÄ NIIN ARVASIN |O
  2. S

    Inseminaatio

    en oo uskaltanu testailla :ashamed: iui on tehty 8 päivä,nyt ois saanu testailla. Ensimmäinen iui ku tehtiin ja siittä en raskaaksi tullu,se oli kova pettymys :snotty: jotenki nyt on sellainen fiilis että odottelen vielä ;) ilmoittelen kyllä sitten miten kävi :)
  3. S

    Inseminaatio

    ti meitsi sais tehä raskaustestin :whistle: ilmoittelen tuloksista,luulenpa ettei nytkään oo tärpänny :snotty:
  4. S

    Inseminaatio

    nyt ois toinen iui tehty,tämä toinen iui oli niin kivulias toimenpide et kävi ihan sika kippeetä!ja myös viimeinen,jos nyt ei onnaa siirrytään ivf ja ootan kauhulla kuin kipeää se käy! :'( mut jospas se tästä =) onko kellään käyny kipeetä tämä iui toimenpide? vuodin ihan vertakin kunnolla |O
  5. S

    Inseminaatio

    sanos muuta!
  6. S

    Inseminaatio

    nega tuli ja ensimmäinen iui tehty! :snotty: kylläpä mä melkein arvasin!
  7. S

    Inseminaatio

    ihana kuulla,meillä lähti vain 2miljoonaa veitikkaa! onkohan se liian vähän? pidän sulle peukkuja et kaikki on hyvin! :)
  8. S

    Inseminaatio

    täällä on yksi jolla oli eka inssi tänään! :) ois kiva ku joku kertos onko jollakin tärpänny ekalla kerralla? nyt pitäs sit odotella ainakin se 2 viikkoa! jännnittää mitä tuleman pitää! =)
  9. S

    mikä mua vaivaa..

    maha on kokajan sekaisin,väsyttää,janottaa,tekee pahaa! ei kivaa :ashamed:
  10. S

    olen menosa huhtikuussa hedelmättömyystutkimuksiin,mitä ensimmäisellä kerralla tehdään? tehdäänkö siellä ensiksi munatorvien aukio

    menemme ouluun eka kertaa!! nämä verikokeet ja miehen siemenneste piti olla otettu ennen ouluun siirtymistä! kokeet ei ole vielä vuottakaan vanhoja!
  11. S

    voiko päiväkottiin mennä harjoittelemaan jos nenä vähän vuotaa

    vai pitääkö jäädä kottiin!
  12. S

    mitä sanoa lääkärille ku ahistaa niin paljon että itkettääkin sen takia!

    hirveen noloa soittaa lääkäriin aikaa! työ ja koulu vie kaiken energian ja ruppee ahistaan,oon miettiny lopettavani koulun ku se näyttää aiheuttavan ressiä niin paljon.
  13. S

    onko kellään sunnuntai ahistusta?

    mitä teette ku ahistaa?
  14. S

    onkohan vaarallista

    sain varattua ajan huomiselle =)
  15. S

    onkohan vaarallista

    se oli viimeviikkolla tulehtunut,mutta tulehdus on lähtenyt mutta patti jääny! en imetä enkä oo raskaana :/
  16. S

    onkohan vaarallista

    kun löysin rinnastani peukalon kokoisen patin? voisko kyseessä olla vaikkapa rasvapatti?
  17. S

    voisko joku kertoa clomhexaalien haittavaiskutuksista??

    kiitos annclaire =)

Yhteistyössä