olen menosa huhtikuussa hedelmättömyystutkimuksiin,mitä ensimmäisellä kerralla tehdään? tehdäänkö siellä ensiksi munatorvien aukio

vieras
Tuskin ekalla kerralla. Kurkkaa tuolta lapsettomuus-puolelta, saat tarkempia vastauksia.

Juttelette, sovitte kierron kartoituksesta, käytte läpi sairaushistoriaa ym. Voi olla että ultraavat riippuen kierrosta. Ota mukaan kalenteri johon olet merkinnyt kiertosi ym.
 
katariisa
Meillä oli ekalla kerralla vain jutustelua lääkärin kanssa, väestöliiton klinikalla. Sitten samalla sovittiin mun verikokeet, jossa katsotaan maidontuotanto ja keltarauhasen toiminta. Miehelle sovittiin siittiö näyttteen antaminen ja siitä sitten seuraava oli taas tulosten läpi käymistä.
 
vieras
Mikä klinikka, onko samassa paikassa otettu kokeet vai menikö tulokset paperilla tietona? Jos kokeet on yli 1 v vanhat ne pitää ottaa uudestaan.

Kannattaa katsoa ko klinikan sivuilta mitä siellä yleensä tehdään.

Pilkunviilaaja iskee, eihän tuo sitten OLE teidän eka kerta jos kokeet on jo otettu :snotty:
 
katariisa
Meillä olis ollut seuraava mun aukiolotutkimus. Mutta kappas tuli testiin plussa. Oltiin klinikalta pois lääkärin pyynnöstä 3kk että saa miehen siittiöt palautua ns. Mies söi magnaania, sinkkiä ja seleeniä. Mutta raskaus oli tuulimuna, mutta eipä tarvinnut mun mennä enää siihen tutkimukseen. Selvis siis samalla tässä että oon kykeneväinen raskautumaan eli putket auki. Hoidoista käytiin keskustelua ja oltais ihan sen mukaan menty eteenpäin mitkä olis ollu tulokset aukiolossa ja miehen uudessa siittiö tuloksessa.Eli oli myös tarkoitus siittiöt tutkia uudestaan vaikka välissä oli vain 3kk.
 
katariisa
Jäi vielä.. Eli halusivat katsoa onko siittiötuotanto kohonnut tai laskenut. Ja oltaisko jatkettu omillamme tai sitten hoidoilla. Nyt pieni paussi ja tarkoitus ottaa klinikkaan yhteyttä vasta huhtikuussa. Mulla kohtu tyhjennettiin tammikuussa. Ne siittiöt mitä mies esim. tuuppaa tänään ulos on valmistunut jo 3 kk sitten. Joten meilläkin kartoitettiin sitä elämää takaisin päin.
 

Yhteistyössä