Kysymys teille joiden miehet tienaa kk käteen yli 2500 ?, sinä alle 1600 ?

  • Viestiketjun aloittaja Tiina
  • Ensimmäinen viesti
Tällä hetkellä olen kotiäitinä, siksi siis tienaan alle 1600.

Mies on itseopiskellut it-nörtti, jolla on lopputyötä vaille matkailualan koulutus. Tekee nyt it-hommia matkatoimistoille.
 
mies on vissiin metalli tai teollisuus alalla. en oo varma kumpaan se luokitellaan.. B)
itse oon edelleen jumittunu heseen vaikkakin kotona lapsienkanssa ollut jo parivuotta.
en tiiä vaihdanko ees paikkaa kun toi palkkakin on osa-aikatyöstä ihan kiitettävä ja varsinkin tuosta hommasta..lepposaa hommaa ja voi itte vaikuttaa paljon vuoroihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mies on valtion leivissä ja minä lastenhoitaja, nyt kotona omien kanssa. Te jotka hesellä töissä, paljonko tein noin kuukausipalkka on? Kiinnostais se homma!
palkka on tuntipalkkaista,mulla se on 9,18? jotkut maksaa tilin 2xkuussa ja jotkut kerrankuussa. riippuu onko ketjun paikka vai yksityinen. eli pakka riippuu ihan siitä kuinka paljon tekee tunteja. yleensä sopimus minkä ne tekee on 60h/3viikkoo mutta ainakin minä sain alusta asti tehdä enemän tunteja. alussa palkka on huonompi ja harjoittelija palkka on vaan jotain 6,50? ne ekat 3kk
 

Yhteistyössä