Hakutulokset

  1. T

    Mitä lahjaksi 1-vuotiaalle tytölle?

    aika ikävä sävy! Kyselin vinkkejä ja ehdotuksia! Jotain erilaista ,tykättyä mieleen painuvaa ja mut leimataan "nirsoks". Minkä minä voin kun noit perus juttuja perheellä jo on!!!!
  2. T

    Mitä lahjaksi 1-vuotiaalle tytölle?

    Hei te siellä!!!!! AUTTAKAAA!!!
  3. T

    Mitä lahjaksi 1-vuotiaalle tytölle?

    Apua! Onks vaihtoehdot dvd ja koru..??? Olis mun mielest hyviä lahjoja ehkä ens vuonna ,mutta ei ihan vielä!
  4. T

    Mitä lahjaksi 1-vuotiaalle tytölle?

    Tytöllä 3 vanhempaa sisarusta, sen takia on jo paljon leluja ja vaatteita ja ym.!!! Ei sen takii et ois lellitty piloille!!!! Keinutuoli löytyy ja ateriasetti myös ja muumi mukejakin löytyy jo ennestään. Niin ja väriliidut ja sormiväritkin on jo. APUA!!!!!
  5. T

    Mitä lahjaksi 1-vuotiaalle tytölle?

    Kirja muuten hyvä ,mutta syö niitä... Muovisia astioita on jo. Lakanoitakin on jo tarpeeks.... pitää vielä miettiä.....
  6. T

    Mitä lahjaksi 1-vuotiaalle tytölle?

    niit on jo monta laatikollista....
  7. T

    Mitä lahjaksi 1-vuotiaalle tytölle?

    niin kuin otsikossa... Mitä lahjaksi 1-vuotiaalle tytölle jolla on jo kaikkea?
  8. T

    Onko täällä muita, jotka eivät ole koskaan maistaneet tupakkaa?

    siis ikää 23v. ja en oo koskaan edes maistanu tai ottanut edes tupakkaa huulilleni... tarkennuksesksi..
  9. T

    Mistä liikeestä ostat omat vaatteesi ja ikää sulla?

    ikää 23v.: h&m. lindex, stocka, halosen urheilu, ellos, sokos eli tääl turus wikke näist varmaan yleeensä...
  10. T

    miten iskeä mies uudelleen??

    tohon kissin ohjeeseen lisäisin viel sen salaperäisyyden... "mustasukkasuus kortin" meil toimi.. kun kävin vähän useemmin kavereitten kans iltasella syömäs ja kun sain tekstiviestejä iltaisin ja pistin puhelimen äänettömälle kun kävin nukkuu.... rupes ainakin meijän ukol kiinnostus taas...
  11. T

    Kaikki, jotka ystävää vailla...

    TURKU ite 23v. lapset 4v. ja 10kk.
  12. T

    Mies ei tajua omaa parastaan

    no kyllähän noita idiootteja täällä riittää.... :D koita jaksaa!!!! :hug:
  13. T

    Mies ei tajua omaa parastaan

    kuulostaa ihan mun exältä eikai sen sun ukkos nimi ala M:llä????? B)
  14. T

    En tiä mutta mua ainakin loukkaa tällänen

    Kyl muakin ottais päähän!!!! Ja tost et raskaus ei oo sairaus...esikoista odottaen olin tota mieltä..olin niin energinen ja hyvin voiva, ei ollu mitään "raskaus-vaivoja"... kun toista odotin kärsin varmaan kaikista vaivoista mitä on.. mm. suonikohjut, liitoskivut, selkäkrampit, huimaus...
  15. T

    G: Oletko mielestäsi kaunis?

    en nyt sanois kaunis...mut nätti :hug:
  16. T

    Miten nopeasti selviydyt yösyötöstä?

    Meil esikoinen nukku perhepedis 8kk. sit pinnasängys meijän sängys kii ja 1,5-vuotiaana siirty omaan huoneeseen nukkumaan ei mitään ongelmia!!!! Tee just niin kuin teille sopii parhaiten!!! Kuopus on kohta 7kk. ja nukkuu alkuyön omas pinniksessa kiinni meijän sängys ja kun se herää...
  17. T

    Mihin aikaan jo laitoit lapset nukkumaan?

    isompi noin 19.30 ja pienempi vähä myöhemmin kun se tarttee viel nukuttaa...
  18. T

    Musta tuntuu että ystävä tahtoo meille vaan "huonoa onnea"

    Kysyppä joskus ihan aidosti miten sillä sun kaverilla menee!!!! Jos kerran teillä menee hyvin ja kaverilla huonosti niin voisitko mahdollisesti auttaa ja tukea ystävääs???? Ihan vaan ehdotus! =)

Yhteistyössä