En tiä mutta mua ainakin loukkaa tällänen

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Vietetty miehen 30v synttäreitä ja lasten nimppareita tänä viikonloppuna. Ihmiset tietää, että olen viimeisilläni raskaana ja että on oikeesti vaatinut jaksamista näiden järkkäys.

Sitten kolme vierasta ilmoittaa tunnin myöhässä, että ei me tullakaan. Ja syynä yhdellä krapula ja kahdella se että on edelleen kännissä. Olisi sitä sopinut edes ilmoittaa etukäteen eikä sitten, kun jo pitäisi olla ajat sitten tulla paikalle.

Äkilliset sairastumiset on eri asia, mutta tällänen vituttaa.

Ja sitten ilmotellaan, että me tullaan sit joku päivä. Aivan kuin minä jaksaisin tässä nyt monta päivää kestitä ihmisiä.
 
alkup.
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:
kuulostaa siltä, et eivät taida oikein arvostaa sinua ystävänä :(
Ei pitäisi käsittääkseni olla tälläisestä kyse. No yksi on sellainen aika itsekäs ihminen eikä juuri piittaa muista, mutta tätä yhtä ihmistä ihmettelen suuresti että teki noin.
 
alkup.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Raskaus ei ole sairaus.
Ei se kai mikään sairaus olekaan, mutta ei se nyt jumalauta ole normaalikaan olotila. Ja viimeisillään sitä saa jo vaikka hiukan väsähtää jos järjestää jotain isompia juhlia ja vieläpä kahden pienen lapsen kanssa.

Ja vaikka en olisi raskaana niin mua loukkais toi silti.
 
Vierain
Ei ole sairaus, ei-sen enempää kuin krapulakaan.

Olin itse viimeisilläni niin väsynyt, matala hb ym., että jos juhlat olisin järkännyt ja rapulin takia niihin ois jätetty tulematta, niin räjähtänyt olisin!
 
alkup.
Alkuperäinen kirjoittaja Mariaa:
No ompa törkeetä :eek: Ihan vaikka et raskaana olisikaan niin kyllä mä sun tilanteessa tosta pahastuisin.
Joo pahastuisin ihan ilman raskauttakin, mutta tämä totaalinen väsymys saa vitutuksen nousemaan lisää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Raskaus ei ole sairaus.
Ei ole ei. Raskaana tai ei, niin mua ottaisi ohimoon tuollainen toiminta ystäviltä.

Eikä se mitään hupia väsyneenä ja ison vatsan kanssa ole emännöidä ja häärätä tuntitolkulla keittiössä.
Ei ole sairaus, mutta ei varsinaisesti mikään elämää helpottava tekijäkään, päinvastoin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Raskaus ei ole sairaus.
No elä :whistle:

Mutta ei mulla ainakaan yleensä möyri mahassa sellasta n.50senttistä ja 3kiloista palleroa, möyriikö sulla? Joten ei se "normaali" tilakaan ole, vaan raskasta myös kropalle ja mielelle.

Itse olisin sanonut että pippalot on piletetty, tervetuloa ensi vuonna uudelleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):
Et kestitse. Juhlat oli ja meni, jos ei passannut silloin tulla niin täytyy ymmärtää ettei heille enää erikseen mitään kestittelyjä aleta laitaan.
näin. en minä ainakaan kakkuja väsää jos joku tulee muulloin kun juhlapäivänä juhliin..
 
vieras
Joo kyllä mullakin on kolmesti möyrinyt vatsassa, mutta en viitsi joka käännöksessä olla siitä valittamassa. No ei ap tarvitse todellakaan järjestää monta päivää kestäviä juhlia, minuakin ärsyttää sellaiset vieraat jotka venyttävät päivän juhlat kolme päiväisiksi. Mutta ärsyttää myös kun aina vedetään tuo raskaus mukaan, kun ei jaksa ja on monta pientä jaloissa ja sitä rataa.
 
Juu, kyllä meilläkin vietetään synttärit vaan yhtenä päivänä (siis pyöreet) vaikka en ole raskaana. En mä ala koko viikkoa vieraita kestitsemään. Viimex kun oli miehen synttärit, ni sen sisko änkes meille seuraavana päivänä ennen puolta päivää. Oltiin menty nukkumaan puoli seitsemältä aamulla ja valvomista takana tasan vuorokausi. En ollu vieraanvaraisella tuulella. Hän otti nenäänsä.
Ja viralliset kutsut oli lähetetty kaksi viikkoa ennen juhlia, puhetta asiasta oli jo sitäkin ennen.
 
(vierailija)
...toisaalta, jos tympäsis ja väsyttäis juhlien järjestäminen, niin ostaisin kaiken valmiina ja puuhaisin itse mahdollisimman vähän. Tuskin ne juhlat pilalla olis vaiks emäntä ei olisi itse leiponut tai jos kaikkia nurkkia ei olis hammasharjalla puunattu, jne. Ystävät kyllä ymmärtäis, että jos ei jaksa niin ei jaksa. Meni OT, mutta kuitenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Juu, kyllä meilläkin vietetään synttärit vaan yhtenä päivänä (siis pyöreet) vaikka en ole raskaana. En mä ala koko viikkoa vieraita kestitsemään. Viimex kun oli miehen synttärit, ni sen sisko änkes meille seuraavana päivänä ennen puolta päivää. Oltiin menty nukkumaan puoli seitsemältä aamulla ja valvomista takana tasan vuorokausi. En ollu vieraanvaraisella tuulella. Hän otti nenäänsä.
Ja viralliset kutsut oli lähetetty kaksi viikkoa ennen juhlia, puhetta asiasta oli jo sitäkin ennen.
tämmönen on niin ärsyttävää. kun meidän poika täytti kaks niin miehen veljen porukka oli sit päättänyt tulla vieraileen vasta illalla (kutsussa oli kyl aika juhlille).. oli tosi kiva sit olla kun päivänsankari oli jo väsynyt ja sauna oli valmiina (klo 19)..
 
Kettukarkki
SE mikä minua ap:n tilanteessa eniten loukkaisi olisi se, että on edellinen ilta venähtänyt liian pitkäksi kun olen heidät kutsunut juhliin. Ei osoita mun mielestä yhtään arvostusta kutsujaa kohtaan lähteä kännäysreissulle edellisenä iltana!
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Juu, kyllä meilläkin vietetään synttärit vaan yhtenä päivänä (siis pyöreet) vaikka en ole raskaana. En mä ala koko viikkoa vieraita kestitsemään. Viimex kun oli miehen synttärit, ni sen sisko änkes meille seuraavana päivänä ennen puolta päivää. Oltiin menty nukkumaan puoli seitsemältä aamulla ja valvomista takana tasan vuorokausi. En ollu vieraanvaraisella tuulella. Hän otti nenäänsä.
Ja viralliset kutsut oli lähetetty kaksi viikkoa ennen juhlia, puhetta asiasta oli jo sitäkin ennen.
tämmönen on niin ärsyttävää. kun meidän poika täytti kaks niin miehen veljen porukka oli sit päättänyt tulla vieraileen vasta illalla (kutsussa oli kyl aika juhlille).. oli tosi kiva sit olla kun päivänsankari oli jo väsynyt ja sauna oli valmiina (klo 19)..
Suku on niin ihanaa... :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vietetty miehen 30v synttäreitä ja lasten nimppareita tänä viikonloppuna. Ihmiset tietää, että olen viimeisilläni raskaana ja että on oikeesti vaatinut jaksamista näiden järkkäys.

Sitten kolme vierasta ilmoittaa tunnin myöhässä, että ei me tullakaan. Ja syynä yhdellä krapula ja kahdella se että on edelleen kännissä. Olisi sitä sopinut edes ilmoittaa etukäteen eikä sitten, kun jo pitäisi olla ajat sitten tulla paikalle.

Äkilliset sairastumiset on eri asia, mutta tällänen vituttaa.

Ja sitten ilmotellaan, että me tullaan sit joku päivä. Aivan kuin minä jaksaisin tässä nyt monta päivää kestitä ihmisiä.
jos tulevat niin sitten paketti ostokeksejä pöytään ja kahvia. ei kyllä muuta tarvitse enää tarjota.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vietetty miehen 30v synttäreitä ja lasten nimppareita tänä viikonloppuna. Ihmiset tietää, että olen viimeisilläni raskaana ja että on oikeesti vaatinut jaksamista näiden järkkäys.

Sitten kolme vierasta ilmoittaa tunnin myöhässä, että ei me tullakaan. Ja syynä yhdellä krapula ja kahdella se että on edelleen kännissä. Olisi sitä sopinut edes ilmoittaa etukäteen eikä sitten, kun jo pitäisi olla ajat sitten tulla paikalle.

Äkilliset sairastumiset on eri asia, mutta tällänen vituttaa.

Ja sitten ilmotellaan, että me tullaan sit joku päivä. Aivan kuin minä jaksaisin tässä nyt monta päivää kestitä ihmisiä.
jos tulevat niin sitten paketti ostokeksejä pöytään ja kahvia. ei kyllä muuta tarvitse enää tarjota.
näin mäkin aina teen.. toinen helppo on ostaa valmis kääretorttu, leikata paloiks ja pursottaa purkista kerma päälle.. tadaa.. leivoksia :D
 
alkup.
Nyt tuo ystäväni soitti ja pyyteli anteeksi etteivät tulleetkaan. Oli aika karmeassa kunnossa, kun selvitteli itseään parin päivän känneistä. Sen verran piti mainita, että lapset tosi paljon odottivat heitä ja ihmettelivät, kun eivät tulleetkaan. Mikä oli siis ihan totta. Totesi itsekin, että varmasti odottivatkin, mutta tulee huomenna sitten käymään.
 
Kyl muakin ottais päähän!!!!
Ja tost et raskaus ei oo sairaus...esikoista odottaen olin tota mieltä..olin niin energinen ja hyvin voiva, ei ollu mitään "raskaus-vaivoja"... kun toista odotin kärsin varmaan kaikista vaivoista mitä on.. mm. suonikohjut, liitoskivut, selkäkrampit, huimaus, pahoinvointi jne....ja lista on loputon... mun mielest äippälomalle pitäis päästä jo kolme kuukautta ennen la:aa ja valtion/kunnan pitäis kustaantaa kodinhoitaja(väh. 3xvko.) ja pitäis lisätä penkkejä tai vaikkapa nojatuoleja kauppoihin ja kaupungille et masumimmit sais huilahtaa..niin ja tietysti ilmaiset taxi-kyydit.... :LOL: :LOL: ..,mut kuitenkin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Raskaus ei ole sairaus.
No elä :whistle:

Mutta ei mulla ainakaan yleensä möyri mahassa sellasta n.50senttistä ja 3kiloista palleroa, möyriikö sulla? Joten ei se "normaali" tilakaan ole, vaan raskasta myös kropalle ja mielelle.

Itse olisin sanonut että pippalot on piletetty, tervetuloa ensi vuonna uudelleen.
Hyvin sanottu,peesi tähän!
Ap.lle
:hug:
 

Yhteistyössä