:ashamed: mä olen osittain samaa mieltä tuon lindexin ja kappahlin suhteen pissiksen kaa, tosin joskus niistäkin löytää kivoja vaatteita. Ikää mulla 32 v. (en pukeudu teinisti!)Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:mä ostan kappahl ja lindex ja H&M ja aleksi 13
ja ikää kohta 22
ja sain kuulla tässä tänään että kappahl ja lindex myy ihan vanhojen naisten vaatteita siis 16 vuotiaan pissiksen suusta..
näinkö on?
Ja ikä unohtui 33 vuotiaalta vanhukseltaAlkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Ostan vaatteita paljon H&M:ltä. Housut ja vähän muutakin YourFACE:lta, jotain stockmannilta. Jakkupuvut ja osa housuista on Andiatalta.
Juu, varsinkin KappAhlissa on niin tätivaatteita, etten kuunaan niitä päälleni pukisi, ainakaan vielä. Ja ei, mun tyyli ei oo sitten mikään teinix.Alkuperäinen kirjoittaja Perkin Elmer::ashamed: mä olen osittain samaa mieltä tuon lindexin ja kappahlin suhteen pissiksen kaa, tosin joskus niistäkin löytää kivoja vaatteita. Ikää mulla 32 v. (en pukeudu teinisti!)Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:mä ostan kappahl ja lindex ja H&M ja aleksi 13
ja ikää kohta 22
ja sain kuulla tässä tänään että kappahl ja lindex myy ihan vanhojen naisten vaatteita siis 16 vuotiaan pissiksen suusta..
näinkö on?
Enimmäkseen tulee käytyä H&M:ssä. Kävisin myös VeroModassa/Onlyssa, mut alan nähtävästi olla niihin liian vanha, eikä vartalokaan ole enää oikeaa muottia niihin vaatteisiin.
samoin ja lisään vielä kappahllin ja seppälän... ja sit intersport!Alkuperäinen kirjoittaja zanna74:Lindex, H&M on ne yleisimmät paikat, senttikokoja kun ostelen suurimmaksi osaksi
Ja ikää 34 v B)
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:Mistä liikeestä ostat omat vaatteesi ja ikää sulla?
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Juu, varsinkin KappAhlissa on niin tätivaatteita, etten kuunaan niitä päälleni pukisi, ainakaan vielä. Ja ei, mun tyyli ei oo sitten mikään teinix.Alkuperäinen kirjoittaja Perkin Elmer::ashamed: mä olen osittain samaa mieltä tuon lindexin ja kappahlin suhteen pissiksen kaa, tosin joskus niistäkin löytää kivoja vaatteita. Ikää mulla 32 v. (en pukeudu teinisti!)Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:mä ostan kappahl ja lindex ja H&M ja aleksi 13
ja ikää kohta 22
näinkö on?
Enimmäkseen tulee käytyä H&M:ssä. Kävisin myös VeroModassa/Onlyssa, mut alan nähtävästi olla niihin liian vanha, eikä vartalokaan ole enää oikeaa muottia niihin vaatteisiin.