Mistä liikeestä ostat omat vaatteesi ja ikää sulla?

Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
mä ostan kappahl ja lindex ja H&M ja aleksi 13

ja ikää kohta 22 ;)

ja sain kuulla tässä tänään että kappahl ja lindex myy ihan vanhojen naisten vaatteita :whistle: siis 16 vuotiaan pissiksen suusta..

näinkö on? :eek:
:ashamed: mä olen osittain samaa mieltä tuon lindexin ja kappahlin suhteen pissiksen kaa, tosin joskus niistäkin löytää kivoja vaatteita. Ikää mulla 32 v. (en pukeudu teinisti!)

Enimmäkseen tulee käytyä H&M:ssä. Kävisin myös VeroModassa/Onlyssa, mut alan nähtävästi olla niihin liian vanha, eikä vartalokaan ole enää oikeaa muottia niihin vaatteisiin.
 
Vähän sieltä sun täältä. Seppälästä, Henkasta joskus :ashamed: , marketeista, kirppiksiltä joskus ja bändipaidat ym hevikamppeet festareilta, levykaupoista.. Itse teen jonkun verran myös.

Ja ikää oli 24v.
 
Pai-29
ikää 29v ja vaatteet ostan h&m:ltä, onlysta, aleksilta, ja mistä nyt sattuu löytyyn. tänään ostin kivan t-paidan prismasta ja hameen kans. myös doriksesta,ostin tänään caprit. urheiluvaatteet intersportista ja rintamäeltä enimmäkseen
 
Ostan vaatteet juuri sieltä mistä satun löytämään sopivan. Oli sitten kyseessä kauppa tai kirpputori.

Olen niin "vaativa" että löydän äärimmäisen harvoin sellaisen vaatteen jonka ostan. Joskus pitää ommella itse kun ei löydy sellaisia mitä etsin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Perkin Elmer:
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
mä ostan kappahl ja lindex ja H&M ja aleksi 13

ja ikää kohta 22 ;)

ja sain kuulla tässä tänään että kappahl ja lindex myy ihan vanhojen naisten vaatteita :whistle: siis 16 vuotiaan pissiksen suusta..

näinkö on? :eek:
:ashamed: mä olen osittain samaa mieltä tuon lindexin ja kappahlin suhteen pissiksen kaa, tosin joskus niistäkin löytää kivoja vaatteita. Ikää mulla 32 v. (en pukeudu teinisti!)

Enimmäkseen tulee käytyä H&M:ssä. Kävisin myös VeroModassa/Onlyssa, mut alan nähtävästi olla niihin liian vanha, eikä vartalokaan ole enää oikeaa muottia niihin vaatteisiin.
Juu, varsinkin KappAhlissa on niin tätivaatteita, etten kuunaan niitä päälleni pukisi, ainakaan vielä. Ja ei, mun tyyli ei oo sitten mikään teinix.
 
OHIS...
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja Perkin Elmer:
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
mä ostan kappahl ja lindex ja H&M ja aleksi 13

ja ikää kohta 22 ;)

ja sain kuulla tässä tänään että kappahl ja lindex myy ihan vanhojen naisten vaatteita :whistle: siis 16 vuotiaan pissiksen suusta..

näinkö on? :eek:
:ashamed: mä olen osittain samaa mieltä tuon lindexin ja kappahlin suhteen pissiksen kaa, tosin joskus niistäkin löytää kivoja vaatteita. Ikää mulla 32 v. (en pukeudu teinisti!)

Enimmäkseen tulee käytyä H&M:ssä. Kävisin myös VeroModassa/Onlyssa, mut alan nähtävästi olla niihin liian vanha, eikä vartalokaan ole enää oikeaa muottia niihin vaatteisiin.
Juu, varsinkin KappAhlissa on niin tätivaatteita, etten kuunaan niitä päälleni pukisi, ainakaan vielä. Ja ei, mun tyyli ei oo sitten mikään teinix.
 
Lindexiltä, KappAhlista, H&M:ltä, Anttilasta, postimyynneistä jos sattuu kivaa silmiin. Harvemmin vaan nykyään itelle mitään ostan, vanhatkin kelpaa :).

Ja iän voinee päätellä nikistä :D, syksyllä täytän pyöreitä.
 
kyllä mäkin olen sitä mieltä että kappahlissa ja lindexillä on ehkä vähän liian klassisia + aikuinen nainen-vaatteita mun makuun, yleensä en niissä edes käy.
hennesiltä, stockan one wayltä, jim&jillistä ja kirppareilta yleensä löytää jotain.
ja ikää kohta 24v
 

Yhteistyössä