Hakutulokset

  1. K

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

    Tervehdys :wave: Ultrassa käyty ja yksi asukki sieltä löytyi :heart: Viikkoja ultran mukaan olisi 7+0 ja menkkojen 7+4 ja kun erotus on näin pieni niin ei alkanut muuttelemaan la:a. Nyt voi siis huomenna soittaa neuvolaan ja varata aikaa ensimmäiselle käynnille..Tänään on ollut taas...
  2. K

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

    Tervehdys :wave: Laktalle iso :hug: Täällä on vietetty hiljaiseloa.. Kuvotusta, pahoinvointia ja väsymystä riittää. Välillä on päiviä jolloin on vain pientä kuvotusta mutta kyllä on päiviä jolloin on täytynyt halailla pyttyä useampaankin otteeseen :x Ja nukkua voisin vaikka vuorokaudet...
  3. K

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

    Tervehdys :wave: mymmyryy onnittelut hyvistä uutisista ultrassa :flower: Miten sitä on vuodessa unohtanut miten huono-olo näin alussa onkaan :x Hirveä väsymys, pahoinvointi ja paleleminen tekevät kyllä päivistä haastavia, kun pitäisi jaksaa tuon nuorimmaisen kanssa (6kk) touhuta...
  4. K

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

    Tervetuloa kaikki uudet odottajat :wave: Minulla pahoinvointia on enemmän aamulla ja illalla. Sitä helpottaa se, että syö tasaisin väliajoin jotain suolaista. Kahvi ei enää maistu ollenkaan ja minä kun olen kahvin suurkuluttaja, mutta sama on ollut aina odotusaikana että kahvia en ole...
  5. K

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

    Minulla on jotenkin vielä sellainen epäuskoinen olo tästä raskaudesta...Neuvola-ajan ajattelin varata sen varhaisraskauden ultran jälkeen, kun ei ne neuvolaan ota kuitenkaan ennenkuin viikkoja on vähintään se 9...eli ei sen puoleen ole kiirettä.. Toivottavasti tämä epäusko ei ole merkki siitä...
  6. K

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

    mymmyryy :hug: jospa se tuhruvuoto olisi ihan vaaratonta.. Esikoista odottaessa aloin vuotaa verta ja lääkäri oli sitä mieltä että kesken menee..Vaan eipäs mennytkään. Esikoinen täyttää 16v. kesällä, kaksoset täyttävät tänä vuonna 9v, tämä nuorimmainen on syntynyt 11/07 eli pitkillä...
  7. K

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

    Johjo eiköhän meidänkin lapsiluku ole täynnä tämän viidennen jälkeen :) minä kun olen ihminen joka kärsii kroonisesta vauvakuumeesta täytyy sanoa ettei pidä olla niin varma että se vielä tähän jää :laugh: sen takia onkin harkinnassa että jos laittaisi piuhat poikki tämän raskauden jälkeen ettei...
  8. K

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

    Tervehdys :wave: Vieläkö mahtuu joukkoon mukaan..Plussasin reilu viikko sitten ja tässä on nyt totuteltu ajatukseen viidennestä lapsukaisesta. Nuorin täytti juuri 6kk, joten ikäeroa tulisi 1v2kk tälle typykälle ja uudelle tulokkaalle. Hieman varovaisin mielin ollaan ja ennen varhaisraskauden...

Yhteistyössä