TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

Matsalulle ja Laktalle :hug: :hug:
Eikös täällä kirjoiteltu että se pieni vuoto voi olla sitä verisuonikiinnittymistä tms.. jolloin sitä luonnostaan vähän tulee..

Mulla oli tosi rankka vkl, kun olin talkoissa. Lauantaina 12h ja eilen 10 h - ja tulipahan tässä mieleen että olikohan kovin terveellistä haistella maalihöyryjä tässä tilassa... parin päivän päästä pitäisi olla 6 vkoa kasassa joten nyt kai on kaikista kiireisin aika otuksella masussa, kun myodostuu kaikenmaailman elimet ym... Tosi kiva oli olla siellä kun välillä tuntu että nukahtaa seisaalleen :whistle:
Kun viikonloppu meni talkoissa ja unet jäi vähiin (vieraassa paikassa nukkuminen on mitä on), niin nyt olo on kuin olis ryypänny koko viikonlopun :LOL: Paleltaa, rinnat on kipeenä ja on ihan hönö olo, lämpöö oli aamulla 37 - joten siitä lienee palelluskin. Oksetusta ei ole onneksi ollut, jos on pitkä aika syömisestä niin silloin tulee vähän kuvottava olo :x , mutta menee ohi kun on syönyt.
Nyt täällä töissä lasken tunteja että pääsen kotiin pötkölleen.. ZZZZ tosin illlalla on kampaaja niin eihän sitä voi kaiket illat nukuskella.
2 viikon päästä on neuvola, ja siellä kaiketi sitten kuulen milloin on ultria ym mikäli kaikki on vielä ok.

Kesäkuun alussa on kaikenmaailman kekkereitä ja olen koittanut kehitellä duunikamuille vaikka mitä tarinoita ettei ne hoksais - kavereillekaan en halua vielä kertoa mitään, kun kaikkea voi vielä tapahtua... Olis jees jos voisi pitää kesälomaan asti tämän homman salassa, ja kertoisin vasta sitten lomilta tullessa... eli syyskuun alussa sitten =)

Niin joo, Tuulialle onnea kun otuksella on kaikki hyvin :flower:
Pitäis kait alkaa tekemään töitäkin tänään... :headwall:
 
Niin joo - siitä vuodosta vielä kysymys - mulla ei ole ollut ei yhtään mitään vuotoa nyt - luin jostain että valkovuoto olis ihan runsastakin nyt, mutta mulla ei kyllä tule mitään, ihan nollaa sillä saralla. Normaalia?
 
Heippä kaikille!
Me täällä saikkuillaan, lauantai-illasta asti oon oksentanu kaiken mustikkakeittoa tukevamman ruuan :x Tänä aamuna alkoi sitten myös ihan vesiripuli. Tietääkö joku et onko toi ripuli ihan normaalia ja oksenteluun liittyvää ettei mul nyt olis vielä lisäks joku pöpö? Onhan se toki loogista et jos ei mitään oo syöny pariin päivään niin ei sieltä paljon uloskaan tule.... Kattoo nyt mitä sitä uskaltais seuraavaks kokeilla syödä, noi jonkun mainitsemat mehujäät oli tosi jees, samoin pillimehuja oon imeskelly niin ja sitä mustikkakeittoa. Pe olis neuvola ni katotaan mitä siellä sanotaan... Jaksamisia muillekin!


 
No niin, nyt naama sitten kukkii oikeen kunnolla :headwall: Ihan kun edellisessä raskaudessa, ja tätä kestää sitten tuonne imetyksen loppumiseen asti. Kiva, ikää 30 vuotta ja naama kun teinillä B)
Rinnat turvonneet, joutuu lähtemään liivi ostoksille, niin ja väsymys on jotain aivan järkyttävää... Mut nyt kukkapenkin kimppuun, jos tästä vaikka piristyisi....
 
Huomenta

Täällä pihisee hyvin kiukkuinen mamma - tänä aamuna on taas kaikki mennyt enemmän tai vähemmän pieleen. Voi kun olisi ylimääräinen astiasto, niin heittelisin jo lautasia seinään ;)

Tuosta kahvinjuonnista - tänä keväänä on tehty uusi tutkimus, joka on ilmeisesti osoittanut yhteyden kofeiinin ja keskenmenojen välille. Tutkimusta on uutisoitu laajalti jenkki- ja brittiviestimissä, mutta suomalaisissa lehdissä en ole huomannut mitään juttuja. Uusien tietojen mukaan turvallisen käytön raja on ihan vaan parissa pikkukupillisessa päivittäin. Yli 200mg päivässä aiheuttaa jo 25% keskenmenoriskin (verrattuna keskivertoon 12% riskiin). Ja tietysti parempi olisi olla juomatta ollenkaan kofeiinipitoisia juomia. Tämäkin on niin maassa maan tavalla -juttu, Suomessa ollaan niin kahvisieppoja, ettei tuollaisia mielellään noteerata :) Vähän vastaava, kun varmaankin merilevä Japanissa. Tuskin siellä kaikki odottajat pitäytyvät merilevän syönnistä, vaikka se Suomessa suuri synti onkin ;)
Tässä vielä linkki tuohon kofeiinitutkimukseen:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/7195500.stm

No niin, saarnauksesta muihin aiheisiin :)

Mulla on oireet taas lähes nollassa, onneksi eilen iltana rinnat olivat taas arat. Kaksi ihan oireetonta vuorokautta ehti olla, jolloin vaivasi vain väsymys. Täytyy nyt seurailla omaa oloa, ja jos oireettomuus jatkuu neljä päivää, lähden päivystykseen. En haluaisi toiste turhaan pitää kuollutta sikiötä kohdussa viikkotolkulla...

Tuttiritari 7+5
 
kesää odotellessa.36v..................... 31.12. ...... 8. lapsi

rintsi82...........................SatKS......... 1.1. .......... 3. lapsi
Hathor..................25v....Kät............. 1.1. .......... 1. lapsi
mei08 .............................................. 1.1. .......... 2. lapsi
nipsuliina83 .........25v....LS.............. 1.1. .......... 1. lapsi
fridukka ........................................... 1.1. .......... 1. lapsi

Summer88.......................KYS............ 2.1. .......... 1. lapsi
Helmi25...........................KYS............ 2.1. .......... 1. lapsi

cruella...................24v....VKS............ 3.1. .......... 3. lapsi

BabyP....................29v..................... 4.1. ........... 1. lapsi

Saanuska.......................................... 5.1. ........... 1. lapsi
JackQe.............................TAYS.......... 5.1. ........... 1. lapsi
fanny82 ............................................ 5.1. ........... 1. lapsi
Tammimamma09.............K-SKS......... 5.1. ........... 1. lapsi
hemuli08...............35v....OYS............ 5.1. ........... 1. lapsi

Matsalu.................44v....Kät ............ 6.1. ........... 1. lapsi

Tuttiritari2 ........................................ 7.1. ........... 2. lapsi
Faltteri............................HYS............ 7.1. ........... 2. lapsi

Bhunis ...........................Kät.............. 8.1. ........... 2. lapsi
nippanappa .........29v....KYS............. 8.1. ........... 2. lapsi
mammakoo ..........24v....EKKS........... 8.1. ........... 3. lapsi
Jonna-75........................OYS............. 8.1. ........... 2. lapsi
tek..................................................... 8.1.............

Sarabi ............................................... 9.1. ........... 3. lapsi
Ruusu23............................................ 9.1. ........... 3./1. yhteinen
Mama74................34v....KYS............. 9.1 ............ 5. lapsi
daizz.....................26v....K-SKS......... 9.1. ........... 3./1. yhteinen

Lappitar ...............25v....LKS............ 10.1. .......... 2. lapsi
elviiraiina .......................PKKS ......... 10.1. .......... 2. lapsi
nooruli..................27v...................... 10.1. .......... 3. lapsi

Mystical............................................. 11.1. ......... 3. lapsi
Töyhtö..................25v....................... 11.1. ......... 1. lapsi
Aminohappo...................KYS............. 11.1. ......... 2. lapsi


mymmyryy .....................HYS............. 12.1. ......... 3. lapsi
TMK................................SatKS ......... 12.1. ......... 3. lapsi
NallePuh .......................KOKS .......... 12.1. ......... 3. lapsi
Tankki..................37v....SeKS........... 12.1........... 2. lapsi
pennonen80..................K-PKS.......... 12.1 .......... 3. lapsi
Tuulia78...............30v....JS................ 12.1. ......... 4./1. yhteinen
Muffelo.............................................. 12.1. ......... 3. lapsi

Nena83.................24v....LPKS.......... 13.1. ......... 1. lapsi
Iberis..............................OYS............ 13.1. ......... 1. lapsi

TeeBird ..........................TYKS .......... 14.1. ......... 2. lapsi
HattiWatti78..................................... 14.1. ......... 3. lapsi

Sisi .................................NKL............ 15.1. ......... 2. lapsi
jasminette............29v....OYS ........... 15.1. ......... 1. lapsi
peppi81..........................LPKS........... 15.1. ........ 4. lapsi
siukkis............................................... 15.1. ........
Anmaria79............28v....................... 15.1. ........ 2. lapsi

pikkuvadelma ................TAYS ........... 16.1. ........ 2. lapsi
JJ-t .................................HYS ............ 16.1. ........ 1. lapsi
Pearl84.................24v....KSKS........... 16.1. ........ 1. lapsi
Sirpula............................................... 16.1. ......... 1. lapsi

Lara83............................NKL............. 17.1. ......... 2. lapsi

Hennuliinizu..........23v....SeKS........... 18.1. ......... 3. lapsi
Pompo79........................OAS............. 18.1. ......... 2.lapsi
Violet78................30v....K-HKS.......... 18.1. .......... 1. lapsi

Missy-85...............23v........................ 19.1. .......... 2. / 1. yhteinen
Tuizu....................32v....JS................. 19.1. .......... 1. lapsi
Johjo....................30v....OYS ............. 19.1. .......... 4. lapsi

kirppunen............30v....PKKS ........... 20.1. .......... 3. lapsi
tuttelitar...............39v....................... 20.1. .......... 6. lapsi
PäivikkiV.........................P-KKS.......... 20.1. .......... 1. lapsi
Amalia..................29v....................... 20.1. ........... 1. lapsi
runttipulla............30v.....Kät............. 20.1. ........... 1. lapsi
mmamaa..............25v....SeKS........... 20.1. .......... 3. lapsi
Mrs O................................................ 20.1. .......... 3. lapsi
Sandrah.........................K-HKS......... 20.1. ........... 5. lapsi

sef........................24v....TYKS............ 21.1. .......... 2. lapsi
Martzu87........................................... 21.1. .......... 1. lapsi

memmu84......................OAS............. 22.1. ..........
Chamorphis..........29v....VKS............. 22.1. .......... 1. lapsi


Mamamin.......................Kät............... 23.1. .......... 2. lapsi
Emos...................29v......................... 23.1. .......... 3. lapsi
haidi84................23v....KYS............... 23.1. .......... 1. lapsi
minea............................TAYS............. 23.1. .......... 1. lapsi

TheNapero....................OYS............... 24.1. .......... 2. lapsi

Sasha80.......................?KHSHP?....... 25.1. ........... 1. lapsi
Ninzu.............................K-SKS.......... 25.1. ............ 3. lapsi

prinsessa-keisari..26v....KYS.............. 26.1. ........... 3. lapsi

Sahranami......................................... 27.1. ............ 1. lapsi

Hunaja.................23v........................ 28.1. ........... 1. lapsi
Kullervo............................................. 28.1. ........... 2. lapsi

Niiskunen.......................KOS............. 1.2. (19.1.) .. 3. lapsi

marli ................................................... ? ..............
kuudenmutsi ................EKKS.............. ? ............... 6. lapsi
pilviini............................LKS................ ? ............... 2. lapsi
vauva09........................SKS................ ? ............... 2. lapsi
Tuuliska............................................... ? ............... 3. lapsi



ONNEA ODOTUKSEEN!






Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:

EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
IAS = Iisalmen aluesairaala
JS = Jorvin sairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson sairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
NKL = Naistenklinikka
OAS=Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
PS = Porvoon sairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SAS = Salon aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS= Ålands centralsjukhus
 
No nyt se alkoi sitten oikeasti, nimittän se oksentaminen :x Olen tämän päivän saikulla kun ei tästä pystyssä olemisesta tule yhtikäs mitään.

Koko ajan pitää syödä, jotta edes vähän pysyy olo siedettävänä...mahtaa perse olla kohtuu leveä hetken päästä :/

Ja eikun takaisin makaamaan :kieh:
 
Eli sairaalassa ollaan käyty tuskaisen yön jäljiltä ja kesken on mennyt. Tai itse asiassa epäili tuulimunaksi, joten ei siellä ole edes alkiota ollutkaan, pelkkä raskauspussi. Se ehkä selittäisi oireettomuudenkin... En tiedä.

Mutta minulla ainakin viime yö oli aivan h**vetillinen, vuotoa tuli aivan kamalasta ja kouristukset mahdottomia. Niitä ilmeisesti vielä jatkossa luvassa, kun kohtu ei ollut täysin tyhjentynyt. Kokeillaan näin alkuun ilman lääkitysta ja menen reilun viikon päästä jolloin tilanne tarkistetaan. Jos ei ole itsestään tyhjentynyt, niin sitten antavat lääkettä joka laittaa supistelemaan.

Meillä ei siis Kimpaleen kanssa tämän pidemmälle päästy, mutta en oo heittänyt kirvestä kaivoon. Ja yllättävän hyvin voin, mutta noiden vuotojen takia kyllä osasin hiukan itseäni valmistaa tulevaan... Ja heti kun on lupa yrittää uudestaan, niin me varmasti myös yritetään.

Oikein nautinnollista odotusta kaikille!!!! Yritän päästä maalis-/huhtikuun toivoihin -09!! :)
 
Lakta :hug:


Alkuperäinen kirjoittaja jasminette:
haidi84 minä myös taistelen tupakkaa vastaan...Polttanut olen viimeiset 15 vuotta ja aiemmat tupakkilakot on tyssänny heti alkuunsa. Muutamassa päivässä aikasemmin on tullu ihan hirveät viekkarit, mutta nyt ei ole ollut päänsärkyä, hermostuneisuutta ym. viekkareita. Yllättävän helposti tämä on onnistunut, ja plussan jälkeen (11.5) en ole polttanut kuin vain pari tupakkaa.
Täällä myös yksi tupakan polton jo lopettanut. Nyt aloinkin miettiä viestistäsi että johtuisiko tämä kamala päänsärky juurikin tuosta tupakan polton lopettamisesta. Lopetin noin reilut viikko sitten ja sen jälkeen tuo päänsärky on ollut jokapäivästä ja todella kamalaa. Yhtään ei enää tee mieli ja olen aika ylpeä että sain kertaheitolla lopetettua.

Ja huono olo jatkuu, sef tuossa jo samaa sanoikin, että koko ajan pitäis jotain olla suussa niin ois hyvä olo. Viikonloppuna oli tosin paljon parempi olo ja heti kun tultiin maalta kotia niin huono olo alkoi taas. Ehkä kotona ei tule sitten niin paljon syötyä kun mummolassa.

 
Voi Lakta, osanottoni! Jos vain pystyt pitämään tuon positiivisen asenteen, se kyllä helpottaa yrityksen aloittamista uudestaan. Hyvä kuitenkin, että luonto vähän avitti asiaa, ettet joutunut odottamaan np-ultraan asti tietoa tuulimunasta. Syö tarpeeksi särkylääkkeitä ja lepäile :hug:
 
Chamorphis
Hei vaan kaikille! Mahtuuko mukaan tuore odottaja?! =) Just viikonloppuna testasin muhkean plussan ja ihan vielä pyörällä päästä! :D Vaikka melkein tiesinkin olevani raskaana niin silti vaikee uskoo sitä todeksi. :heart: Tää on mun ensimmäinen ja hyvin toivottu sellainen! :heart: :heart: :heart:
Laskettu aika olis ilmeisesti tammikuun lopulla, mutta kaikki laskurit antaa eri päivän, joten en tarkkaa tiedä vielä.
 
Voi ei otan osaa Lakta, koitahan jaksaa :hug:

Ajattelin sellaista samalla kysästä että onkohan normaalia että nenästä vuotaa verta raskauden aikana? Ajattelin vaan että johtuukohan se sitt kuivista limakalvoista tai jotain?
eikö kuivatlimakalvot oo aika tavallista raskauden aikana?
Mulla on jo ollu pariin otteeseen tullut verta nenästä.

Muuten on ollut aika oireetonta täälläkin, muutakun että rinnat on toooosi arat ja välillä vihloo vatsaa. rupee jo vähän pelottaa että onkohan siellä masussa ees joku.. toivon mukaan parin viikon päästä ultrassa selvis siiten jotain..
 
Tasku Venus
Voi, Lakta :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:
Niin joo - siitä vuodosta vielä kysymys - mulla ei ole ollut ei yhtään mitään vuotoa nyt - luin jostain että valkovuoto olis ihan runsastakin nyt, mutta mulla ei kyllä tule mitään, ihan nollaa sillä saralla. Normaalia?
Mulla on ihan sama juttu, olen ihmetellyt itsekin tuota asiaa. Vähän pelottaa onko normaalia ollenkaan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:
Mitäs mieltä olette hiusten värjäämisestä? Mulla on kampaaja tänään ja olen kyllä hiusten värjäämisen tarpeessa.... ja aikakin on varattu sitä silmällä pitäen.
Ei siinä pitäisi mitään olla. Itse olen monta kertaa värjännyt hiukset odotusaikana. Jotkut sanoo ettei väri tarttuisi, mutta omalla kohdalla ainakin on ihan hyvin tarttunu.
Pitäisikin taas ostaa väri ja värjätä kun alkaa juurikasvu näkyä.
 
Muffelo
Laktalle pahoittelut ja paljon haleja ja voimia!! :hug:

Runttipulla: Mä kuulin viime raskaudessa, ettei ekan kolmanneksen aikana kannattais värjätä, mutta sitten alettiin siinä parturin kanssa miettiä, että jos tosiaan olis vaarallista, niin kuinka ihmeessä parturit voisivat työskennellä raskaana ollessaan ja käsitellä värejä päivittäin, jopa useita kertoja? Eli tuskin se värjäys maata kaataa...Mulla on kanssa vain ollut ongelmaa tarttumisen kanssa(sekä lopputulos ollut vähän erikoinen) raskaus ja imetysaikoina, mutta kaikillahan ei ole sitäkään. Eli siis itse ainakin uskallan värjätä hiuksia myös raskaana.

Chamorphis: Tervetuloa ja onnittelut plussasta!!

Tuttiritari2: Tuon tutkimuksen mäkin otin tosissani, kun on 6 km.a taustalla ja lopetin plussattuani kahvin juonnin. Kolaa menee jonkin verran, mutta siitä en varmaan kykene itseäni täysin vieroittamaan :eek:

Ja neuvolasta tuli uusi laskettuaika mulle, eli 12.1, jonka vois kanssa varmaan päivittää...
:wave:

Martzu87: Mulla on tullut aiemmissa raskauksissa tosi herkästi verta nenästä, johtunee siitä, että verenkierto paranee tjt...

Me mennään grillaamaan nyt, kun tuntuu helpottavan tuo syöminen tähän oksetukseen(paisuminen on siis taattua)...Palailen taas!

Muffelo ja masukki 7+0 :heart:
 
Terve kaikille, tervetuloa uudet ja valtavasti haleja Lakta!!

Onko muita, jotka on joutuneet jo pidemmälle sairaslomalle esim. pahoinvoinnin takia? Meikäläinen sai tänään tuomion, pari viikkoa saikkua ja sitten alkaakin kesäloma. Tää pahoinvointi on jotain aivan järkyttävää, joudun olemaan oikeastaan koko ajan sängyssä ja syömään... ja silti oksennan MONTA MONTA kertaa päivässä!! Esikkoa odotellessa oksensin myös mutta joko olen unohtanut miten hirveää se oli tai sitten tämä on oikeasti pahempaa! Mitään ruokaa ei tartte välttää, mutta mitään ei tee mielikään, ja silti pitäisi syödä. Mehukeitot menee alas, limukat, leipä ja muu "normaali" ruoka mutta ei puhettakaan mistään rasvaisesta tai muuten epämääräisen näköisestä. Oon jo nyt laihtunut muutaman kilon, toivottavasti ei paljoa painoa lähde kun tulee niin heikko olo sitten.. Ensviikolla eka neuvola ja siihen saakkaa tämä sairasloma, pohditaan jatkoa sitten. Tietääkö muut, jos on sairaana, siirtyykö kesäloma?? Tai eihän tämä mikään sairaus ole mutta... :ashamed: Joku kyseli ripulista, kuuluuko raskauteen ja mulla ainakin kuuluu! Maha on enemmän tai vähemmän sekaisin koko ajan...

Kauhea valitusvirsi, pitäisi kai olla onnellinen, että oireita löytyy vaikka muille jakaa... :ashamed:

-Lappitar ja Hippu 7+?
 
BabyP: Mä olin muutama kuukausi sitten tosi rajussa mahataudissa, alkoi oksentelulla ja sitten tuli vesiripuli...

Lakta: Voi ei.. voimia teille :hug:

Tuttiritari2: Luin jostain, että 1.5dl:n kahvikuppeja max. kolme päivässä. Ja tää oli siis jonkun suomalaisen tutkimuksen suositus raskaana oleville. :)

Johjo:[/b] Mun iäksi vois lisätä 24v!

Martzu87: A-vitamiinitipat vois auttaa nenään, noita ainakin töissä on käytetty vanhuksille. Kuivat limakalvot varmaan on vaan nenussa. =)

Chamorphis: Tervetuloa ja onnea! :heart:

).:) Täältä löytyy kaikki maholliset oireet, mutta ei pahoinvointia... tai siis en ole oksentanut kertaakaan. Pelottaa, että istukka ei toimi kunnolla tai jotain, kun ei ole pahoinvointia?! :'( Jostain luin, että sillon istukka toimii hyvin, kun on pahoinvointia.. eli eikö mulla sitten toimi..?:(
 
voimia laktalle!!kävin tänään eka kerran neuvolassa ja anto lasketuksi ajaksi 31.12.eli nyt en sitte tiedä voinko vielä täällä palstalla roikuskella ???uskon kyllä et tämä menee tammikuulle koska kaikki raskaudet on menny reilusti yli. ja toivon lapsenkin takia et menis ettei tarvis olla kouluaikana se nuorin ja muutenkin värkätä et minä vuonna kouluun yms. no oli vähän pitkälle ajateltu taas tässä vaiheessa :ashamed: sydän ääniä ei vielä kuulunut mut ei kyllä ole näin aikasin ennenkään ja np ultraan tulee sit lähete ku kerkiää.. viikot siis 8+5
 
Juups, tupakasta oon nyt pysybyt erossa, vaikkakin oon joutunu imeskelee nikotiinitabletteja.. onkohan ne nyt kuitenkin parempi vaihtoehto kuin tupakka? Luulisin, että on, kun tupakasta tulee sit siihen päälle vielä häkä ja kaikki muu p..ka... heleppova ei oo.. pakko mennä lenkille kohta et unohtuu. Mulla kans sellaista uoan jälkeen öklötystä, ei muuten..ei passaa liikaa ottaa ruokaa kerralla. piristystä tuo lämmin ilma ja hameiden kaivaminen esiin...

Ainiin, mulla on esikoinen tulossa ja ikää mulla 23, elokuulla 24. Ja synnytyssairaala KYS... Voi päivittää listaan :wave:
 
Laktalle pahoittelut! Onhan se hyvä olla reipas, mutta anna istellesi lupa surra myös sitten kun jaksat asiaa ajatella. Keskenmeno on oikea menetys, vaikka tapahtuisi kuinka varhaisessa vaiheessa.

Oma napa: Rv olisi sitten nyt 7+1. Mielialat heittää ihan laidasta toiseen. Välillä olen ihan varma, että Santeri Alkio on kuollut kohtuun, välillä taas jaksan olla hiukan toiveikkaampi. Siihen on syykin: kohdussa vihloo edelleen, mikä saattaa viitata siihen, että se kasvaa. Eikä se kasva, jos alkio on kuollut... Joka tapauksessa olen nyt kotona torstaihin asti, jolloin meillä on seuraava ultra. Töissä en jaksa olla, kun en oikein saa nukuttua.

 
Tervehdys :wave:

Laktalle iso :hug:

Täällä on vietetty hiljaiseloa.. Kuvotusta, pahoinvointia ja väsymystä riittää. Välillä on päiviä jolloin on vain pientä kuvotusta mutta kyllä on päiviä jolloin on täytynyt halailla pyttyä useampaankin otteeseen :x Ja nukkua voisin vaikka vuorokaudet ympäriinsä..Oireiden perusteella ei ole epäilystäkään raskaudesta, mutta kyllä huominen ultra jännittää kovasti :ashamed:
Onneksi on mies kotona kaverina hoitamassa tuota nuorimmaista (6kk) sillä minusta ei siihen yksin olisi tällä hetkellä..Tämä oli nyt hyvin oma napainen kirjoitus :ashamed:
Mutta huomenna palaan asiaan ultran jälkeen ja toivottavasti hyvien uutisten kera :D

 

Yhteistyössä