Hakutulokset

  1. V

    vaivainen

    Heti alotettiin ja kyllä itsekin kuuntelin et häh.........sanoin vielä etten kauheesti yleensä käytä lääkkeitä. En mä ota noin paljoa, koska tossahan on sellaisessa tasaisessa pöllyssä kaikenpäivää.......tarkoitus on, että sitten pysty liikkumaan enemmän, mutta kuitenkin tulisi vältää...
  2. V

    vaivainen

    Kävin lääkärissä kun on selkä ja niska kipeet. SElässä lapaluiden alla patit kun lihakset kramppaa. Sain panacodeja jóita pitää ottaa kuusi päivässä eli kaksi kerrallaan ja siihen päälle vielä burana 600. Onko teistä paljon? Luulen, etten voi noin paljoa lääkkeitä ottaa kun muuten menen...
  3. V

    Esikoinen tyttö, pikkukakkonen poika :) kokemuksia?

    Varmaan aika monella on tuosta kokemusta......hassu kysymys. Lapsi kun lapsi. Meillä oli esikoinen tyttö ja just tuo neljävuotta ikäeroa ja toinen tyttö tuli.
  4. V

    Mä olen niin kamala paha pahis Kivittäkää mut!!

    :laugh: Käy ostamassa uusi niin homma on selvä. Meillä jo tuo kolmevuotias kyllä huomaisi jos kalenteri vaihtunut........alkaa vaan olla vähissä nuo kalenterit kaupoissa.
  5. V

    Pettämisestä ja sen jälkipyykistä!

    Voi rakastaa ja silti pettää. Elämä ei ole kovinkaan simppeliä. Ei kannata sanoa ei koskaan ja tuomita, koska elämä kuljettaa omituisiinkin tilanteisiin.....
  6. V

    Ostetaan motivaatiota!

    Mäkin voisin ostaa jos jollain myydä =)
  7. V

    Suuttuisitko

    Tottakai. Siis eihän se ole edes puku jos ei pidä VETTÄ. Kuittailisin ehkä myös seurravan vuoden lahjan ostajan läsnäollessa, että lapsi on taas flunssassa ja märkä kun haalarit ei pidä vettä......voitko kuvitella :snotty:
  8. V

    Mä oon niin vähällä ratketa herkuttelemaan.....

    mä syön just suklaata......on se aika kuukaudesta, että menee levy poikineen :xmas:
  9. V

    naapurit nai hangessa

    :hug:
  10. V

    Nalkutetaanko sinulle?

    Mun mies nalkuttaa ja mun äiti....oikeestaan meidän koko suku on aika nalkuttavaa sorttia :xmas: En välitä joka nalkutuksesta
  11. V

    Kumpi bolero tämän mekon kanssa?

    Alempi sopii malliltaan paremmin, mutta toi ylempi on kivempi.
  12. V

    meitsi..

    Moikka!

Yhteistyössä