Mä olen niin kamala paha pahis Kivittäkää mut!!

Cerrano
Mäkin olen tehnyt noin... :) Ja vieklä monta kertaa. Usein myös lahjaksi hankitut konvehtirasiat olen pariin kertaan joutunut ostamaan uudestaan, kun olen jopa paketoidut paketit aukaissuut ja syönyt sisällön...
 
SocialButterfly
Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:
Alkuperäinen kirjoittaja Wide:
Ajattelit vaan lapsesi hampaita :D
Itseasiassa ostan kuvakalenterin nyt koska ei parivuotias tarvitse suklaapalasta joka aamu :/
mä en ees ostanut mun 1,5 veelle kalenteria..kun ei sen päälle kuitenkaa vielä ymmärrä..ja jos ostaisin niin en kyllä varmasti suklaakalenteria..ensivuonna sitten joku lelukalenteri vaikka
 
äiti näyttää esimerkkiä
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
OMG, miten voi aikuisella ihmisellä olla noin huono itsehillintä, että syö oman lapsensa suklaakalenterin tyhjäksi!!!!
Sanos muuta! Himo iskee niin napsitaan kalenterii lapselta. Eikös lapsellekin opeteta että yksi päivässä.
 
Ja minä kun naureskelin kaksivuotiaan poikani kehittämälle jutulle käärmeestä, joka tulee metsästä syömään suklaata joulukalentereista ja juomaan maitoa... totuuden siemen oli siinäkin jutussa, sillä SINÄ olet sellainen käärme!
 
No mä tääs just harkitsen tekeväni saman. Erotuksella että en kyl osta uutta tilalle. Tunti sitten avattiin eka luukku ja siitä saakka karsee huuto jatkunut, ilman taukoo: "Mä haluun lisää!!! Anna kalenteri! Anna suklaata!!! Annaaaaaaaaaaaaaaaa..."
Jos ei mee päähän että yksi suklaa päivässä niin olkoon sitten kokonaan ilman. |O |O |O
 

Yhteistyössä