Ei ainakaan kerrostalon pihalla.Alkuperäinen kirjoittaja sarba:vois olla kyllä kokeilemisen arvoista Ei taida vaan itse uskaltaa :|
Hmm.. ei sitten parvekkeella? Lunta vaan järkysti sinne ja menoks?Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:Ei ainakaan kerrostalon pihalla.Alkuperäinen kirjoittaja sarba:vois olla kyllä kokeilemisen arvoista Ei taida vaan itse uskaltaa :|
Happamia sano kettu....Alkuperäinen kirjoittaja yöks:No en, mutta ei tartte keskellä pihaa alkaa kutemaan keskellä talvea. Ropisi kyllä pisteet aika äkkiä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ootko tähän asti kuvitellu, ettei ne harrasta seksiä, kun oot pystyny juttelemaan tähän saakka?
Entäs lähellä olevat kerrostalot? Ollaan toisessa kerroksessa ja lähellä on korkeita taloja.Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Hmm.. ei sitten parvekkeella? Lunta vaan järkysti sinne ja menoks?
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Hmm.. ei sitten parvekkeella? Lunta vaan järkysti sinne ja menoks?Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:Ei ainakaan kerrostalon pihalla.Alkuperäinen kirjoittaja sarba:vois olla kyllä kokeilemisen arvoista Ei taida vaan itse uskaltaa :|
Alkuperäinen kirjoittaja mam:
Hei meiän partsilla on isot lumikasat! Mitäköhän ukko sanois, jos illalla ehdottaisin ett mennään tonne partsille hommiin! Soittais varmaan valkotakkiset paikalle!
Aloittaa ensin saunassa ja painuu sitten hankeen..Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Rivakkaa tahtia saa pitää, ettei palel
kerrankin mä olen isä-n kanssa samaa mieltäAlkuperäinen kirjoittaja Isä -:Happamia sano kettu....Alkuperäinen kirjoittaja yöks:No en, mutta ei tartte keskellä pihaa alkaa kutemaan keskellä talvea. Ropisi kyllä pisteet aika äkkiä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ootko tähän asti kuvitellu, ettei ne harrasta seksiä, kun oot pystyny juttelemaan tähän saakka?