Hakutulokset

  1. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Aina oon toitottanut että ei ne häätämällä synny, mutta tässä sitä ollaan :D kaikki keinot käytössä :whistle:
  2. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    SMV onnea :) ( . ) ei mitään.. nyt apteekkiin ostamaan jotain jolla saisi tuon vatsan tyhjennettyä. Jos saisi kylkiäisinä synnytyksen käynnistettyä :laugh: ja sitten koiran kanssa pitkälle lenkille läheiselle pellolle. Sitä yhtä ässääkin voisi päivällä harrastaa kun mies on kotona ja...
  3. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Nuska ja HP onnea koitoksiin :) Sone ok, molemmat saamme synninpäästön. Ja ihan totta, jos herkkulakkoa ei olisi ollut niin kiloja olisi paljon enemmän! Sallittakoon siis whatever-asenne näin lopussa :saint: mulla on hirvee hiilarien nälkä myös. Leipää, muroja... mutta syön molempia niin...
  4. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Antakaa synninpäästö... :ashamed: Mä oon totaalisesti alkanut lipsumaan herkkulakossa. En kestä enää, itsekuri on kyllä nyt katoamassa täysin! Oon ollut täys lakossa, mutta viikonloppuna söin paljon keksejä ja nyt pullan.. Karkkiin en ole koskenut tänävuonna kuitenkaan. Vielä. Eihän tuo...
  5. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Sone hyvin mahdollista :D onneksi mun persluut on niin leveet että kyllä sieltä isompikin mahtuu ulos. Sukulaiset ja tutut ei kysele että joko vauva syntyy, oon vissiin niin lahjakkaasti pimittänyt laskettua aikaa :whistle: en kestä niitä kyselyitä, kun ei tuo vauva kalenteri kädessä synny.
  6. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Greentea itse kans meinasin tänään taas riskillä sheivata paikat, mutta ajattelinkin soittaa ja tilata aikaa sokerointiin, kaikki alapäästä vaan pois. On sitten helpompi hoitaa jos tulee jotain nirhaumia ym synnytyksessä. Kunhan sen ajan saisi mahd pian, nyt kun on noita jalkojen pisteitä...
  7. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    noniin, tuleehan niitä vauvoja taas :popcorn: paljon onnea jakautuneille itsellä oli aamulla oikein kunnolla turvotusta, varsinkin kasvoissa. Toinen poski oli oikein punainen pallo. Onneksi laski nopeasti kun meikkivoidetta hieroin naamaan. Itsellä menee nyt kahdet talvinilkkurit enää...
  8. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Nla-kuulumisia 39+1: - painoa viikossa 1100g (eri terkka oli ja heti huomautti tuosta. itse vaan totesin että noin se on raskauden puolivälin jälkeen noussut kokoajan, kuten viimeraskaudessakin - ihan normia mulle, ärsytti vaan kun toinen heti kuittasi tuosta :stick: ) -sf 32cm (0.5cm kasvu)...
  9. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Maanantaita kaikille :) hiukan oli haastavaa herättää esikoinen hoitoon näin loman jälkeen. Ilahtui kuitenkin kun kuuli että hänellä on sitten 1-2vk lomaa kun vauva syntyy, eli iiiiihan pian. Zuza voi kun teillä nukutaan hyvin yöt! Tuollaista toivon itsellenikin. Tai siis kaikille tällä...
  10. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Onnea tyntille pikkuisesta :) CL ihana käärö sinulla :heart: Rajuja, kipeitä ja pitkiä supistuksia toivottelen kaikille masukkaille ;) Itsellä limatulppaa lähtee pikkupaloina. Näköjään menee samaa kaavaa kun esikoisen kanssa. Mitään jättimöykkyä en ole eläessäni nähnyt. Viimeyönä...
  11. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    sdaa mulla myös näissä molemmissa raskauksissa loppuaika on ollut melkeimpä oireettominta aikaa. Esikoisen synnytystä ei ennakoinut mikään. Ekasta supistuksesta koko raskauden aikana käynnistyi sitten synnytys. Anncarolille myös onnea pikkuisesta :) dania 38+6
  12. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    CL onnea pojasta :) ( . ) ei yhtään mitään... tänään oon kyllä käskenyt vauvaa jo monta kertaa syntymään. Monen muun tavoin mielummin heräisin öisin vauvan vuoksi kuin kyljenkääntöjen ja kusirallin. Herra 5vee kyllä pussailee ja halailee masua enemmän kuin mua :heart: Hyvää viikonloppua...
  13. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Pepperille tsemppiä! Mun siskolla oli tuo vaiva viimeisen lapsen jälkeen, häneltä poistettiin kohtu sitten. Mutta se oli tosiaan heidän viimeinen lapsi. Äitillä sama operaatio tehty, mutta hänelläkin se tehtiin 50v:n jälkeen, on synnyttänyt 5 lasta. Mutta kuulemma todella ikävä vaiva :(
  14. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    omppulimu tsemppiä :hug: netissä löytyy aika hyvin tietoa miten voi helpottaa (imetysasento, suihkuttelu, hieronta..) esikoisen aikana mullla oli kerran ja kyllä oli kipeä. Kivun muistan mutten sitä miten sen sitten sain hoidettua. Kai tuossa tapauksessa voi synnärillekin tai sinne osastollekin...
  15. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Ja taas on vauva kääntänyt kylkeä. Ihme asennonvaihtotalkoot oli äskön. Muuten on hengaillut jo viikkotolkulla selkä vasemmalla..
  16. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Voi hyvänen aika kun on tullut tekstiä :D eilen olen viimeksi ollut lukemassa. (yleensä roikun palstalla pitkin päivää, nyt oli "pidempi" paussi ja sain oikein urakalla lukea :) ) ootteko huomanneet muuten kuinka monta sivua meidän palstaa on kertynyt tämän kuun aikana vrt muiden kuukausien...
  17. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Pepper pakkasin mukaan sekä vaaleanpunaisen että valkoisen bodyn, varmuuden vuoksi ;) samoin on vaalea myssy ja vaaleanpunainen. muut vaatteista on neutraaleja. Itsellä huono omatunto kun esikko koko viikon kotona hiihtoloman vuoksi. Ulkona aurinko paistaa ja lämmin, mutta me vaan sisällä...
  18. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Onnea Särölle pojasta (vaikka eilen jo onnitelinkin ;) ) CL tsemmppiä.. tosin sullakin on vauva varmaan jo syntynyt kun tätä kirjoittelen :) Raskauteen väsyneille paljon voimia :hug: ( . ) keksin sen navanvieruskivun todennäköisimmän syyn!! vauvan polvi siellä on jatkuvasti samalla...
  19. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Niittyvilla itse oon tottunu Natusaneihin mutta nyt ostin pari pakettia juurikin noita Helmi-merkkisiä kun ei siinä kaupassa muita ollut. Kokemusta niistä ei ole kylläkään.. Sone siivoushullu ilmoittautuu :wave: ja nyt sinne pehkuihin lähtee tämä mamma dania, vieläkin se 38+2....
  20. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Valtavasti onnea mamiko ja melkein voisi onnitella etukäteen jo Säröä myös ;) niin varmalta tuo sun tilanne nyt kuulostaa Ja tervetuloa mukaan MarsuS :wave: Täällä on niin tajuton väsy että parasta mennä nukkumaan jo.. Aivan kuin olisin valvonut pari vrk:tta. dania ja pikkusisko 38+2

Yhteistyössä