Hakutulokset

  1. T

    Reima (tec?) vetoketjullisista rukkasista

    kiitos vastauksista. Tuli mielee että onkohan niille välikausihanskoille kesällä käyttöä...? Mä en oikeestaa tiiä että pitääks lapset kesällä puistossa hanskoja... :ashamed: Lapsi oli nii pieni vuos sitte, että sillähän oli sillo vaikka mitä päällä kesälläki.
  2. T

    Reima (tec?) vetoketjullisista rukkasista

    Oon nähny puistossa monella lapsella sellaset vetoketjulliset reiman hanskat. Katoin et maksaa kaupas noin 16e...Onko hintansa väärtit ja pysyykö ne hyvin kädessä vai saako lapsi nekin pois halutessaan. Entä pystyykö pieni yksivuotiaskin leikkimään hiekkaleluilla ne kädessä...KIITOS!
  3. T

    Kertokaas hyviä wokkireseptejä?

    en oo koskaan tehny, joten sorry en voi auttaa, mutta merkkaan, jotta opin kans tekemään! Eli reseptejä kahiin...kiitosh...mulla ei ees oo wokkipannuu....
  4. T

    Ken kehtaa astua mukaan......:D

    merkkaus
  5. T

    Satuhäät

    merks.
  6. T

    ifolor-alekoodia

    oisko kellään? Kiitos jos on.. :flower:
  7. T

    Johan oli "satuhäät"

    En valitettavasti tota kyllä tiiä, et onko yhessä. Sillon ku viimeks oon niistä kuullu, ne oli just alkanu seukkaa. Palkasta en tiiä, mut eks diplomi-insinööreillä usein hyvä palkkaa oo..
  8. T

    Johan oli "satuhäät"

    Ette usko kuinka mua ottaa pannuu, ku luin et se hiillosteen häät tuli uusintana!!!! Viimeks viimeviikolla harmittelin, ku en oo nähny ja moni siitä puhuu! Tiiän ne, mut en tunne ja siks oisin halunnu nähä. Ja ny luen et ne ois tullu uusintana....MIKS MÄ EN TIENNY!!!!..murmurmurmurmur...
  9. T

    Mistä edullisesti turvaportti?

    Entä onko joku nähny jossain parven portaisiin sopivaa turvaporttia? Kyseessä siis aika kapee väli?
  10. T

    Haastispyyntöön viitaten: Mikä on mielestäsi ahtaasti asumista?

    Meillä on kyllä neliöitä, mutta lasketaan yksiöksi. Ja kolme henkeä asuu.
  11. T

    Koskettavat ja liikuttavat tuutulaulut pinoon.........................

    peikkoäidin kehtolaulu tms. "Kun sängyssä lapsia on 11 ja hännät on solmittu yhteen.."
  12. T

    lapsesi ensimmäinen sana?

    miten nää lasketaa? meiä 10kk sanoo kerran kuukaudessa yhtäkkii äitti...onkse eka sana vai vahinko..on siis max. 3 kertaa sanonu ja pitkällä aikavälillä..? Omaa kieltä höpöttää koko ajan..
  13. T

    Asuntopohdintaa

    En oo koskaan ostanu taloo, mut ainakaa mä en ostais sellasta kotii joka ei oo just sellai niiku haluun. Vuokra-asuntojen suhteen oon ollu samas tilanteessa ja jos kyse ois vuokraamisesta ni ehottomasti muuttaisin siihe rivariin. Kandee ehkä miettii onko tulos lisää lapsia, ettei heti tartte...
  14. T

    Mä maksan kaksiosta 640e vuokraa :(

    Oon sitä mieltä, että jos oikein kovasti tykkäät asua ja sulla on siihen varaa, niin sitten asut ja oot onnellinen! Tietty jos rahat on ihan finito koko ajan ja halvempi asunto helpottas, ni sit ehkä eri asia. Mutta jos oot tyytyväinen sekä asumis että raha tilanteeseen, niin mun mielestä ei sit...
  15. T

    Kuka katsoi kuorosodan?

    juu oli! ja marionin kuoron anniina idolssissa! Musta Mikin kuoro oli ehottomsti paras!!!!
  16. T

    Imetyksen loppettaminen

    :hug: En osaa auttaa, mutta samassa liemessä ollaan. Vuoden ikusta poikaa yritän vierottaa. Tällä hetkellä se tuntuu täysin absurdilta ajatukselta. Poika kun ite repii multa paitaa pois ku nälkä iskee. ja kiinteitä ei oikee mene. Eli tääläkin ootellaan kullanarvoisia neuvoja!
  17. T

    Sisustuskysymys, liittyen tilanjakamiseen

    Heei....Miten ois fiksuinta eristää yhdestä isosta tilasta lapselle nukkumapaikka? Hyllyillä, sermeillä, jollain muulla? Tietääkö kukaan missä netissä vois olla kuvia asunnoista, jotka on huonekaluilla tms. tilapäisratkaisulla jaettu. Meiän tuleva koti, ei oo mikää järkevä ratkasu, mutta niiiiin...
  18. T

    Milloin välikausipuku?

    Kyllä vaunulapsi tarkenee, jos on vielä pussissa.

Yhteistyössä