Satuhäät

  • Viestiketjun aloittaja =)
  • Ensimmäinen viesti
tuo hennahan on yks palstalainen =) ihana pari kerrassaan, itelläki tuli vähä tippa linssiin, oli jotenki niin aito pari, mitä sitten vaik käyttää rahaa häihin :eek: ? ihme kateellista sakkia täällä :headwall:
Itelle just tänää tuli avioeropaperi et meille on ero myönnetty..
Kunpa mäkin viel löytäsin miehen kenen kans sais unelmahäät :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
Alkuperäinen kirjoittaja traveller:
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
kivan häälahjan saivat....kelpais mullekin
Mun mielestä varakkailta vanhemmilta aika mauton. Eihän toi oo ku pari tonttua per lärvi. Ois antaneet jonkun matkalahjakortin mieluummin. Kai hääparikin haluais mennä johonki ekstoottisempaan ja turistirysättömämpään paikkaan, jossa on jotain alkuperäistä. Nämä all inclusive-paikat on seuramatkalaisille, tässä tapauksessa hääparihan on matkustellut jo paljon, tuskin seuramatkoilla.
morsian ei ole matkustellut....ne menee häämatkalle silloin kuuluu nauttia eikä kulkea pitkin sademetsiä.
Kyllä morsiamen netti-ilmoituksesta puhuttaessa mainittiin intresseiksi matkustelu ja olihan eukko Vietnamissa ollut.
Sulhanen oli tehnyt netti-ilmoituksen ja morsian vastasi siihen
näin...morsian oli tämän sulhon mukana vietnamissa ei kovin kokenut matkustelija.....nyt kääntyy kanava subille :D
Nimenomaan morsian vastasi, mutta mainitsi, että vastasi siksi, että molemmilla samat kiinnostuksen kohteet, mm. matkustelu. Sitä ei tosin mainittu, että tarkoittiko morsian matkustelullaan tätä suomalaisten matkustelua bulgariaan ja tallinaan...

 
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
tuo hennahan on yks palstalainen =) ihana pari kerrassaan, itelläki tuli vähä tippa linssiin, oli jotenki niin aito pari, mitä sitten vaik käyttää rahaa häihin :eek: ? ihme kateellista sakkia täällä :headwall:
Itelle just tänää tuli avioeropaperi et meille on ero myönnetty..
Kunpa mäkin viel löytäsin miehen kenen kans sais unelmahäät :D
Ai, oli vai? Meidän Häät ohjelmassa on ainakin palstalainen, kun siitä viikolla täällä kirjoitteli
 
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
tuo hennahan on yks palstalainen =) ihana pari kerrassaan, itelläki tuli vähä tippa linssiin, oli jotenki niin aito pari, mitä sitten vaik käyttää rahaa häihin :eek: ? ihme kateellista sakkia täällä :headwall:
Itelle just tänää tuli avioeropaperi et meille on ero myönnetty..
Kunpa mäkin viel löytäsin miehen kenen kans sais unelmahäät :D
Ai, oli vai? Meidän Häät ohjelmassa on ainakin palstalainen, kun siitä viikolla täällä kirjoitteli
ai,anteeks

:ashamed: se oli sit se, tää eka kerta ku satuin vahingos kattoo..
 
täh
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
mitenniin kateellista porukkaa :O
no ku jankataan ja haukutaan joka ketjus miten paljon noi ihmiset tos sarjas on käyttäny rahaa, eikai se nyt ilmasta lystiä ole
:whistle:
mä en rahasta puhunut vaan mä en ois pokkana pystyny vihkiytymään tuolla kirkossa, samoin ukon juominen ällötti :X
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
mitenniin kateellista porukkaa :O
no ku jankataan ja haukutaan joka ketjus miten paljon noi ihmiset tos sarjas on käyttäny rahaa, eikai se nyt ilmasta lystiä ole
:whistle:
Mä ainakin myönsin että olen kade, olishan se paljon helpompi suunnitella jos sitä nappulaa olis. Mutta sai sitä pienemmälläkin budjetilla ihan kivat :D
 
uh
Alkuperäinen kirjoittaja uh:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Luulis et jännittää hosua noitten kynttilöitten kans kun molemmilla on vissiin 5 pulloa lakkaakin päässä:whistle:
:LOL: :LOL: kops

Mä olisin revennyt tuon parin joikuun, niiden sormusten kanssa sättäämiseen ja taulujen suutelemiseen :eek:

Meni hiukan överiks...:whistle:
juntti olet

Kun en tajua kruunujen suutelua ja joikhaamista. Okkei...
Ei tarvi tajuta, mutta pitää ymmärtää eri tapoja, uskontoja ja kulttuureja. Tai vaikka ei tajua itse asiaa, pitää osata olla repeemättä. Taukki.
 
hui
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Mikähän normaalin nuoren miehen juomisessa nyt mättää? Jos ei teille itelle maistu, antakaa muiden juoda, sekään ei ole teiltä pois. Kummallista väkeä tällä....
no kyllä mä en tykkäis jos oma sulhanen ois ihan päissään jo ennenkun puolivälissä edes ollaan
 
mulla meni jotenkin se morsiamen äitin puhe ohi siltä kohdin kun se puhu reissusta kaupunkiin.. Olivat olleet Kontulan metroasemalla ja veljet kieltäytyneet tulemasta pidemmälle vaikka matkaa oli vain 1 km.. Häh?? Kontulan metrikseltä keskustaan ei oo 1 km??????? Joo epäoleellista mut jäi vaivaamaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
mitenniin kateellista porukkaa :O
no ku jankataan ja haukutaan joka ketjus miten paljon noi ihmiset tos sarjas on käyttäny rahaa, eikai se nyt ilmasta lystiä ole
:whistle:
Mä ainakin myönsin että olen kade, olishan se paljon helpompi suunnitella jos sitä nappulaa olis. Mutta sai sitä pienemmälläkin budjetilla ihan kivat :D
juu munki häät 5 vuotta sitten oli varmaan historian pienimmällä budjetilla järkätty, mut en nyt tarkottanut ihan tällästa kateutta
:D
kyl mäki oon "kade" ku mun kaveril on 300 000e talo ja uus mersu mut tollanen kateus et haukutaan ja pakko keksiä jotai pahaa sanomista..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Cara-:
mulla meni jotenkin se morsiamen äitin puhe ohi siltä kohdin kun se puhu reissusta kaupunkiin.. Olivat olleet Kontulan metroasemalla ja veljet kieltäytyneet tulemasta pidemmälle vaikka matkaa oli vain 1 km.. Häh?? Kontulan metrikseltä keskustaan ei oo 1 km??????? Joo epäoleellista mut jäi vaivaamaan :)

jäi vaivaamaan tuo puhe että mitä se Kontula liittyi mihinkään.

 
Minusta ne häät vaikuttivat tyylillä suunnitelluille ja kauniille, ei mitenkään erikoisille kuitenkaan minkään suhteen sen ihmeemmin, siis että ei negatiivista sanottavaa. Tähän asti mitä muistan noita nähneeni, niin ovat aika "tyylittömiä" tai muuten vaan surullista katsottavaa olleet ne häät tuossa ohjelmassa (esim. sukulaisten tappelut jne). Ainoo mistä vois miinusta sanoa niin se ohjelman juonto oli tehty tosiaan provosoiden ja sitä "luokkaeroa" korostaen ihan turhaan. Ja mitä morsiameen tulee, niin kaunis ja järkevän oloinen nainen oli ja hyvin semmonen "arvokas" miun mielestä käytökseltään. =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
tuo hennahan on yks palstalainen =) ihana pari kerrassaan, itelläki tuli vähä tippa linssiin, oli jotenki niin aito pari, mitä sitten vaik käyttää rahaa häihin :eek: ? ihme kateellista sakkia täällä :headwall:
Itelle just tänää tuli avioeropaperi et meille on ero myönnetty..
Kunpa mäkin viel löytäsin miehen kenen kans sais unelmahäät :D
Ai, oli vai? Meidän Häät ohjelmassa on ainakin palstalainen, kun siitä viikolla täällä kirjoitteli
Älkää sekoittako häitä!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja uh:
Alkuperäinen kirjoittaja uh:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Luulis et jännittää hosua noitten kynttilöitten kans kun molemmilla on vissiin 5 pulloa lakkaakin päässä:whistle:
:LOL: :LOL: kops

Mä olisin revennyt tuon parin joikuun, niiden sormusten kanssa sättäämiseen ja taulujen suutelemiseen :eek:

Meni hiukan överiks...:whistle:
juntti olet

Kun en tajua kruunujen suutelua ja joikhaamista. Okkei...
Ei tarvi tajuta, mutta pitää ymmärtää eri tapoja, uskontoja ja kulttuureja. Tai vaikka ei tajua itse asiaa, pitää osata olla repeemättä. Taukki.
Peesi!!

Meillä puhutellaan pappia AINA ISÄ-nimellä Isä sejase... Resitatiivinen lukutapa kuuluu ortodoksiseen kirkkoon ja musta se on kauniimpaa ja sitä jaksaa kuunnella kuin jonkun tasapaksua puhetta..

 
Alkuperäinen kirjoittaja uh:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Luulis et jännittää hosua noitten kynttilöitten kans kun molemmilla on vissiin 5 pulloa lakkaakin päässä:whistle:
:LOL: :LOL: kops

Mä olisin revennyt tuon parin joikuun, niiden sormusten kanssa sättäämiseen ja taulujen suutelemiseen :eek:

Meni hiukan överiks...:whistle:
juntti olet

Kun en tajua kruunujen suutelua ja joikhaamista. Okkei...
"joikhaamisesta"
http://www.ort.fi/fi/ortodoksisuus/kirkkotaide/kirkkomusiikki.php


suutelusta
Suuteleminen kuuluu oleellisesi ortodoksisuuteen. Kun ortodoksi menee kirkkoon, on tavanomaista, että hän kunnioittaa tai suutelee ikoneja. Tämä osoittaa rakkautta ja arvonantoa. Uskovainen saattaa suudella toisinaan myös papin tai piispan oikeaa kättä. Tämä myös on kunnioittamisen osoittamista. Ihmiset kunnioittavat näin Kristuksen korkeinta pappeutta, josta seurakunnan pappi tai piispa on osallinen.



 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Minusta ne häät vaikuttivat tyylillä suunnitelluille ja kauniille, ei mitenkään erikoisille kuitenkaan minkään suhteen sen ihmeemmin, siis että ei negatiivista sanottavaa. Tähän asti mitä muistan noita nähneeni, niin ovat aika "tyylittömiä" tai muuten vaan surullista katsottavaa olleet ne häät tuossa ohjelmassa (esim. sukulaisten tappelut jne). Ainoo mistä vois miinusta sanoa niin se ohjelman juonto oli tehty tosiaan provosoiden ja sitä "luokkaeroa" korostaen ihan turhaan. Ja mitä morsiameen tulee, niin kaunis ja järkevän oloinen nainen oli ja hyvin semmonen "arvokas" miun mielestä käytökseltään. =)
Samaa mieltä. Jos juontaja ei olisi korostanut "luokkaeroa", ei sitä olisi huomannut.
 
Morsiammen äidi puhe oli kaunis ja yllttävä. Mä oon varmaan liikaa tällä palstalla roikkunut, kun luulin, että kaikki äidit ovat kateellisia toisilleen. Mä olin ihan varma, että äitiä olisi harmittanut, kun sulhasen vanehmmat järjestivät hääjuhlan ja että tyttö on saanut eri kastiin kuuluvan perheen. Mutta ei, äiti oli vain onnellinen tyttärensä puolesta, kun tämä oli löytänyt hyvän miehen kunnon perheestä :whistle: =)
 

Yhteistyössä