morsian ei ole matkustellut....ne menee häämatkalle silloin kuuluu nauttia eikä kulkea pitkin sademetsiä.Alkuperäinen kirjoittaja traveller:Mun mielestä varakkailta vanhemmilta aika mauton. Eihän toi oo ku pari tonttua per lärvi. Ois antaneet jonkun matkalahjakortin mieluummin. Kai hääparikin haluais mennä johonki ekstoottisempaan ja turistirysättömämpään paikkaan, jossa on jotain alkuperäistä. Nämä all inclusive-paikat on seuramatkalaisille, tässä tapauksessa hääparihan on matkustellut jo paljon, tuskin seuramatkoilla.Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:kivan häälahjan saivat....kelpais mullekin
mulla tuli sama mieleenAlkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:Kauniit häät oli! Morsiamen äiti voisi olla ylpeä itsestään, jotenkin tuli tuosta puheesta sellainen olo, että on pahoillaan tytön lapsuudesta..
Kyllä morsiamen netti-ilmoituksesta puhuttaessa mainittiin intresseiksi matkustelu ja olihan eukko Vietnamissa ollut.Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:morsian ei ole matkustellut....ne menee häämatkalle silloin kuuluu nauttia eikä kulkea pitkin sademetsiä.Alkuperäinen kirjoittaja traveller:Mun mielestä varakkailta vanhemmilta aika mauton. Eihän toi oo ku pari tonttua per lärvi. Ois antaneet jonkun matkalahjakortin mieluummin. Kai hääparikin haluais mennä johonki ekstoottisempaan ja turistirysättömämpään paikkaan, jossa on jotain alkuperäistä. Nämä all inclusive-paikat on seuramatkalaisille, tässä tapauksessa hääparihan on matkustellut jo paljon, tuskin seuramatkoilla.Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:kivan häälahjan saivat....kelpais mullekin
kopsAlkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Luulis et jännittää hosua noitten kynttilöitten kans kun molemmilla on vissiin 5 pulloa lakkaakin päässä
niinpä....tytär vaikutti fiksulta jalat maassa oleva nainen.Alkuperäinen kirjoittaja EJK:Kauniit häät ja kaunis hääpari. Ei tarvitse Hennan äidin yhtään olla pahoillaan tyttärensä lapsuudesta. Hienon tytön on kasvattanut.
Sulhanen oli tehnyt netti-ilmoituksen ja morsian vastasi siihenAlkuperäinen kirjoittaja ---:Kyllä morsiamen netti-ilmoituksesta puhuttaessa mainittiin intresseiksi matkustelu ja olihan eukko Vietnamissa ollut.Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:morsian ei ole matkustellut....ne menee häämatkalle silloin kuuluu nauttia eikä kulkea pitkin sademetsiä.Alkuperäinen kirjoittaja traveller:Mun mielestä varakkailta vanhemmilta aika mauton. Eihän toi oo ku pari tonttua per lärvi. Ois antaneet jonkun matkalahjakortin mieluummin. Kai hääparikin haluais mennä johonki ekstoottisempaan ja turistirysättömämpään paikkaan, jossa on jotain alkuperäistä. Nämä all inclusive-paikat on seuramatkalaisille, tässä tapauksessa hääparihan on matkustellut jo paljon, tuskin seuramatkoilla.Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:kivan häälahjan saivat....kelpais mullekin
Kumman äidin?Alkuperäinen kirjoittaja hihi:sen äidin rintaliivit on jääny kotiin!
mulla meni maku sulkun juomisesta..karaokebaarit, taskumatit..sehän oli jo morsiammenröstön aikaan aivan päissään,!!Alkuperäinen kirjoittaja fdkj:Siis oliko tein mielestä ihan normaalia alkoholin nauttimista noissa häissä? Kysyn sen tähen koska en ole kuin kerran alkohäissä ollut ja sielläkin ei juotu paljo alkumaljaa enempää... viiniä ruualla. Musta jotenki menee juhlista maku kun porukka on jo kännissä ennen puoltaväliä.
Ja toi sulhanen mainosti kyllä koko ajan tuota juomista...
Tämä kakkosen ohjelma oli SATUHÄÄT.Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:oox mä ymmärtäny oikein et toi morsian oli joku palstalainen??? ku tääl joku nimimerkki mainosti et tänään "meiän häät" tulee töllöstä....
vaI oonko käsittänyt väärin? morsiamella oli ihana hääkimppu :flower:
meidän häät tulee nyt subilta..tuo oli SATUHÄÄT!!Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:oox mä ymmärtäny oikein et toi morsian oli joku palstalainen??? ku tääl joku nimimerkki mainosti et tänään "meiän häät" tulee töllöstä....
Ei ollu tää ohjelma. Nyt alkaa subilla (?) Meidän häät, josta tämä palstalainen puihui että on siinä morsiamena. Kanava siis vaihtoon ny!Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:oox mä ymmärtäny oikein et toi morsian oli joku palstalainen??? ku tääl joku nimimerkki mainosti et tänään "meiän häät" tulee töllöstä....
näin...morsian oli tämän sulhon mukana vietnamissa ei kovin kokenut matkustelija.....nyt kääntyy kanava subilleAlkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Sulhanen oli tehnyt netti-ilmoituksen ja morsian vastasi siihenAlkuperäinen kirjoittaja ---:Kyllä morsiamen netti-ilmoituksesta puhuttaessa mainittiin intresseiksi matkustelu ja olihan eukko Vietnamissa ollut.Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:morsian ei ole matkustellut....ne menee häämatkalle silloin kuuluu nauttia eikä kulkea pitkin sademetsiä.Alkuperäinen kirjoittaja traveller:Mun mielestä varakkailta vanhemmilta aika mauton. Eihän toi oo ku pari tonttua per lärvi. Ois antaneet jonkun matkalahjakortin mieluummin. Kai hääparikin haluais mennä johonki ekstoottisempaan ja turistirysättömämpään paikkaan, jossa on jotain alkuperäistä. Nämä all inclusive-paikat on seuramatkalaisille, tässä tapauksessa hääparihan on matkustellut jo paljon, tuskin seuramatkoilla.Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:kivan häälahjan saivat....kelpais mullekin
juntti oletkopsAlkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Luulis et jännittää hosua noitten kynttilöitten kans kun molemmilla on vissiin 5 pulloa lakkaakin päässä
Mä olisin revennyt tuon parin joikuun, niiden sormusten kanssa sättäämiseen ja taulujen suutelemiseen
Meni hiukan överiks...
Mun mielestä oli outoa kutsua vieraita ja pitää tekohauskaa kuivin suin. Totta helvetissä häissä keittoa pitää oll tarjolla. Tuskin edes vaivautuisin paikalle, jos tarjolla ei olisi alkoholia, ainoastaan typeriä seuraleikkejä.Alkuperäinen kirjoittaja fdkj:Siis oliko tein mielestä ihan normaalia alkoholin nauttimista noissa häissä? Kysyn sen tähen koska en ole kuin kerran alkohäissä ollut ja sielläkin ei juotu paljo alkumaljaa enempää... viiniä ruualla. Musta jotenki menee juhlista maku kun porukka on jo kännissä ennen puoltaväliä.
Ja toi sulhanen mainosti kyllä koko ajan tuota juomista...