Mä maksan kaksiosta 640e vuokraa :(

  • Viestiketjun aloittaja asukas
  • Ensimmäinen viesti
asukas
Enkä asu edes Helsingissä, tai pääkaupunkiseudulla ylipäätään.
Enkä etelässä päinkään.

Mutta en millään haluaisi luopua tästä: täysin uusi kerrostalo, olen tämän huoneiston ensimmäinen asukas. Kaikki on uutta ja "hienoa", on pyykin- ja astianpesukoneet, sauna, parveke jne.

Mietin vain, onko tämä kamalaa kiskontaa? Eli maksanko ns. turhasta,
jos kerta Vantaallakin on halvempia kaksioita. :/
 
Oon sitä mieltä, että jos oikein kovasti tykkäät asua ja sulla on siihen varaa, niin sitten asut ja oot onnellinen! Tietty jos rahat on ihan finito koko ajan ja halvempi asunto helpottas, ni sit ehkä eri asia. Mutta jos oot tyytyväinen sekä asumis että raha tilanteeseen, niin mun mielestä ei sit liian kallis. :flower:
 
vieras
Itse maksan saman verran 43:n neliön kaksiosta. Pääkaupunkiseudulla. On sauna ja parveke, talo rakennettu 90-luvulla, eli hyväkuntoinen, mutta ei mikään huippu. Liikaa se tuo hinta on.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja asukas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pitäisin kohtuullisena, kun kerran oot kuitenkin oulussa etkä missään pikkukyläpahasessa.
t. toinen oululainen ;)
Minkä kokoisessa asunnossa sinä asut ja paljonko vuokra?
Ellet siis asu omakotitalossa.
En asu omakotitalossa, mutta "omassa" (=pankin) rivarissa.
Mut niinpä kai ne keskustan asunnot on tuossa 600e:n tietämillä, ja mitä uudempi, sen kalliimpi...?
 
...
Maksan hyvin mielelläni 860e kaksiosta. Ei ole kamalaa kiskontaa, vaan ole tyytyväinen, että viihdyt.

Itse siis asun Helsingin Kampissa, jossa hintataso paljon kovempi kuin maksamani 860e.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Maksan hyvin mielelläni 860e kaksiosta. Ei ole kamalaa kiskontaa, vaan ole tyytyväinen, että viihdyt.

Itse siis asun Helsingin Kampissa, jossa hintataso paljon kovempi kuin maksamani 860e.
No ei se hintataso paljon kovempi Kampissa ole. Vähän päälle 800 sadalla on nytkin tarjolla useita kaksioita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minni:
Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:
Asun Oulun keskustassa kaksio 47m2 laminaattilattia rempattu kylppäri kauniit kaakelit 495e...
Ootpa hyvän löydän tehnyt. :)
Niimpä!! Ja etsivä löytää Oulussa hyvän kämpän. Aiemmin asuin siinä nelivitosen talossa 52m2 parveke ei niin hyväkuntonen ni 500E
Sitä ennen asuin postiaukiolla 65m2 parveke ni 480E
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Maksan hyvin mielelläni 860e kaksiosta. Ei ole kamalaa kiskontaa, vaan ole tyytyväinen, että viihdyt.

Itse siis asun Helsingin Kampissa, jossa hintataso paljon kovempi kuin maksamani 860e.
No ei se hintataso paljon kovempi Kampissa ole. Vähän päälle 800 sadalla on nytkin tarjolla useita kaksioita.
63 m2 860e ja erittäin hyväkuntoinen.
Vuokraovesta kun katsoin vastaavat niin 1200-1575 euroa (4 asuntoa löytyi).
 

Yhteistyössä