Reima (tec?) vetoketjullisista rukkasista

Oon nähny puistossa monella lapsella sellaset vetoketjulliset reiman hanskat. Katoin et maksaa kaupas noin 16e...Onko hintansa väärtit ja pysyykö ne hyvin kädessä vai saako lapsi nekin pois halutessaan. Entä pystyykö pieni yksivuotiaskin leikkimään hiekkaleluilla ne kädessä...KIITOS!
 
On hyvät, mutta ei kyllä pysy kädessä meillä! On hurjan isoa kokoa. Meillä 1v3kk:lla koko 1 ja sanotaan, että 2-3v päästä ne on varmaan sopivat :whistle:

Mulla on hiuslenksusysteemillä laitettu ne lapselle käteen, niin pysyy :D
 
NN
meillä on käytössä tuolla 8kk ikäsellä sellaset ja ei oo ite saanut pois, vielä ainakaan. Tosin ovat vielä himpun verran isot... Meillä ainakin nuo vetoketjut hieman pistävät vastaan, tai siis se kankaanreuna menee aina vetoketjun väliin ja saakeli että niitä on vaikee laittaa sitten käteen kun pitää yrittää vetää vetoketjua niin että kangas ei menee väliin.
 
NN
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
On hyvät, mutta ei kyllä pysy kädessä meillä! On hurjan isoa kokoa. Meillä 1v3kk:lla koko 1 ja sanotaan, että 2-3v päästä ne on varmaan sopivat :whistle:

Mulla on hiuslenksusysteemillä laitettu ne lapselle käteen, niin pysyy :D
eikös nuo reiman minitecit oo kokoa 0? mun mielestä ainakin... korjatkaa jos oon väärässä.
 
äiti 07
saa koosta 0 alkaen ja meillä ollut käytössä 13 kuukauden iästä alkaen, ensin vk-hanskat ja sitten talvihanskat (ne jo kokoa 1). poika ei ole ottanut niitä pois kädestä ja hyvin on voinut alusta alkaen tehdä hiekkakakkuja
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja NN:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
On hyvät, mutta ei kyllä pysy kädessä meillä! On hurjan isoa kokoa. Meillä 1v3kk:lla koko 1 ja sanotaan, että 2-3v päästä ne on varmaan sopivat :whistle:

Mulla on hiuslenksusysteemillä laitettu ne lapselle käteen, niin pysyy :D
eikös nuo reiman minitecit oo kokoa 0? mun mielestä ainakin... korjatkaa jos oon väärässä.
Saa koossa 0, 1 ja 2

 
Alkuperäinen kirjoittaja NN:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
On hyvät, mutta ei kyllä pysy kädessä meillä! On hurjan isoa kokoa. Meillä 1v3kk:lla koko 1 ja sanotaan, että 2-3v päästä ne on varmaan sopivat :whistle:

Mulla on hiuslenksusysteemillä laitettu ne lapselle käteen, niin pysyy :D
eikös nuo reiman minitecit oo kokoa 0? mun mielestä ainakin... korjatkaa jos oon väärässä.
Ainakin meidän Cittarissa, josta ostin, oli kokoa 0,1 ja taisi olla vielä 2.
 
kiitos vastauksista. Tuli mielee että onkohan niille välikausihanskoille kesällä käyttöä...? Mä en oikeestaa tiiä että pitääks lapset kesällä puistossa hanskoja... :ashamed: Lapsi oli nii pieni vuos sitte, että sillähän oli sillo vaikka mitä päällä kesälläki.
 
mam
Alkuperäinen kirjoittaja NN:
meillä on käytössä tuolla 8kk ikäsellä sellaset ja ei oo ite saanut pois, vielä ainakaan. Tosin ovat vielä himpun verran isot... Meillä ainakin nuo vetoketjut hieman pistävät vastaan, tai siis se kankaanreuna menee aina vetoketjun väliin ja saakeli että niitä on vaikee laittaa sitten käteen kun pitää yrittää vetää vetoketjua niin että kangas ei menee väliin.
Meil oli aluks sama ongelma, mut sit hokasin, ett ne tarrat kandee olla auki kun vetskaria vetää kiinni eli vetää eka vetskarin kii ja sit vast sen kiristystarran kii, niin sillon ei mee reunat vetskarin väliin niin herkästi! =)
Mies eka inhos noit hanskoi, just siks kun oli kangas välis, mut nyt ku laittaa tolla mun neuvomalla tavalla niin ei muita hanskoja enää pojalle laittaiskaan! =)
 
nn
Alkuperäinen kirjoittaja mam:
Alkuperäinen kirjoittaja NN:
meillä on käytössä tuolla 8kk ikäsellä sellaset ja ei oo ite saanut pois, vielä ainakaan. Tosin ovat vielä himpun verran isot... Meillä ainakin nuo vetoketjut hieman pistävät vastaan, tai siis se kankaanreuna menee aina vetoketjun väliin ja saakeli että niitä on vaikee laittaa sitten käteen kun pitää yrittää vetää vetoketjua niin että kangas ei menee väliin.
Meil oli aluks sama ongelma, mut sit hokasin, ett ne tarrat kandee olla auki kun vetskaria vetää kiinni eli vetää eka vetskarin kii ja sit vast sen kiristystarran kii, niin sillon ei mee reunat vetskarin väliin niin herkästi! =)
Mies eka inhos noit hanskoi, just siks kun oli kangas välis, mut nyt ku laittaa tolla mun neuvomalla tavalla niin ei muita hanskoja enää pojalle laittaiskaan! =)
Juu, aina avaan sen kiristystarran mutta silti se sisäpuolen lärpäke vaan menee väliin... ei käsitä! Jos meillä on jotkut maanantai kappaleet... =( Mut varmastikkin ostan kyllä jatkossakin noita... On ne kätevät kuitenkin noin pienellä kun saa peukunki omaan jemmaan nopsaan!
 

Yhteistyössä