Haastispyyntöön viitaten: Mikä on mielestäsi ahtaasti asumista?

  • Viestiketjun aloittaja ei ahdasta
  • Ensimmäinen viesti
ei ahdasta
Meillä lapset (samaa sukupuolta) 5 ja 12v samassa huoneessa. Neliöitä 65 ja huoneita 3. Asummeko ahtaasti? Minusta emme lainkaan :)
ps. en ole pyrkimässä haastattelluun jäin vaan miettimään..
 
ymmällään
mie oon melko rajoittunut, mutta mun mielestä on "ahdasta" jos kouluikäisellä lapsella ei ole omaa huonetta tai että aikuiset joutuvat nukkumaan olohuoneessa..
mutta joo itse kokisin sen ahtaaksi asumiseksi jos asuisin pojan kanssa 50 neliön kaksiossa...
65neliön kolmio onkin sitten taas sopiva :) ja nyt 94neliötä on aivan liikaa :D
 
T80
omasta mielestäni ahdasta on jos 3 tai useampi ihmenen asuu pienemmässä kuin 60 neliössä, kun taas vanhempi+lapsi mahtuu vielä ihan hyvin asumaan 45-50 neliön asunnossa. :headwall:
sen ymmärrän jos yksinhuoltajana vanhempi joutuu nukkumaan olohuoneessa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja typyjen äippä:
Me asutaan ahtaasti. Meitä on kolme, mie ja 2tyttöä, 10v ja 3v10kk ja asunnon koko on 60neliötä, 2h+k+s. Helpottais huomattavasti jos ois yks makkari enemmän niin tytöt sais omat huoneet.
Teillä on kuitenkin 20 neliötä per henki, eli ei mitenkään ahtaasti. Esim. meillä on vähemmän tilaa per henki kuin teillä, 5 henkeä 95.5 neliötä. Mun mielestä ei asuta erityisen ahtaasti.

Musta

jätkän neliöt ovat olleet tähän astisista ahtaimmat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
No mulla on ahdasta, kun laspet ovat kylässä.

Äiti ja neljä lasta eivät kunnolla sovi 41n neliön yksiöön.
Ei kait ne lapset kylässä ole? Siis tarkoitan, että ikinä en oo sanonut, että poika menis isänsä luo kyläilemään vaan hän menee isän luo, tai sit ihan toiseen kotiin.
 
vieras
ahtaus riippuu kans siitä miten kämppä on suunniteltu
joku hyvinsuunniteltu pienneliöinen kämppä voi tuntua väljemmältä ku joku huonosti suunniteltu ja isomman neliömäärän omaava tönö
 

Yhteistyössä