Hakutulokset

  1. F

    mitä tarkottaa provo?

    Mun käsityksen mukaan provosointi on vähän niinkuin yllyttämistä, ärsyttämistä, tahallaan halutaan saada hiiltymään.
  2. F

    Munien puhaltamisesta

    :laugh:
  3. F

    Munien puhaltamisesta

    Kiitos vastauksista! Täytyy kokeilla hajottaa se keltuainen ensin, en halua näin pääsiäisen kynnyksellä verisuonta päästäni katkaista.... ! ;) Vähän hirvittää, miten onnistuu, mummun kanssa lapsena ollaan munia viimeksi maalailtu ja ajattelin, että olis kiva aloittaa tällainen perinne lasten...
  4. F

    Munien puhaltamisesta

    Nii kertokaasten hyviä tekniikoita munien puhaltamista silmällä pitäen, siis miten ne saa tyhjennettyä kätevimmin maalaamista varten? :D Ja voiko maalaamiseen käyttää ihan tavallisia vesivärejä?
  5. F

    Tatuointikuvapino!!

    Ei oikeastaan mikään sellainen, mitä tällä palstalla voisin kertoa, kun ei oikeastaan edes liity minuun millään tavalla, vaan kaveriini! Mua vaan huvitti, kun tää mualimma on niin pieni, enkä malttanut sitten olla kommentoimatta! :D
  6. F

    Tatuointikuvapino!!

    Kyllä, minustakin nuo linnut on aivan ihanat! :heart: Ja oikeestaan kaikki muutkin, mitä tässä on näkynyt... tatskakuume kasvaa.... :) Fjonga: et ole tietääkseni kussut mun muroihin (luojan kiitos en edes syö muroja, jos sulla on tapana sellaista harrastaa... :o ) tai muutakaan, tuli vaan...
  7. F

    Tatuointikuvapino!!

    Tohtiikohan sitä täällä palstalla kertoakkaan...? :saint:
  8. F

    Tatuointikuvapino!!

    Voi, miten suloista... :'(
  9. F

    Tatuointikuvapino!!

    Ahaas... taidan tietää sut! Tai mutkan kautta tietää sut... :kieh:
  10. F

    Tatuointikuvapino!!

    Tuota... oletko sattumoisin Oulusta? B) Tuo bänditatska näyttää tutulle... :whistle:
  11. F

    Ganes-leffa

    Juu, I will stay on paras! :flower: Minusta elokuva oli kyllä hyvä, joskin surullinen jollain tapaa... en tiennyt, että Remulla on tuollainen rikoskierre taustalla! :|
  12. F

    Tatuointikuvapino!!

    Ei voi muuta kuin ihailla ammattilaisten kynänjälkeä, käsittämättömän pikkutarkkaa ja siistiä jälkeä! Onko kellekkään koskaan käynyt niin, että tatuointi on mennyt jotenkin pieleen? Tai tatuoija olis mokannut jotenkin?
  13. F

    Tatuointikuvapino!!

    Onko tuossa sininen ruusu keskellä? Joku tuollainen kukkateema kiinnostaisi... :)
  14. F

    Tatuointikuvapino!!

    Tuo violetti kukka on kyllä ihana, muutenkin kaunis ja siro kuva! :)
  15. F

    Onko olemassa toimivaa ryppyrasvaa?

    Tuossa luvataan, että siloittaa ryppyjä, oletko huomannut, että oikeasti tekisi näin?
  16. F

    Minne vois mennä juttelemaan mm.parisuhteesta/erosta

    Riippuu varmaan vähän missä päin asut, mutta yleensä se taitaa olla perheneuvola se paras paikka. Tosin meidän kotikunnalla perheneuvolaan emme kriisin aikana päässeet, ei ilmeisesti oltu tarpeeksi ongelmaisia sen psykologin mielestä, jonka kanssa juttelin puhelimessa... ja heillä on kyllä...
  17. F

    Tatuointikuvapino!!

    Uuulalaa, ihana! :heart: Sattuiko laittaminen? Oliko kallis, tai määräytyykö tatskan hinta yleensäkin koon mukaan? Olen jokseenkin kipuherkkä, voiko ihoaluetta puuduttaa mitenkään ennen toimenpidettä? (Tai itseä vaikka viskipaukulla... :whistle: )
  18. F

    Onko olemassa toimivaa ryppyrasvaa?

    No niin! Todistettavasti siis toimii! :D Mistä Avonia saa ja onko kallista?
  19. F

    Pitäisköhän ostaa tästä talo? En tiedä riittäiskö neliöt...

    Jag med! Nii missä se Teuva oikein onkaan...? B) Aivan ihana talo, jos täällä päin olis tuollaisia ja tuohon hintaan, ostaisin het paikalla!
  20. F

    Tatuointikuvapino!!

    Mulla on tatuointikuume ja olis IHANAA nähdä teidän onnistuneita tatskoja! :) Laittaisitteko kuvia pinoon tai jos aiheesta on ollut pino vasta, linkki sellaiseen ketjuun kelpaa myös (en haulla oikein löytänyt)! :heart:

Yhteistyössä