mitä tarkottaa provo?

  • Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
ai.no niin kirjottelee varmaan ihmiset jotka pyörittelee pullii päivät pitkät koton,ni nehä luulee et kaik o keksittyy ku itel ei tapahdu mitään.näin oon ymmärtäny...??
 
vieraampi
Alkuperäinen kirjoittaja :
tos peppuseksi jutussaki joku pisti et tää on provo.miten helkutissa semmonen asia voi olla keksitty?nää muarit tääl on ihan pihal
kyllä varmasti voi olla 21-vuotias nainen, joka ei ole koskaan kuullut peppuseksistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Femme Fatale:
Mun käsityksen mukaan provosointi on vähän niinkuin yllyttämistä, ärsyttämistä, tahallaan halutaan saada hiiltymään.
No näin. Ihan siis voi puhua tosijuttujakin, mutta esittää asiat sillä tavalla että se PROVOsoi muita vastaamaan siihen kärkkäästi tai sitten esittää jotain "ehdottomana totuutena" tietäen, että muut vetää siitä palkokasvit hengityselimiin. Tai sitten vaan kyselee just jotain aivan idioottia tyyliin peppuseksiketju. Siis niin älyttömiä että on vaikea uskoa kenenkään TOSISSAAN olevan niin tyhmä. Eikä siinä peppuseksissä provoamista se itse aloitus ollut vaan se kun sitten aloittaja alkoi laukoa niitä "peppuun ei mahdu kikkeliä, se on varma"-tyylisiä kommenttejaan...

 

Yhteistyössä