Pitäisköhän ostaa tästä talo? En tiedä riittäiskö neliöt...

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&.pkg=12059187242010&list_id=12059187264950&itemcmd=move3&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.810223

Tuollahan hukkaisi itsensä kun on tilaa noin paljon! :eek: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Puuttuuko tosta hinnasta nolla perästä??!! :eek:

Jumalauta mä alan jo pakkaamaan!
Ei puutu, ei. Tuo talo vain vaatis aika paljon remppaa. Tässä muita taloja täällä
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/portal/eo/realties/residences/apartments/search/public/item/itemlist.jsp?list_id=12059187264950&itemgroup_id=50.1&portal=eo&.pkg=12059187242010
 
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Sikahalpa se ainakin on. Täällä ei saisi tuohon hintaan edes kaksiota suht siedettävältä asuinalueelta. Nättikin kuin mikä ainakin ulkoapäin.
Pitäiskö muuttaa Teuvalle kartanon emännäksi? B)
Mua nauratti kun luin tuosta kartanosta tuos ilmoitukses :LOL: Mutta kuten jo aiemmin kirjoitin, niin tiedä sitten miltä näyttää sisältä. Olen joskus käynyt tuolla sisällä vuosia sitten ja ainakin silloin oli aika :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Mä taidan ihan oikeesti ehdottaa miehelle tuota... :whistle:
Ekana pitäis tosin tietää missä on Teuva? :ashamed:
Ja onko siellä jo useampi kebab-pizzeria? :D
Mistäs se Teuvan kebab-pizzerioista tiedät? :whistle: Yksi täällä on, sitten pari grilliä joista toisen omistaa joku ulkomaalainen
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Mä taidan ihan oikeesti ehdottaa miehelle tuota... :whistle:
Ekana pitäis tosin tietää missä on Teuva? :ashamed:
Ja onko siellä jo useampi kebab-pizzeria? :D
Mistäs se Teuvan kebab-pizzerioista tiedät? :whistle: Yksi täällä on, sitten pari grilliä joista toisen omistaa joku ulkomaalainen
Jos mä muutan sinne kartanon emännäksi, niin pian siellä on toinenkin kebab-pizzeria B) . Täytyyhän meillä joku leipäpuu olla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Femme Fatale:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Puuttuuko tosta hinnasta nolla perästä??!! :eek:

Jumalauta mä alan jo pakkaamaan!
Jag med! Nii missä se Teuva oikein onkaan...? B)

Aivan ihana talo, jos täällä päin olis tuollaisia ja tuohon hintaan, ostaisin het paikalla!
Teuva on Etelä-Pohjanmaalla. Täällä muuten saa eurolla tontteja yhdeltä alueelta :D ostaisin heti, mutta kun pitää sitten olla asuinrakennus rakennettuna -09 loppuun mennessä :snotty:
 

Yhteistyössä