Tatuointikuvapino!!



Yläkuvassa vanha tatska, alakuvassa lasten syntymän jälkeen jatkettuna.

*edit Ei siihen näköjään tullutkaan sitä vanhaa kuvaa. Mutta tuo isoin lintu oli siinä jo, otin 18-vuotiaana, ja nuo poikaset sitten lasten myötä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:


Yläkuvassa vanha tatska, alakuvassa lasten syntymän jälkeen jatkettuna.

*edit Ei siihen näköjään tullutkaan sitä vanhaa kuvaa. Mutta tuo isoin lintu oli siinä jo, otin 18-vuotiaana, ja nuo poikaset sitten lasten myötä.
Ihana!! :heart: :heart: :heart:
Jotenkin tosi kiva jo ajatuksenakin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Alkuperäinen kirjoittaja Femme Fatale:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Femme Fatale:
Tuota... oletko sattumoisin Oulusta? B)

Tuo bänditatska näyttää tutulle... :whistle:
olen :LOL:
Ahaas... taidan tietää sut! Tai mutkan kautta tietää sut... :kieh:
Miks tuommoinen hymiö??
Tohtiikohan sitä täällä palstalla kertoakkaan...? :saint:
 
Cycadeen
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Tässä uusin aarteeni. :heart:
http://www.aijaa.com/img/b/00219/1783801.jpg
IHANA :heart: !! Mäkin haluan tollasen! *penkoo lasten kirjahyllyä mielessään ja etsii muumi kirjaa*
Mistä sä sait idean muumi-tatskaan? En ois ikinä ite älynnyt moista!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Femme Fatale:
Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:
Tällaiset löytyy multa, pahoittelen huonoa kuvan laatua... Kamerakännykkä :headwall: oikeasti eivät ole noin hailakoita...




nuo meidän edesmenneistä koiruleista ja tuo alin viimeisimpäni viime syksyltä.
Voi, miten suloista... :'(
näin pysyvät aina mukana :heart: ylin on siis oikeassa olkavarressa ja alin vasemmassa olkavarressa ja tatuoija teki suoraan valokuvasta :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Femme Fatale:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Alkuperäinen kirjoittaja Femme Fatale:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Femme Fatale:
Tuota... oletko sattumoisin Oulusta? B)

Tuo bänditatska näyttää tutulle... :whistle:
olen :LOL:
Ahaas... taidan tietää sut! Tai mutkan kautta tietää sut... :kieh:
Miks tuommoinen hymiö??
Tohtiikohan sitä täällä palstalla kertoakkaan...? :saint:
Niin no, en mä tiedä.. eihän se oo pakko, mutta jotenkin kuitenkin jo tavallaan aloitit juttus....

 
Toi Fjongan vatsassa oleva "lapsi"tatuointi on ihana :heart: Ja Kreecherillä myös ihanat tatuoinnit.
Meillä Äijällä lapsista ne jalan kuvat jotka otettu sairaalassa, nämä siis lapsista. Muita tatuointeja varmaan 100 :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
http://www.aijaa.com/v.php?i=1741917.jpg

ja



Kappas... etkös sää oo se joka on meille pintsukan mukana tulossa??
juup :D minähän se :saint:
Kiva nähdä, että minkä näköinen heeba sieltä on tulossa. :wave:
Pirtsakka tapaus kuvasta päätellen!
kiittää ja kumartaa :D :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cycadeen:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Tässä uusin aarteeni. :heart:
http://www.aijaa.com/img/b/00219/1783801.jpg
IHANA :heart: !! Mäkin haluan tollasen! *penkoo lasten kirjahyllyä mielessään ja etsii muumi kirjaa*
Mistä sä sait idean muumi-tatskaan? En ois ikinä ite älynnyt moista!
Kiitos, onnistui kyllä omasta ja miehen mielestä ( teki tuon mulle :) ) loistavasti. =)
Mä olen jo pari vuotta pyöritellyt ajatusta päässäni, rakastan muumeja ja halusin ehdottomasti justiin muumipeikon ja niiskuneidin. :heart:
 
Kyllä, minustakin nuo linnut on aivan ihanat! :heart: Ja oikeestaan kaikki muutkin, mitä tässä on näkynyt... tatskakuume kasvaa.... :)

Fjonga: et ole tietääkseni kussut mun muroihin (luojan kiitos en edes syö muroja, jos sulla on tapana sellaista harrastaa... :eek: ) tai muutakaan, tuli vaan mieleen yks juttu, jonka kaverini kertoi! :saint: :whistle:
 
vieras
tuo pastorin niskassa ollut tribaalisysteemi oli kyllä kamala! samoin tuo aurynin tatska oli hirväen suttuinen, mitä lie edes esitti, jotain käärmekasaa. otatteko te oikeasti noita tatuointeja hetken mielijohteesta ja vielä kännissä? tyhmästä päästä tosiaan kärsii koko kroppa tai näissä tapauksissa nahka! millukan kuva sen sijaan oli kaunis ja huolella tehty.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Femme Fatale:
Kyllä, minustakin nuo linnut on aivan ihanat! :heart: Ja oikeestaan kaikki muutkin, mitä tässä on näkynyt... tatskakuume kasvaa.... :)

Fjonga: et ole tietääkseni kussut mun muroihin (luojan kiitos en edes syö muroja, jos sulla on tapana sellaista harrastaa... :eek: ) tai muutakaan, tuli vaan mieleen yks juttu, jonka kaverini kertoi! :saint: :whistle:
niin mikä juttu?
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Femme Fatale:
Kyllä, minustakin nuo linnut on aivan ihanat! :heart: Ja oikeestaan kaikki muutkin, mitä tässä on näkynyt... tatskakuume kasvaa.... :)

Fjonga: et ole tietääkseni kussut mun muroihin (luojan kiitos en edes syö muroja, jos sulla on tapana sellaista harrastaa... :eek: ) tai muutakaan, tuli vaan mieleen yks juttu, jonka kaverini kertoi! :saint: :whistle:
niin mikä juttu?
Ei oikeastaan mikään sellainen, mitä tällä palstalla voisin kertoa, kun ei oikeastaan edes liity minuun millään tavalla, vaan kaveriini! Mua vaan huvitti, kun tää mualimma on niin pieni, enkä malttanut sitten olla kommentoimatta! :D

 

Yhteistyössä