Hakutulokset

  1. F

    mulla on nyt niin pahaolla,niin paha :`( (miehestä)

    No ei juurikaan, meillä kumpikaan ravaa yksikseen missään, sitä se vaan on, kun on pienet lapset perheessä! Se vaan vaatii uhrauksia omilta harrastuksilta! Meillä on sovittu molemmille 1-2 omaa menoa viikossa, jossa kumpikin saa sitä omaa aikaa, joka on kyllä tarpeen. Sitten kun lapset on...
  2. F

    mulla on nyt niin pahaolla,niin paha :`( (miehestä)

    Inhottava tilanne sulla ja mun mielestä sun miehes pitäis nyt katsoa peiliin. Miksi hän ei esim. hae lastanne hoidosta, jos kerran pääsee aikaisemmin töistä? Istuta ukko pöydän ääreen ja pyydä häntä katsomaan asiaa vähän sinunkin kannalta, voisiko olla, ettei ole tullut ajatelleeksi sinun...
  3. F

    Reuhdoin kolme vuotiastani raivoissani kädestä ja huusin. Pompulat revin hiuksista.

    Tuohon huutamiseen tulee itsekkin sorruttua välillä ja onpa tosi kuningas olo sen jälkeen... :( Mutta mun mielestä huutaminen ei ole niin paha, kuin käsiksi käyminen, vaikkei sekään mikään hyvä juttu ole. Kohta lapset ei usko normaalia puhetta ollenkaan, kun tottuvat huutamiseen. :(
  4. F

    Reuhdoin kolme vuotiastani raivoissani kädestä ja huusin. Pompulat revin hiuksista.

    :'( Itselläni on tosi arka päänahka, pienikin kiskaisu kuopukselta sattuu ja paljon... toivottavasti jäi viimeiseksi kerraksi ja saat apua... yritä pitää mielessä, että sinä olet se aikuinen ja sinun tulisi käyttää aikuisen keinoja, jos lapsi kiukuttelee... vai kiukutteliko pikkuinen? Onko sulla...
  5. F

    Jos 1-vuotias tyttölapsesi saisi lahjaksi

    Minä olisin tosi mielissäni ja varmaan olis mun lapsetkin sellaisesta lahjasta! =)
  6. F

    miten haetaan tukiperhettä

    http://www.pelastakaalapset.fi/index.php?id=96
  7. F

    miten haetaan tukiperhettä

    Pelastakaa Lasten kautta voi kans hakea!
  8. F

    Aloitus, joka on jäänyt mieleesi :)?

    Meinasin just sen mainita, kun joku kirjoitti otsikossa "vihdoinkin saaneensa eron siitä puunnylkyttäjästä..." :laugh: :laugh: :laugh:
  9. F

    Luukusta Lukaali

    Tahtoo kans remppatyöryhmän ja sisustussuunnittelijan tänne meille jyllään!! :attn: :attn: Ilmoittakaa mut tonne, pliis? Kiitos. :heart:
  10. F

    unelmien poikamiehestä...

    Ei kun toihan on Hissu!! B)
  11. F

    Tää on niin hauska, että pakko laittaa tänne! :D

    :attn: :attn: Kattokaa nyt tää! =)
  12. F

    Tää on niin hauska, että pakko laittaa tänne! :D

    Mom's Overture by Anita Renfroe: http://www.youtube.com/watch?v=W95Y8hNQiH8
  13. F

    unelmien poikamiehestä...

    Mun mielestä tuo Meri on ihan samannäköinen kuin Kari "Hissu" Hietalahti, erilainen tukka vaan....:xmas: http://www.v2.fi/images/entertainment/articles/102/pic1.jpg
  14. F

    unelmien poikamiehestä...

    Jokohan se Antti-poeka tekee valintansa tässä jaksossa? On kyllä jotenkin ällöä, että se käy kiksauttaan molemmat daamit ennen lopullista päätöstään... :$ Tai siis hyvähän se on ennen naimisiin menoa tehdä se koeajo, mutta eihän nuo kuiteskaan naimisiin ole edes menossa...? Tosiaan tuo...
  15. F

    Onko niitä raamatusta puuttuvia evankeljumeja (mikä sana...) jo suomennettu?

    Mikä se Esterin kirja on, sekään ei taida kuulua enää nykyraamattuun?
  16. F

    kuka saannu tuloksia crostrainerilla?

    :attn: Kiinnostaisi myös! Ja olisko se tv-shopin versio, Orbitrek tai jotain, kelvollinen?
  17. F

    ei jumalauta, mä romahdan

    Voima kovasti AP:lle, koita pitää itsesi kasassa, lapsen ja oman hyvinvointisi kannalta... onko sulla ketään, joka vois tulla sulle kaveriksi, pakkaileen kamoja tai jolle voisit purkaa tilannetta (eli haukkua sen kusipäämulkun)? Mistä noita tuollaisia miehiä sikiää, mikä on mennyt pieleen ja...
  18. F

    onko 6-vuotiaan tehtävä huolehtia itse lääkkeensä otosta vai hänen isänsä?

    Ei tulis mieleenkään jättää meidän eskarin vastuulle lääkkeiden ottamista! :o :o
  19. F

    Yksityisviestien katoaminen, ihme juttu!

    Voiko tätä jostain kautta, kenties ylläpidolta selvittää? Kenenkään ei pitäisi tietää mun tunnuksia, että olis päässyt kirjautuun ja poistaan viestejä selän takana...
  20. F

    Yksityisviestien katoaminen, ihme juttu!

    Laitoin sulle just viestiä! :attn:

Yhteistyössä