Jos 1-vuotias tyttölapsesi saisi lahjaksi

  • Viestiketjun aloittaja Minä vaan
  • Ensimmäinen viesti
Minä vaan
kesäisen lippalakin, olisitko mielissäsi vai et? Ja lippis olisi tietysti tytölle sopivin kuvin varustettu.

Olen pohtinut jos ostaisin sellaisen lahjaksi, kun lapsella on jo paljon leluja ja vaatteita muuten.
 
v
Öhh? Tuota? Tytölle sopivin kuvin... no voi elämä :D
Meillä ei ole pahemmin tyttöjen ja poikien värejä, kuvia tai soveliaita päähieitä eroteltu, joten jos tyttöni saisi inkä tahansa kuvallise vaatekaappaleen, toivoisin tietysti vain, että ne olisivat sitä, mistä hän itse tykkää - olivat ne sitten kukkasia, pääkalloja, jalkapalloja tai mitä vain.
Tosin aloituksesta päätellen ko. lapsi hyvinkin koulutetaan tykkäämään mieluiten vaikka perhosista vaaleanpunaisella pohjalla, ellei ole jo koulutettukin :D
 
Minä vaan


en aivan haluaisi/viitsisi viedä lahjaksi auton kuvalla komeilevaa lippistä, kun kerran sankarina on pieni tyttö.






Alkuperäinen kirjoittaja v:
Öhh? Tuota? Tytölle sopivin kuvin... no voi elämä :D
Meillä ei ole pahemmin tyttöjen ja poikien värejä, kuvia tai soveliaita päähieitä eroteltu, joten jos tyttöni saisi inkä tahansa kuvallise vaatekaappaleen, toivoisin tietysti vain, että ne olisivat sitä, mistä hän itse tykkää - olivat ne sitten kukkasia, pääkalloja, jalkapalloja tai mitä vain.
Tosin aloituksesta päätellen ko. lapsi hyvinkin koulutetaan tykkäämään mieluiten vaikka perhosista vaaleanpunaisella pohjalla, ellei ole jo koulutettukin :D
 

Yhteistyössä