Hakutulokset

  1. S

    Hei, osallistu postinumerogalluppiin! Onko kellään samaa.

    Minä myös ollaankohan nähty
  2. S

    Tupperit

    Olen aloittelemassa tupperin konsulenttina ja tarvitsisin tienata sen aloituslaukun verran . Onko ketään vantaalla jota kiinnostaa tupperwarelta tilata mutta ei ole ketään tuttua joka sen parissa työskentelee. Jos kiinnostaa niin laitappa yv:tä asun vantaalla =)
  3. S

    just päiväkodissa hoitaja lyönyt lasta!

    tee ilmoitus siitä!! älä jätä asiaa tähän!!!!!
  4. S

    Mammat WoWin maailmassa etsii edelleen mammoja

    laita yv:tä mulle, itsekkin pelaan haomarushilla, ally vai horde`?
  5. S

    Mammat WoWin maailmassa etsii edelleen mammoja

    Mutta vain WoW:ia pelaavia jos kiinnostaa ota yhteyttä minuun yv:llä
  6. S

    Mammat WoW:in maailmassa

    Hienoa :D Ja edelleen lisää mammoja kerhoon!!!
  7. S

    Mammat WoW:in maailmassa

    rooli peli! Mä saan heittää huolet nurkkaan vähäksi aikaa, toiset tekee niin lukemalla, kuuntelemalla musiikkia, pelaamalla muita pelejä tai katsomalla leffaa. Mulle tää on taas se ykkös juttu äidin omaan aikaan
  8. S

    Mammat WoW:in maailmassa

    world of warcraft
  9. S

    Homoille avioliito-oikeus

    Mitä väliä sillä on jos homot haluavat naimisiin? Ihmisiäkin he ovat. Tähän asiaan tulin tutuksi vain sen takia että oma veljeni on homo ja nyt rekkaa parisuhteensa parin kuukauden päästä. Kuten rakas isämme sanoi silloin kun sai tietää poikansa olevan homo : aivan sama!
  10. S

    Mammat WoW:in maailmassa

    Tulipa sitten tuo kerho perustettua kaikki kiinnostuneet mukaan!
  11. S

    WoW-mammat

    teetkö sinä vai minä?
  12. S

    WoW-mammat

    Pitäisköhän perustaa mammojen wow kerho?
  13. S

    WoW-mammat

    sama juttu, en ole koukussa, pelaan vain iltaisin kun lapset menneet koisimaan ja joskus hetken kun nukkuvat, äskenkin kävin AH:n laittaa kamaa myyntiin. Ajatukset karisee huolista loistavasti kun tuota pelaa. Ja okei, en mäkään voi ymmärtää niitä joiden koko elämä on WoW:in pelaamista...
  14. S

    Miten käytännössä hoituisi eskariin meno?

    On minullakin 1 ja 4 vuotiaat, kävellen me mennään kun esikoinen eskariin viedään, joka päivä eiköhän se kävely kuitenkin teillekkin ihan hyvää tee. vai?
  15. S

    saiskohan näillä mitään aikaiseksi

    eli en mä ehdi harrastaa muuta kuin hyötyliikuntaa ja sen lisänä sitten aloitin tänään nutrilett 5 päivän kuuri detox puhdistaja kuuri ja cla80+kromi kuurin Oliskohan tuosta mittään hyötyä?
  16. S

    mitä mieltä olette?

    enhän mä sitä väitä että automaattisesti pitää ottaa heti kun meillä sitä tarvetta on. nytkin ensin hän lupasi että ei hänellä mitään ole sitten tuli tuo viesti että ei sovi enää ikinä. Eikä kyse edelleenkään ole minun isästäni
  17. S

    mitä mieltä olette?

    Emme enää aiokkaan olla, tai näin ainakin päätettiin. Onhan hekin pyytäneet apua tietokoneiden suhteen, lattian korjauksen ynnä muun. Tuntuu siltä että mihinkään muuhun emme sitten kelpaa. Aina ollaan siellä käyty, muistettu äitienpäivänä ynnä muuta. Ikävältä tuntuu tyttäreni puolesta ja mieheni...
  18. S

    mitä mieltä olette?

    kyseessä mieheni isä ja hänen vaimonsa mä oikeasti järkytyin ja mieheni on ennenkin puhunut kyllä että haluaisi tuntua kuuluvansa tuohon perheeseen, mutta ei häntä olla pahemmin otettu mihinkään mukaan, hänen äitinsä kuoltua niin oma mummo kasvatti hänet kun ei isän uusi vaimo...
  19. S

    mitä mieltä olette?

    Mun miehellä ei ole äitiä, koska kuoli mieheni ollessa 5v. Mutta äitipuoli on joka on ollut mieheni elämässä enemmän ja vähemmän mukana. Me ollaan muutama kerta pyydetty lapsenvahti apua, ja ne kerrat kun on ottanut niin ne on laskettavissa yhden käden sormilla, emme useasti ole pyytäneet...

Yhteistyössä