Hakutulokset

  1. S

    Oon niin h**** täynnä tota ukkoa

    enpä osaa sanoa meillä ukko on kanssa ollu pitkän aikaa hermostunut,vihainen ja jännittynyt. Mikään ei ole hyvä. En tiedä onko kenties 30kriisi, täytti viime vuonna. Mutta kaikki on niin prkeleen huonosti :( Tätä sit pitäis jaksaa :(. jaksuja sinne
  2. S

    Kysytääs asia tästä vinkkelistä

    Mun mielestä se on niin tapauskohtainen asia
  3. S

    Miks jotkut vanhemmat ei vierailuilla pidä pentujaan kurissa??

    Ne on varmaan niitä jotka muutenkaan ei pidä mitään kuria ja antaa lasten tehdä mitä haluaa
  4. S

    Olipa ihanan rauhallista olla ulkona=)

    meillä on broilerin filepihvejä, uuniperunaa ja nakkia ja makkaraa :D
  5. S

    ihmisen ärsyttävin piirre?

    niitä on monia. En pidä että otetaan itsestään selvyytenä ihmiset. En pidä myöskään siitä että tuomitaan liian nopeasti. Myös väkivalta jne jne jne :( Tarkoitan sitä että ärsyttävää nähdä kun on näitä minä tiedän kaiken ihmisiä olemassa. Ärsyttää myös ihmiset jotka ottavat kaiken niin...
  6. S

    OI miksi tämä on niiiiiiiiin vaikeaa???

    Tuttu tunne. Itkin muutaman otteeseen silloin kun tyttöni ekan kerran lähti yökylään. Oli se niin raastavaa mutta hyväähän se samalla tekee
  7. S

    Olipa ihanan rauhallista olla ulkona=)

    hienoa, me oltiin koko porukalla ulkona, isäntä laittaa grilliä valmiiksi ja kohta aletaan grillaa Käytiin pyöräajelulla täällä lähistöllä ja mentiin piknikille. Aika mukavaa tytöt on pitkään halunneet päästä piknikille

Yhteistyössä