Mammat WoW:in maailmassa

rooli peli! Mä saan heittää huolet nurkkaan vähäksi aikaa, toiset tekee niin lukemalla, kuuntelemalla musiikkia, pelaamalla muita pelejä tai katsomalla leffaa. Mulle tää on taas se ykkös juttu äidin omaan aikaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sharee:
world of warcraft

ou shit ois pitäny tietää ku itekki oon sitä pelannu :LOL: :LOL: :ashamed:

vaan luojan kiitos päätin lopettaa pelaamisen ku laps synty... muuten ei tulis elämisestä yhtään mitään. se koukuttaa niin pahasti... :ashamed:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sharee:
rooli peli! Mä saan heittää huolet nurkkaan vähäksi aikaa, toiset tekee niin lukemalla, kuuntelemalla musiikkia, pelaamalla muita pelejä tai katsomalla leffaa. Mulle tää on taas se ykkös juttu äidin omaan aikaan
Tyypillinen wowin pelaajan puolustuspuhe.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kenny:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
hei onks teistä kukaan nähny sitä south parkin jaksoa missä ne pikkujäbät jäi wowiin koukkuun? se oli ihan hillitön jakso :LOL:
Kuka viitsii sellasta paskaa katsoa ?
:wave: täällä paskankatsoja, moi! katson paljon myös muuta paskaa, kuten vaikkapa koiranpaskoja teiden varsilla, tai kissanpaskoja vessassa. virkistävää, kokeile joskus sieki niin saatat yllättyä =)

 
dodiih! tää ilmottautuu kans tähän kerhoon! :D

tuli muuten edistysaskel eilen.. (viittaan eiliseen ketjualotukseeni aiheesta ymmärtämätön mies ja wow)

eipä tullu napinaa, vaikka ropetin, ei tullu napinaa koko pelaamisesta.. avo itseasiassa avas mun koneen, ja laitto WoWin päälle, ja talutti mut koneen ääreen.. :LOL:
sano, että hän ei halua kahlita minuu, eikä ymmärrä koko mustasukkaisuusjuttua itseltään.. :D

joten.. tehtiin sitten sopimus eilen. mä vihaan fudista, jota hän rakastaa kattoo.. joten arvata saattaa, mitä minä teen, kun avo tapittaa siinä vieressä potkupalloa.. :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:
dodiih! tää ilmottautuu kans tähän kerhoon! :D

tuli muuten edistysaskel eilen.. (viittaan eiliseen ketjualotukseeni aiheesta ymmärtämätön mies ja wow)

eipä tullu napinaa, vaikka ropetin, ei tullu napinaa koko pelaamisesta.. avo itseasiassa avas mun koneen, ja laitto WoWin päälle, ja talutti mut koneen ääreen.. :LOL:
sano, että hän ei halua kahlita minuu, eikä ymmärrä koko mustasukkaisuusjuttua itseltään.. :D

joten.. tehtiin sitten sopimus eilen. mä vihaan fudista, jota hän rakastaa kattoo.. joten arvata saattaa, mitä minä teen, kun avo tapittaa siinä vieressä potkupalloa.. :D :D
Hienoa :D

Ja edelleen lisää mammoja kerhoon!!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sharee:
rooli peli! Mä saan heittää huolet nurkkaan vähäksi aikaa, toiset tekee niin lukemalla, kuuntelemalla musiikkia, pelaamalla muita pelejä tai katsomalla leffaa. Mulle tää on taas se ykkös juttu äidin omaan aikaan
Tyypillinen wowin pelaajan puolustuspuhe.
Entäs sitte? Miks sitä edes tarvii puolustella? Eihän töllön katsomistakaan tarvii puolustella? Enemmän nyt wow:in pelaaminen aivoja kehittää, ku sinkkuelämään tuijottaminen... Ja ei, en itse pelaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sharee:
rooli peli! Mä saan heittää huolet nurkkaan vähäksi aikaa, toiset tekee niin lukemalla, kuuntelemalla musiikkia, pelaamalla muita pelejä tai katsomalla leffaa. Mulle tää on taas se ykkös juttu äidin omaan aikaan
Minusta wow on grindaamista, ei roolipeliä. En ainakaan itse ole nettiroolipeleissä tavannut roolipelaamista. KynäPaperi-peleissä sitä on jo enemmän, larpeissa eniten. Kaikkia olen kokeillut.
 
Celestia
Hei täällä Wowin pellaaja ja South Parkin möllääjä ilmottautuu ;D
Sitä,mitä wowi kullekkin on,riippuu ihan pelitavasta!Löytyy roolipeli servuja,joissa sitte on sitä roolipellaamista ja sitte on muita servuja niille,jotka ei siitä niinkään välitä.
Niin kauan,kuin wowin pelaaminen ei mene liiallisuuksiin(eli häiritse normi elämää:lasten hoitoa,koulussa/töissä käyntiä,kodin ylläpitoa jne),se on harrastus siinä missä muutkin harrasteet!!Toisaalta ei mikkään muukaan harraste ole liiallisuuksiin mennessä yhtään sen parempi:D
 
wow-leski
Ex Lidian on kilta, servua en tiedä. Killassa on vaan perheellsiä, on K18. Ei haittaa jos joudut lapsen heräämisen/syömisten takia lähtemään instasta/raidista kun muillakin on lapsia.
 

Yhteistyössä