Hakutulokset

  1. C

    Aikamoinen puutarha

    Mä poltin just lasten iltapala banaaniletut paistinpannulle. Kattelin samalla vähän twitter linkkejä, niin osasta iltapalaa tuli... hmm.. vähän mustia. Että semmoinen vuoden äiti 😅
  2. C

    Aikamoinen puutarha

    Kiitos Joymuffinille tuosta ihanasta ficistä 💗 Luin sen eilen iltasaduksi juuri ennen nukkumaanmenoa. Siitä saattoi jotenkin toi mun unikin kummuta. Jäivät J&B päähän kummittelemaan 😅
  3. C

    Aikamoinen puutarha

    Näin viime yönä unta.. Ja se oli jotenkin jo vähän liikaa 😅 Unessa B vei J:tä 10-0. Siis joo... Jokerit oli keikalla Suomessa ja K oli heidän kanssaan lavalla. En muista, mikä biisi, mutta luulen, et joku Jokereiden, koska K heilui siellä lavalla kitaran kanssa. Laulussa tuli tauko, ja sit...
  4. C

    Aikamoinen puutarha

    Vähän yritän itsekin toppuutella itseäni näiden tapaamisen suhteen. Toivon toki, että sieltä ne kemiat taas löytyy. Tai mihinkä ne toisaalta heti katoaisi. Juurikin tuo 'paljonko Bojan uskaltaa päästää Jereä lähelle'. Toivottavasti uskaltaa. Tai toisaalta jos tunteet on edelleen vahvat, niin ei...
  5. C

    Aikamoinen puutarha

    Joymuffin: kävin lukemassa tuon something Else -ficcin. Aivan ihana, kiitos siitä 💗 Just ehdin lukea ennen kuin pitää hypätä tietokoneelle aamuluennolle 🙊
  6. C

    Aikamoinen puutarha

    Siis tää olis oikeesti paha. Mulla on puhelinen välilehdillä auki kaikennäköistä fanfic-matskua, mitä pitäis lukea, kun ehdin; on videoita näistä kahdesta ja kaikenlaisia kuvia. Ai kauhea, jos joku nää näkis. Häpeisin silmät päästäni 😅🤣
  7. C

    Aikamoinen puutarha

    Todellakin shippauksen yliannostusta 🤣 Yleensä oon melko hyvä pitämään pokan varsinkin asiakkaiden edessä, mutta tänään tuli sit raja vastaan ja pokka petti 😅
  8. C

    Aikamoinen puutarha

    Joymuffin: laitoin sulle sähköpostia. En tiedä, onko tullut perille? 🤔
  9. C

    Aikamoinen puutarha

    Täällähän on ollut tänään mielenkiintoista pohdintaa. Tuota saunarekka videota en olekaan koskaan katsonut noin tarkasti... ja onhan tuo shippilaseilla katsottuna aikamoinen 💖 Mutta mutta.. tänään töissä tapahtunutta: teen hoitotyötä ja asiakkaalle sitten totesin, että menehän siihen...
  10. C

    Aikamoinen puutarha

    Mäkin oon lopettanut ton huolestumisen, enkä enää edes häpeä. Siis mähän menin katsomaan noi stoorit ja kun en edes seuraa, niin munhan piti etsiä tuo kaarpediem_slovenia -instasivu. 🙊 pitäiskö tässä kuitenkin ihan pikkuisen hävetä? 😅
  11. C

    Aikamoinen puutarha

    Jos nyt ajatellaan, et K olis siellä Sloveniassa ollut, niin onko mahdollisesti mitään musaa ees saatu aikaiseksi. Eikös K jossain haastiksessa sanonut, et jos ne tekis Jokereiden kanssa yhteisesiintymisen, niin ei ne varmaan ees pääsis lavalle saakka, kun menis semmoseks sekoiluks. 🤣 Haluaisin...
  12. C

    Aikamoinen puutarha

    Jepjep.. musaa, musaa... Et nyt kun kuulee sanan musaa, niin tulee mieleen kyllä kaikenmoista. Eikä se muuten niin haittaisi, mutta kun yhteen osaan mun töistä kuuluu musa. En osaa soittaa, enkä laulaa, mut ohjaan musiikkiin. Et kiitos tämän palstan, sana musa ei ole enää samanlainen 🤣
  13. C

    Aikamoinen puutarha

    Nyt kun tänne on tullut enemmän näitä kirjautuneita nimimerkillisiö, niin toivottavasti myös keskustelu rauhoittuu. Itse kanssa kirjauduin, kun en mä täältä laivalta mihinkään näköjään pääse. Oon ollut jumissa keväästä saakka. Ajattelin, kun arki alkaa nyt tällä viikolla, et nyt viimeistään...
  14. C

    Aikamoinen puutarha

    Ja mäkin onnistuin tekemään tänne tilin. Ei tartte nimimerkin kanssa säätää, kun en sitä koskaan muista laittaa 😅
  15. C

    Aikamoinen puutarha

    Tää oli ihana 💖

Yhteistyössä