Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Voi jestas miten ihanalta tuntui että K oli tykännyt tuosta supersöpöstä B videosta jossa B vie käden sydämelleen. Uskon että se on oikeasti koskettanut. Oli niin nätti ja söpö video, sitä ihaninta kupla-aikaa johon aina voi palata. Mun sydämeen lehahti nyt pieni metulji-parvi ja uskon että B on suloisella tavalla J:n mielessä ja pirskahtelee sieltä vähän väliä. 🦋🤩🥰
 
  • Rakkaus
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Mäkin oon lopettanut ton huolestumisen, enkä enää edes häpeä. Siis mähän menin katsomaan noi stoorit ja kun en edes seuraa, niin munhan piti etsiä tuo kaarpediem_slovenia -instasivu. pitäiskö tässä kuitenkin ihan pikkuisen hävetä?
Mäkin menin heti katsomaan. Seuraan kyllä tuota instaa, mutta mä seuraan niin montaa jokereihin liittyvää instaa, että tuo stoori oli jäänyt katsomatta. Tykkäykset ei kai näy mistään,. jos tilin pitäjä ei niistä kerro. Joskus tuli mieleen, että jos jotain mun ystävää kiinnostaa joskus käydä katsomassa ketä mä seuraan, hän löytää valtavan määrän johonkin sloveenibändiin liittyviä tilejä. Olen jo kehitellyt selitystä, jos joku sattuu kysymään. 🙂🦋🦋
 
vierailija
Voi jestas miten ihanalta tuntui että K oli tykännyt tuosta supersöpöstä B videosta jossa B vie käden sydämelleen. Uskon että se on oikeasti koskettanut. Oli niin nätti ja söpö video, sitä ihaninta kupla-aikaa johon aina voi palata. Mun sydämeen lehahti nyt pieni metulji-parvi ja uskon että B on suloisella tavalla J:n mielessä ja pirskahtelee sieltä vähän väliä.
Siitä ei ole kovin kauan aikaa, kun K ei pystynyt (halunnut?) haastatteluissa peittämään Bojan innostustaan. Tuli mieleen äskettäin, onko ne tunteet yhtä voimakkaina olemassa, mutta jostain syystä halutaan pitää piilossa. Olisi kiva tietää, vaikkei se minulle kuulukaan. 🌹
 
vierailija
Mäkin oon lopettanut ton huolestumisen, enkä enää edes häpeä. Siis mähän menin katsomaan noi stoorit ja kun en edes seuraa, niin munhan piti etsiä tuo kaarpediem_slovenia -instasivu. pitäiskö tässä kuitenkin ihan pikkuisen hävetä?
Ihan häpeän yläpuolelle en ole onnistunut pääsemään. Eilen ajomatkalla alkoi esim. paniikki iskeä, kun Spotifyin satunnaistoisto alkoi soittaa jo viidettä JO:n biisiä. Onneksi mies ei tunnistanut kieltä vaan luuli, että välillä tuli jotain italialaista 😅 Yritin kauheasti ihmetellä, että mistä tää Spotify näitä biisejä kaivaa.
Täytyykö tässä nyt sitten alkaa maksaa tuosta premium versiosta 🤦🏻‍♀️
 
vierailija
Ihan häpeän yläpuolelle en ole onnistunut pääsemään. Eilen ajomatkalla alkoi esim. paniikki iskeä, kun Spotifyin satunnaistoisto alkoi soittaa jo viidettä JO:n biisiä. Onneksi mies ei tunnistanut kieltä vaan luuli, että välillä tuli jotain italialaista Yritin kauheasti ihmetellä, että mistä tää Spotify näitä biisejä kaivaa.
Täytyykö tässä nyt sitten alkaa maksaa tuosta premium versiosta
Ja allekirjoittajana Katrina
 
vierailija
Mäkin menin heti katsomaan. Seuraan kyllä tuota instaa, mutta mä seuraan niin montaa jokereihin liittyvää instaa, että tuo stoori oli jäänyt katsomatta. Tykkäykset ei kai näy mistään,. jos tilin pitäjä ei niistä kerro. Joskus tuli mieleen, että jos jotain mun ystävää kiinnostaa joskus käydä katsomassa ketä mä seuraan, hän löytää valtavan määrän johonkin sloveenibändiin liittyviä tilejä. Olen jo kehitellyt selitystä, jos joku sattuu kysymään.
Häpeäkseni tunnustan, että itse en oo kehdannut laittaa seurantaan mitään JO-fanitilejä, juuri siksi, että jos joku tuttu katsoisi mun seurattavat, niin hävettäisi enkä osaisi selittää mikä muhun on mennyt... Siis mua hävettää myös se, että häpeän, eli tässä varmaan jotenkin kulminoituu suomalainen häpeäkulttuuri. Käytännössä seuraan muutamaa tiliä niin että ne on mulla hakusivulla ikään kuin muistissa, ja sieltä kautta sitten käyn aina katsastamassa. Oon myös suunnitellut kokonaan erillisen anonyymin instatilin perustamista tähän JO-seurantatarkoitukseen, kun ei tästä näköjään eroonkaan pääse.

-ruusuristeilijä
 
vierailija
Siitä ei ole kovin kauan aikaa, kun K ei pystynyt (halunnut?) haastatteluissa peittämään Bojan innostustaan. Tuli mieleen äskettäin, onko ne tunteet yhtä voimakkaina olemassa, mutta jostain syystä halutaan pitää piilossa. Olisi kiva tietää, vaikkei se minulle kuulukaan.
Eikö se ollut sen aikana tai ennen, kun K:lla oli se miesrakkausvaihe? Se alkoi juhannuksena Ruotsista ja loppui noin 14.7. housukuvapostauksiin. Silloin oli se Kuumaan makuuhuone, pusu taustahenkilönsä kanssa, levottomia puheita, kaverinsa Mr. Siilin instassa Lil nas X:n biisin fiilistely...
Musta tuntui silloin, että noi oli sellaista homoläpän loppuhuipennusta, jonka päätteeksi ainakin itselleni tuli sellainen olo, että ei ole oikeasti miehistä kiinnostunut. Jos se ns. "ihastuikin" Bojaniin viisukuplassa, niin pää selvisi kesän aikana ja Bojan unohtui.
Jos se pääsisi takaisin vapaasti touhuamaan bojanin kanssa, muistaisi taas varmaan kaiken sen huumaavan iskun taas, mutta jos ei pääse, niin ei jaksa vaivautuakaan pyrkimään.
 
vierailija
Minulla ei edelleenkään ole Instaa (tai TikTokia tai Tumblria), mutta ikivanha Twitter-tili on ja välillä pelkään vahingossa tykkääväni jostain "hikipisarat rinnalla" -tyyppisestä matskusta ja seuraajani näkevät. :p

- Joymuffin
 
vierailija
Eikö se ollut sen aikana tai ennen, kun K:lla oli se miesrakkausvaihe? Se alkoi juhannuksena Ruotsista ja loppui noin 14.7. housukuvapostauksiin. Silloin oli se Kuumaan makuuhuone, pusu taustahenkilönsä kanssa, levottomia puheita, kaverinsa Mr. Siilin instassa Lil nas X:n biisin fiilistely...
Musta tuntui silloin, että noi oli sellaista homoläpän loppuhuipennusta, jonka päätteeksi ainakin itselleni tuli sellainen olo, että ei ole oikeasti miehistä kiinnostunut. Jos se ns. "ihastuikin" Bojaniin viisukuplassa, niin pää selvisi kesän aikana ja Bojan unohtui.
Jos se pääsisi takaisin vapaasti touhuamaan bojanin kanssa, muistaisi taas varmaan kaiken sen huumaavan iskun taas, mutta jos ei pääse, niin ei jaksa vaivautuakaan pyrkimään.
No eikös se perjantaina Aurafesteillä halunnu nuolla jonku miehen nänniä, et ei noi läpät oo mihinkään loppunu.
 
vierailija
Ihan häpeän yläpuolelle en ole onnistunut pääsemään. Eilen ajomatkalla alkoi esim. paniikki iskeä, kun Spotifyin satunnaistoisto alkoi soittaa jo viidettä JO:n biisiä. Onneksi mies ei tunnistanut kieltä vaan luuli, että välillä tuli jotain italialaista Yritin kauheasti ihmetellä, että mistä tää Spotify näitä biisejä kaivaa.
Täytyykö tässä nyt sitten alkaa maksaa tuosta premium versiosta
Lataa ennemmin Tidal. Saat paljon paremman äänenlaadun lähes samaan hintaan. Spotify pakkaa biisejä, eli niistä ei toisteta jokaista digitaalista bittiä, joilla kappale soi. Ja siis ei tarvitse olla mikään hifisti, että kuulee tuon eron.

"Levy-yhtiön masterin tekninen laatu on yleensä vähintäänkin riittävän hyvä. Kyseessä on se tiedosto, joka on syntynyt, kun muusikot, miksaajat, tuottajat ja masteroijat ovat saaneet työnsä uuden kappaleen parissa valmiiksi. Nykyisin tämä master-tallenne on usein jotain 96 kHz 24 bit -tasoa. Tässä kohtaa astuu kuvaan eri suoratoistopalveluiden ”äänenlaatu”. Siirrettävän datamäärän pudottamiseksi sopivalle tasolle eri palvelut pakkaavat tämän teknisesti erittäin hyvälaatuisen raakamateriaalin tarjoamansa ”laadun” mukaiseksi. Deezerin ja Tidalin Hifi on 44,1 kHz 16 bit -tasoista PCM:ää, kuten CD:tkin. Tidalin Master-laatu on MQA -pakattua ja parempaa kuin CD:n laatu.

Sitten tulevat nuo vähemmän hyvät pakkaustavat: Deezerin MP3:t muutamalla erisuuruisella bittivirralla ja Spotifyn käyttämät Vorbis ja AAC parilla eri bittivirralla. Edes suurimmalla 320 kbit/s bittivirralla yksikään edellä mainituista pakkausformaateista ei kykene välittämään informaatiota yhtä tarkasti kuin CD. Pitää muistaa, että myös CD:n tapauksessa menetetään informaatiota. Se, paljonko pakkaamisessa katoaa nyansseja ja paljonko puutteet häiritsevät, riippuu paitsi alkuperäisen materiaalin teknisestä laadusta, lopputuotteen bittivirrasta, käytetystä kodekista niin myös itse äänitteen ominaisuuksista mm. tuotantoteknisestä laadusta. Mikään toistoketjun osa ei pysty palauttamaan kadonnutta informaatiota. Kuunneltavan materiaalin tekninen laatu asettaa katon sille, kuinka hyvään toistoon voimme parhaimmillaan päästä."
 
vierailija
No eikös se perjantaina Aurafesteillä halunnu nuolla jonku miehen nänniä, et ei noi läpät oo mihinkään loppunu.
Niin no totta, halusi joo. Kumma, ettei siitä innostuttu samalla lailla enää ainakaan Vauvan ketjussa, kuin silloin heinäkuussa eivät jaksaneet muusta puhuakaan. Ellei sitten varsinaista pöhinää synnyttäneet vain julkkiksiin liitettävät K:n kommentit ja heitot.
 
Minulla ei edelleenkään ole Instaa (tai TikTokia tai Tumblria), mutta ikivanha Twitter-tili on ja välillä pelkään vahingossa tykkääväni jostain "hikipisarat rinnalla" -tyyppisestä matskusta ja seuraajani näkevät.

- Joymuffin
MUlla myös osa someista työkäytössä ja koko ajan pelko että tykkään ja retweettailen sinne urahommien väliin jonkun hiton janoisen herutuksen joltain fanitililtä 😅🤪 IG on mulla ihan vapaa-ajan käytössä joten surutta seurailen siellä kaikkea enkä sitä häpeile. Jotkut lokeroinnit kuitenkin vahvasti on, ja shippiä en tunnusta kellekään vaikka tietäjät tosielämästä varmaan osaa yhdistää.

Ja kannattaa hankkia premium-Spotify, ihan vaan katsos artistien tukemisen kannalta - saavat 10x paremmin niitä killinkejä kuunteluista 😇
 
  • Tykkää
Reactions: Tuitui 💞
vierailija
Eikö se ollut sen aikana tai ennen, kun K:lla oli se miesrakkausvaihe? Se alkoi juhannuksena Ruotsista ja loppui noin 14.7. housukuvapostauksiin. Silloin oli se Kuumaan makuuhuone, pusu taustahenkilönsä kanssa, levottomia puheita, kaverinsa Mr. Siilin instassa Lil nas X:n biisin fiilistely...
Musta tuntui silloin, että noi oli sellaista homoläpän loppuhuipennusta, jonka päätteeksi ainakin itselleni tuli sellainen olo, että ei ole oikeasti miehistä kiinnostunut. Jos se ns. "ihastuikin" Bojaniin viisukuplassa, niin pää selvisi kesän aikana ja Bojan unohtui.
Jos se pääsisi takaisin vapaasti touhuamaan bojanin kanssa, muistaisi taas varmaan kaiken sen huumaavan iskun taas, mutta jos ei pääse, niin ei jaksa vaivautuakaan pyrkimään.
Tuo tekee minut aina vähän surulliseksi, että K ei viitsi vaivautua Bojanin takia. Siltähän tämä alkaa näyttää. Miksi hän sitten välillä laittelee instaan näitä Bojan pulloja sun muita. Mun mielenrauhan kannalta olisi parempi, jos hänellä olisi selkeä linja, kyllä tai ei.😟🙂mutta eihän elämä sellaista ole.
 
vierailija
Tuo tekee minut aina vähän surulliseksi, että K ei viitsi vaivautua Bojanin takia. Siltähän tämä alkaa näyttää. Miksi hän sitten välillä laittelee instaan näitä Bojan pulloja sun muita. Mun mielenrauhan kannalta olisi parempi, jos hänellä olisi selkeä linja, kyllä tai ei.mutta eihän elämä sellaista ole.
Mehän emme tiedä mitä kulisseissa tapahtuu ja onko kyse vaivautumisesta vai ihan muusta.
 
vierailija
Tuo tekee minut aina vähän surulliseksi, että K ei viitsi vaivautua Bojanin takia. Siltähän tämä alkaa näyttää. Miksi hän sitten välillä laittelee instaan näitä Bojan pulloja sun muita. Mun mielenrauhan kannalta olisi parempi, jos hänellä olisi selkeä linja, kyllä tai ei.mutta eihän elämä sellaista ole.
Tekee se itsenikin ja hetken ehdin jo toivoa, että hän ois ollut siellä Sloveniassa. Vaikka en enää siitäkään ajatellut, että suhteeksi menee, niin pystyinpähän itse kuitenkin heruttelemaan ajatusta. Jos en näe oikeaa toimintaa heidän välillään kaikki kuvittelu on omalta puoleltani ikään kuin täysin jäässä. Ei vain pysty hehkuttelemaan ajatuksella heidän lemmestään, jos sitä ei ole ( =näe, totea). Muilla voi olla toisin, eikä siinä mitään.
En edes lue ficcejä, jos luin, niin en pysty eläytymään mihinkään tapahtumiin.
 
vierailija
Jos nyt haluaa spekuloida parisuhdestatusta, niin onhan tässä muutama juttu pohjana:
1.K veti Siitä viis biisin Kaivarilla, vaikka ei oo sitä omien sanojensa mukaan tänä vuonna vetänyt
2. K on ollut viime viikkoina jotenkin hyperaktiivisempi laidasta laitaan, esim. nyt saatiin mieletöntä tykitystä someen ja jokin avautuminen on tapahtunut mielestäni.
3. Gf lähti yksin italiaan vaikka Klla olis ollut samaan aikaan keikkatauko
4. Ne kuvien poistot

Voi toki olla ettei nämä merkkaa yhtään mitään, mutta yleensä ei savua ilman tulta. Ja kenenkään ei nyt tartte tästä viestistä kimpaantua, koska en usko tämän spekulaation menevän asianomaisille.
 
vierailija
Menetin aika lailla toivoni Slovenian-matkasta kun matka ei ollut samaan aikaan tyttiksen kanssa, mutta jos tyttis todella olisi pudonnut pois kuvioista, niin sittenhän tuo ei kerro vielä mitään. :)
 
vierailija
Tässä on edelleen myös sitä vääristynyttä aikaperspektiiviä, kun kaikki odottaa, että kaiken pitäisi tapahtua aina samantien. Oikeassa elämässä ihmissuhteet on yleensä hitaita prosesseja. Itsellä oli joskus kauan sitten keissi, jossa tapahtui jonkunlainen ihastuminen (risteilyllä!!), mutta siitä meni melkein neljä kuukautta ennen kuin homma lähti yhtäkkiä vauhdilla etenemään. Tuon neljän kuukauden aikana en nähnyt kyseistä tyyppiä kuin pari kertaa ohimennen työkuvioissa. Enkä edes enää uskonut, että hänellä olisi ollut tunteita mua kohtaan. Ja silti kipinä olikin tallella monta kuukautta myöhemmin myös hänen puolellaan. Kaikki tunteet jää meihin itämään, ja voi nousta pintaan pitkienkin aikojen päästä. Tähän uskon myös J&B tapauksessa.
 
  • Tykkää
Reactions: Emma.1815

Yhteistyössä