Hakutulokset

  1. S

    Pelkosektio

    Mä olen nyt toisen raskauteni aikana käynyt pelkopolilla kahdesti. Siinä pelkoon minullakin on "epäonnistunut" ensimmäinen synnytys. Esikoistani yrtitin alakautta synnyttää sellaisen 40h ja lopulta päädyttiin kiireelliseen sektioon. Alkaessani odottaa toista en oikein tiennyt mitä halusin ja...
  2. S

    Sulatejuustoista kysymys

    Mä olen kyllä yrittänyt pysyä vaan noissa juustoissa jossa on käytetty pastoroitua maitoa... Tosin aurajuustosta en ole pystynyt luopumaan! En kyllä mitään muita sinihomejuustoja ole uskaltanut syödä kuin Auraa. Tuorejuustoja vältä, sillä eihän siittä niin pitkä aika ole kun Valion silloisissa...
  3. S

    Influenssa rokotus vai ei?

    Nyt sais kerran raskaana olevat sen ilmaiseksi, ja jos sen ottaa viimeisellä kolmanneksella niin se suojaa vauvaakin puolivuotiaaksi? Aiotko ottaa? Mulla on myös 1v3kk tytär joka sen myös sais, tässä yritän pähkäillä että kannattaako vai ei. Perusterveitä kuitenkin ollaan ja tytär ei edes ole...
  4. S

    Voihan nyt ******, meidän autoon tankattava bensa lopetetaan vuoden vaihteessa!

    No mäkin tarkastin uudestaan sitä meidän auton "numerosarjaa" ja kyllä toi käykin. Kerkesin tuossa jo käymään tutkimassa ettei se nyt loppujen lopuksi vuositasolla kovin paljoo enempää tee tankkaako sitä 95 vai 98... Auton omistaminen on muutenkin niin pirun kallista :(

Yhteistyössä