.
Ruotsin suurimmat järvet (Vänner, Vättern, Hjälmaren ja Mälaren ) - olin noiden tietämättömyydestä jälki-istunnossa joskus ala-asteella. Hyvin iskostuivat päähän!!
Ihanaa, mä oon monesti miettiny et mikä hitto se postinumero oli, sävel kyllä on hallussa .Alkuperäinen kirjoittaja nintzu81:Postilokero 347
33101 Tampere 10
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Aitalibom ellunim ilettisous inävätsy.
Lukiossa, kuljin bussilla. Katselin ulos. Monena aamuna.
Tuo on Mobilat mainos väärinpäin, luin sitä heijastuksena bussin ikkunasta.
just noi... ja lisäksi kasan äikän pilkkusääntöjä (jos yhteinen sana löytyy, ei pilkkua tule yms) sekä muita kielioppijuttuja.Alkuperäinen kirjoittaja Miili:Nominatiivi, genetiivi, partitiivi, essiivi, inessiivi, elatiivi, allatiivi ... :attn:
Mikä ihmeen joki on Vetelinjoki??? Sehän on Perhonjoki.Alkuperäinen kirjoittaja Amalia K:"oulu-siika-pyhä-kala-lesti-veteli-ähtävä-lapua-kyrö " B) Suomen rannikon jokia...Ihan hirveen tarpeellista tietoo mun arkielämässä :saint:
Juuh, ei riitä muisti noin pitkälle. 5,94573 on kyllä vaan luku joka säilyy ikuisesti muistissa. Kun tukemaamme ohjelmistoon tehtiin valuuttavaihdos, meiltä kysyttiin tuota euron kurssia noin kaikissa puheluissa mitä siihen aikaan vain päivässä sisälle tuli.Alkuperäinen kirjoittaja jonna:3,14159265358979.... n. sataan desimaaliin asti
eikä ole ollut tarvetta kuin muutamalle ekalle numerolle.
No ilmankos!!!Kirjoitin sieltä vuonna 1999.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Turun Lyseon lukiossa, kirjoitin 1996 =)Alkuperäinen kirjoittaja Kimurantti:Tuo samainen tieto ihmisestä on minullekin päähän iskostunut lukiosta!Missä muuten olet lukion käynyt?Turussa jossakin?Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:- Ihminen on psykofyysis-sosiaalinen kokonaisuus (lukion psykologiantunneilta mieleen jäänyttä ).
- Kemal Seyfettin Elgin Bulvari No:47, Özsoy Apart, Daire: 105, 48700 Marmaris-Mugla. Eli osoitteeni Turkissa.
Kaikenlaista turhaa tietoa on päässä, mutta tarpeellisia asioita (kuten osoitteet ja puhelinnumerot) en muista sitten millään :snotty:
Mä muistaisin ripsun inessa, elasta, illaan, adella, ablalta, allalle Eli ne päätteet yhdistettynä. Esim. inessa tarkoittaa että inessiivi on -ssa ja -ssä loppuinen. En oo vissiin ainut?!Alkuperäinen kirjoittaja Miili:Nominatiivi, genetiivi, partitiivi, essiivi, inessiivi, elatiivi, allatiivi ... :attn:
Olet varmaan asunut samalla seudulla kui mina silla mun numero pikkulikkana oli 332859. =)Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:332210 meidän puhelinnro kun olin lapsi :snotty: