K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Millä tavalla, Karimiahan tässä vain puolustettiin ja ne jutut onkin pääasiassa muissa paikoissa, en tosin ihmettele, jos joku ois tosiaan lähettänyt valitusta novelliketjusta eteenpäinkin.
Se luetun ymmärtäminen edelleen. Se kommentti tarkoitti tämän ketjun poistoa, mene vaikka tarkistamaan itse. Et puolusta häntä millään tavoin, vaan sun toimintaa kutsutaan uhriutumiseksi ja parasosiaaliseksi käytökseksi.

Haha jäit kiinni😂😂 Ei ole mitään eroa, se shippimateriaali on hullujen päänsisältöä, ei mitään muuta. Kk on K:n läheinen halusit tai et. Ja molemmat julkaisseet heruttelumateriaalia. Muuten vaan halauskuva just pari päivää sitten. Koitapa nyt mennä sinne oman pääsi sisään ja mennä mesoamaan samaa sinne bojere-palstoille.
Kannattaa ehkä vähän syvällisemmin selvittää, mitä eroa on sillä, että shippi alkaa kohteiden omista postauksista ja siitä, että shippi alkaa jonkun haarojen tuijottamisesta ja keksittyjen hidastusten tekemisestä. Ja mitä eroa on sillä että molemmat on julkkiksia ja sillä, että toinen peittää kasvojaan eikä selvästi halua tulla kuvatuksi kaikissa tilanteissa. Nythän hänet on outattu väkisin, kun niitä kuvia on kaiveltu esiin, joissa kasvot näkyvät ja viimeisimmillä keikoilla hän on sitten ollut ilman huivia. Mutta hänet outattiin väkisin, ei omasta tahdostaan. Se tässä on ongelmallista ja tekee teistä seksitarinoiden ja ihkupostausten kirjoittelijoista shippipakottajia. Jos keskittyisittekin tänne kehumaan hänen saavutuksiaan, videoitaan ja elokuvaansa, niin asia olisi aivan toinen. Ja jos fanitettaisiin hänen haastattelujaan ja tilanteita, joissa hän on julkkiksena. Mutta ei, revitään vain materiaalia siitä, kun toinen tekee työtään ja tehdään raadollisia päätelmiä hänen seksuaalisuudestaan ja haluistaan.

Se luetun ymmärtäminen edelleen. Se kommentti tarkoitti tämän ketjun poistoa, mene vaikka tarkistamaan itse. Et puolusta häntä millään tavoin, vaan sun toimintaa kutsutaan uhriutumiseksi ja parasosiaaliseksi käytökseksi.
Novelliketjussa kuulemma kirjoitettu tästä poistamisesta, kyllä minä ne eiliset tai toissapäiväiset tän ketjun poistouhkailutkin muistan, se vaan et kokonimi oli täällä julkaistu jo aikaa sitten (se juttu mikä googlehaulla löytyy, ja ihan muiden kuin KB shippaajien kirjoittamana) Nää poistojututhan toistuu aina tietyin väliajoin, ei taida olla ihan ketjuvakkareita nää häiriintyjät.

Kannattaa ehkä vähän syvällisemmin selvittää, mitä eroa on sillä, että shippi alkaa kohteiden omista postauksista ja siitä, että shippi alkaa jonkun haarojen tuijottamisesta ja keksittyjen hidastusten tekemisestä. Ja mitä eroa on sillä että molemmat on julkkiksia ja sillä, että toinen peittää kasvojaan eikä selvästi halua tulla kuvatuksi kaikissa tilanteissa. Nythän hänet on outattu väkisin, kun niitä kuvia on kaiveltu esiin, joissa kasvot näkyvät ja viimeisimmillä keikoilla hän on sitten ollut ilman huivia. Mutta hänet outattiin väkisin, ei omasta tahdostaan. Se tässä on ongelmallista ja tekee teistä seksitarinoiden ja ihkupostausten kirjoittelijoista shippipakottajia. Jos keskittyisittekin tänne kehumaan hänen saavutuksiaan, videoitaan ja elokuvaansa, niin asia olisi aivan toinen. Ja jos fanitettaisiin hänen haastattelujaan ja tilanteita, joissa hän on julkkiksena. Mutta ei, revitään vain materiaalia siitä, kun toinen tekee työtään ja tehdään raadollisia päätelmiä hänen seksuaalisuudestaan ja haluistaan.
Eli B on sopiva pikkulutka fantasiointiin, mutta ei sellainen, joka on K:n lähellä usein ja jonka kanssa on oikeasti kemiaa🤣

Tämäpä juuri.

Näytäpä sitten näiden fandomeita, ja kerro taustatietoja ilman että ne löytyy ensimmäisellä googlehaulla ja muutaman minuutin sisään. En usko, että oikeasti tiedät kuin muutaman ohjaajan nimeltä, ja tässä ei ole kyse mistään kuuluisasta useiden leffojen ohjaajasta, joka olisi tullut julkisuuteen kuvattuaan jotain huippuelokuvaa vaan puhtaasti pienten projektien ohjaajasta, jota ei ruvettu fanittamaan edes sen Tommy-K-musavideon jälkeen vaan vasta, kun sattui ottamaan kuvia K:sta kolme vuotta myöhemmin. Selittelyä vain, jotta saataisiin epäilyttävä toiminta perusteltua.
Ohis. Oon fanittanut KK:ta jo vuodesta 2021. Sua tuntuu harmittavan nyt se, ettet itse ole tietoinen hänestä ja siksi yrität nyt vähätellä hänen töitään ja statustaan. Sitähän sun toiminta on, yritystä pienentää häntä. P.s. En ole edelleenkään muita KK juttuja tänne kirjottanut, vaan kritisoin sun näkemyksiä ja väitteitä hänestä.

Kyl mä ainakin menen katsomaan elokuvia niiden hyvien käsikirjoitusten ja ohjauksen takia. Ohjaajat ovat julkisuuden henkilöitä, samoin kuin ne näyttelijät. Kyl mä ainakin osaan heti nimetä suomen tunnetuimpia käsikirjoittajia ja ohjaajia, seuraan heitä myös instassa ja luen haastatteluja heistä. Niin ja moni käy klubeilla valoshown ja hyvän musan takia. Kuinka pihalla oikein olet. Ei leffa tai keikat ole yhtä kuin se pääosannäyttelijä, vaan tiimityötä. Arvostusta nyt hiukan eri alan osaajia kohtaan.
Hyvin kirjoitettu kiitos.🎯🎯

Äh. Voisko tosiaan olla niin, että nää jutut on kantautuneet hänelle asti? 'Tosin en kyllä usko, että hänen oli tarkoituskaan jatkaa keikkojen kuvaajana pidempään, kun kuitenkin on ennen kaikkea ohjaaja.
(Mun eka kommentti tähän sekopäiseen tappeluun täällä.)

Pitkästä aikaa kävin Instassa ja tuli Bojan vastaan. Hetkellisesti muistin parin vuoden takaiset fiilikset, miten ihastelin häntä, kun katselin noita uusia kuvia, erityisesti silmiä hiveli Bojan istumassa auton ratissa, päällä raitapaita ja tukassa harmaa juova, äh vähän tuli ikävä kaikkea sitä taas, Bojania ja Kärtsää ja shippaamista ja Vauvan ketjuja, hullua viisukevättä 2023, sitä seurannutta kesää ja vielä seuraavaa vuotta ... Siitä on ikuisuus! En ole seurannut Bojtsua enkä edes Jereä enää aikoihin (viime syksyn Vain elämää oli odotettu juttu, mut siitäkin tuntuu olevan tosi kauan), tai kuunnellut musaakaan. Niin paljon muuttunut.

Täällä on vain yksi, korostan vain yksi kertonut shippaavansa KK&K:ta. Muut fiilistelee kemiaa niinkuin mä itse. En ole mikään sauma tiirailija, se oli kuvottavaa touhua jo BoJere fandomissa. Mitä tulee shippiin, niin itse en hyväksy oikeiden ihmisten shippaamista missään muodossa ja itseasiassa moni shippauksen kohteeksi joutunut on tästä avautunut julkisuudessa. Se on ollut monille karmiva kokemus. Turha myöskään yrittää vertailla shippien paremmuutta sillä, että jotkut ovat mielestäsi antaneet aihetta siihen. Se ei oikeuta sinua shippaamaan tai tee siitä muita shippejä parempaa.

Täällä on vain yksi, korostan vain yksi kertonut shippaavansa KK&K:ta. Muut fiilistelee kemiaa niinkuin mä itse. En ole mikään sauma tiirailija, se oli kuvottavaa touhua jo BoJere fandomissa. Mitä tulee shippiin, niin itse en hyväksy oikeiden ihmisten shippaamista missään muodossa ja itseasiassa moni shippauksen kohteeksi joutunut on tästä avautunut julkisuudessa. Se on ollut monille karmiva kokemus. Turha myöskään yrittää vertailla shippien paremmuutta sillä, että jotkut ovat mielestäsi antaneet aihetta siihen. Se ei oikeuta sinua shippaamaan tai tee siitä muita shippejä parempaa.
Ehkä sun ei kannattaisi olla tässä ketjussa jos et hyväksy shippausta. Luuletko että tämä jankkauksesi lopettaa shippaamisen?

”Fiilistelee kemiaa”, ihan samanlainen oot kuin shipparitkin🤣

Kommentti ei selvästi viitannut tähän ketjuun. Sen kirjoittajan piti käydä selventämässä, että viittasi tähän ketjuun. Minä olen se, joka kysyi täällä, miksi novelliketjussa on viesti jossa kerrotaan että ketju on ilmiannettu.

Olen itse kk+k-juttuja kirjoittanut, joten en ainakaan ole tuo, jolle tässä vastaat.
En tiedä olitko se sinä, joka on arvostellut ensin minun lukutaitoani ja nyt tuon jonkun anti-tuplakoo-shipparin.

Yhteistyössä