K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se luetun ymmärtäminen edelleen. Se kommentti tarkoitti tämän ketjun poistoa, mene vaikka tarkistamaan itse. Et puolusta häntä millään tavoin, vaan sun toimintaa kutsutaan uhriutumiseksi ja parasosiaaliseksi käytökseksi.
Kommentti ei selvästi viitannut tähän ketjuun. Sen kirjoittajan piti käydä selventämässä, että viittasi tähän ketjuun. Minä olen se, joka kysyi täällä, miksi novelliketjussa on viesti jossa kerrotaan että ketju on ilmiannettu.

Olen itse kk+k-juttuja kirjoittanut, joten en ainakaan ole tuo, jolle tässä vastaat.
En tiedä olitko se sinä, joka on arvostellut ensin minun lukutaitoani ja nyt tuon jonkun anti-tuplakoo-shipparin.

Kommentti ei selvästi viitannut tähän ketjuun. Sen kirjoittajan piti käydä selventämässä, että viittasi tähän ketjuun. Minä olen se, joka kysyi täällä, miksi novelliketjussa on viesti jossa kerrotaan että ketju on ilmiannettu.

Olen itse kk+k-juttuja kirjoittanut, joten en ainakaan ole tuo, jolle tässä vastaat.
En tiedä olitko se sinä, joka on arvostellut ensin minun lukutaitoani ja nyt tuon jonkun anti-tuplakoo-shipparin.
Itse kyllä ymmärsin hyvin sanamuodoista päätellen. Puhuttiin selvästi jostakin toisesta ketjusta eli tästä.

Juu, kävin selventämässä, koska joku yksinkertainen ei ymmärtänyt sitä. Toisaalta se novelliketjukin joutais lähteä, samaa pskaa kuin tämäkin ketju.

Te shipparit vedätte herneen nenään kaikesta ja ootte tosikkoja. Ihan sama mikä pari kyseessä KB, KKK tai jokin muu kirjainyhdistelmä.

Nyt tulee rankkaa tekstiä. Tiedän että käynnistyy 15 sivun jankka.

Tupla-K - kirjainparia ei olisi olemassakaan, ellei eräs vantaalainen artisti, jolla oli puoli miljoonaa seuraajaa oli tehnyt tästä kyseisestä kirjainparista IHAN ITSE sydänsilmäpäivityksiään, ja kaiken maailman baari-ikkunan läpi kuvattuja zoomailuklippejä hänestä, vaan olisi pitänyt hänet tiukasti p rofessional -z onella. Kaikenlaiset kyseisen ammattilaisen superheruttavat hidastukset eivät myöskään toimi varsinaisena fiilistelyjarruna.

Ei ole mikään paha asia, että todella monet ovat olleet innostuneita Kk:n tultua mukaan tiimiin, onhan hänen kautta saatu tosi hienoja kuvia ja videoita. Eikä se edes ole mitään shippaamista, että kokee hänellä olevan hyvä kemia K:n kanssa ja että ihaillaan heidän sujuvaa yhteistyötä. Itsekin huomasin tämän mutkattoman yhdessäolon viime syksynä ensimmäisen Kalifornian reissun yhteydessä ihan hänen omista stooreistaan sieltä. En harrasta shippaamista, mutta ymmärrän kyllä, jos heistä jotkut löytää shippiainesta. Heistä ei onneksi kuitenkaan taida edes olla olemassa sellaista yhtä törkeää tosishippaamista kuin bojeresta.

Nyt tulee rankkaa tekstiä. Tiedän että käynnistyy 15 sivun jankka.

Tupla-K - kirjainparia ei olisi olemassakaan, ellei eräs vantaalainen artisti, jolla oli puoli miljoonaa seuraajaa oli tehnyt tästä kyseisestä kirjainparista IHAN ITSE sydänsilmäpäivityksiään, ja kaiken maailman baari-ikkunan läpi kuvattuja zoomailuklippejä hänestä, vaan olisi pitänyt hänet tiukasti p rofessional -z onella. Kaikenlaiset kyseisen ammattilaisen superheruttavat hidastukset eivät myöskään toimi varsinaisena fiilistelyjarruna.
Kuulostaa shipiltä. Jos ei ole shippi, niin mikä erottaa shipistä?

Se heruttelukuva tulil kaikkien kiihkeimpien KK-fanienkin mukaan vasta, kun häntä ruvettiin shippaamaan/fiilistelemään ja tuomaan sitä näiden tietoon. Amerikan reissust on kuukausia ja vasta nyt on tullut ensimmäinen shippikuva. Sitäkään ei julkaissut se tuntemattomampi vaan se tunnettu, joka julkaisee samanlaisia shippikuvia lähes kaikista miestuttavistaan.
Olet väärässä. Sydänsilmät nähtiin jo amerikanreissulla

Yhteistyössä