V
vierailija
Vieras
No vie ne sinne ao3, taisivat jo suljetuttaa novelliketjun, en saa ainakaan itse auki enää.Yhtä avoin kuin tämä, mammaa nyt vaan kismittää K&KK jutut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No vie ne sinne ao3, taisivat jo suljetuttaa novelliketjun, en saa ainakaan itse auki enää.Yhtä avoin kuin tämä, mammaa nyt vaan kismittää K&KK jutut.
Harvoin nykyään tänne mutta valtavasti muihin ketjuihin aikoinaan.Minä en taida ees tietää varmaski mitä ne on, arvaan vain, mutta tosiaan nyt oli puhe tavasta kirjoittaa näihin julkisiin keskusteluketjuihin, ei KB:stä kirjoitella ficcejä tänne, eikä mitään sen isompia tossarointejakaan oikeastaan.
Eiväthän toista, aika vähän ees seksikohtauksia uudemmissa.Ne ficit toistaa juurikin tuota kaavaa. T. Valtavasti niitä lukenut
Seksinovelli-puoli on seksinovelleja varten täälläkin.Minä en taida ees tietää varmaski mitä ne on, arvaan vain, mutta tosiaan nyt oli puhe tavasta kirjoittaa näihin julkisiin keskusteluketjuihin, ei KB:stä kirjoitella ficcejä tänne, eikä mitään sen isompia tossarointejakaan oikeastaan.
No ei tosishippausta ainakaan, koska meitä kait aikasta vähän. Pelleporukan juttuja. Kuten toi discord, missä ei ees käytännössä shipattu.Harvoin nykyään tänne mutta valtavasti muihin ketjuihin aikoinaan.
Suurimmassa osassa on.Eiväthän toista, aika vähän ees seksikohtauksia uudemmissa.
Ei tunnistettavasti ja siksi kai ehkä poistuikin.Seksinovelli-puoli on seksinovelleja varten täälläkin.
Ei tod. ole.Suurimmassa osassa on.
Lisää tännekin vaanSeksinovelli-puoli on seksinovelleja varten täälläkin.
Esim. sen vauvan yhen shippaajan ficeissä ei seksiä ollenkaan, jotain mökkilomailua, halailua ja laskettelua esim. vain.Ei tod. ole.
En pidä videoiden hidastelua ja zoomailua kauniina tapana ihastella. Pikselimössöstä näkyjen näkeminen ja niiden kuolailu on suorastaan vastenmielistä.K+Kk:sta on ollut kaunista ihastelua, toisin kuin prisma-anaalit.