V
vierailija
Vieras
No vie ne sinne ao3, taisivat jo suljetuttaa novelliketjun, en saa ainakaan itse auki enää.Yhtä avoin kuin tämä, mammaa nyt vaan kismittää K&KK jutut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No vie ne sinne ao3, taisivat jo suljetuttaa novelliketjun, en saa ainakaan itse auki enää.Yhtä avoin kuin tämä, mammaa nyt vaan kismittää K&KK jutut.
Harvoin nykyään tänne mutta valtavasti muihin ketjuihin aikoinaan.Minä en taida ees tietää varmaski mitä ne on, arvaan vain, mutta tosiaan nyt oli puhe tavasta kirjoittaa näihin julkisiin keskusteluketjuihin, ei KB:stä kirjoitella ficcejä tänne, eikä mitään sen isompia tossarointejakaan oikeastaan.
Eiväthän toista, aika vähän ees seksikohtauksia uudemmissa.Ne ficit toistaa juurikin tuota kaavaa. T. Valtavasti niitä lukenut
Seksinovelli-puoli on seksinovelleja varten täälläkin.Minä en taida ees tietää varmaski mitä ne on, arvaan vain, mutta tosiaan nyt oli puhe tavasta kirjoittaa näihin julkisiin keskusteluketjuihin, ei KB:stä kirjoitella ficcejä tänne, eikä mitään sen isompia tossarointejakaan oikeastaan.
No ei tosishippausta ainakaan, koska meitä kait aikasta vähän. Pelleporukan juttuja. Kuten toi discord, missä ei ees käytännössä shipattu.Harvoin nykyään tänne mutta valtavasti muihin ketjuihin aikoinaan.
Suurimmassa osassa on.Eiväthän toista, aika vähän ees seksikohtauksia uudemmissa.
Ei tunnistettavasti ja siksi kai ehkä poistuikin.Seksinovelli-puoli on seksinovelleja varten täälläkin.
Ei tod. ole.Suurimmassa osassa on.
Lisää tännekin vaanSeksinovelli-puoli on seksinovelleja varten täälläkin.
Esim. sen vauvan yhen shippaajan ficeissä ei seksiä ollenkaan, jotain mökkilomailua, halailua ja laskettelua esim. vain.Ei tod. ole.
En pidä videoiden hidastelua ja zoomailua kauniina tapana ihastella. Pikselimössöstä näkyjen näkeminen ja niiden kuolailu on suorastaan vastenmielistä.K+Kk:sta on ollut kaunista ihastelua, toisin kuin prisma-anaalit.
Näitähän K ja kuvaajasta just tehdään.En pidä videoiden hidastelua ja zoomailua kauniina tapana ihastella. Pikselimössöstä näkyjen näkeminen ja niiden kuolailu on suorastaan vastenmielistä.
Se on just kaunista. Ei mitään rasvaisia keksittyjä ficcejä, joita mammat pikkarit märkänä lukee.En pidä videoiden hidastelua ja zoomailua kauniina tapana ihastella. Pikselimössöstä näkyjen näkeminen ja niiden kuolailu on suorastaan vastenmielistä.
Molemmista. Bojeressa on ihan samaa harrastettu ja yhtä vastenmielistä.Näitähän K ja kuvaajasta just tehdään.
Mitä kaunista siinä on, että mammat näkee näkyjä (kuvittelee omiaan) pikkarit märkinä.Se on just kaunista. Ei mitään rasvaisia keksittyjä ficcejä, joita mammat pikkarit märkänä lukee.
Törkeällä tosishippaamisella tarkoitan sitä, kun tosissaan väitetään omia shippikuvitelmia totuudeksi sekä haukutaan oikeat kumppanit ja vähätellään toisten ystävien merkitystä.Törkeämpiä ovat, kuin KB:stä julkisille palstoille auki kirjoitetut.
En minä kyllä, mutta se yks Jan-fani ällöjuttuineen nyt ainakin ja ehkä siinä oli pari muuta, tää Bojanin asioita vahingossa lipsautteleva mikä lie asiantuntijamaalaisrouva pelleshippaaja varmastikin.Molemmista. Bojeressa on ihan samaa harrastettu ja yhtä vastenmielistä.
Se on just kaunista. Ei mitään rasvaisia keksittyjä ficcejä, joita mammat pikkarit märkänä lukee.
Törkeällä tosishippaamisella tarkoitan sitä, kun tosissaan väitetään omia shippikuvitelmia totuudeksi sekä haukutaan oikeat kumppanit ja vähätellään toisten ystävien merkitystä.
Hidastukset on ihan oikeaa kuvaa, toisin kuin mammojen pikkareita kostuttavat p*rnokirjallisuus.Mitä kaunista siinä on, että mammat näkee näkyjä (kuvittelee omiaan) pikkarit märkinä.
Niissä videoissa ei varmasti tapahdu mitään erityistä, mutta mammojen mielikuvitus laukkaa ja todellisuus muuttuu tarinaksi eli fiktioksi.
Ei vaikuta tossareiden jutuilta, minä en kirjoittele ees mistään naisista. Dz juttua pidän pr suhteena, S en usko mitään ees olleen.Törkeällä tosishippaamisella tarkoitan sitä, kun tosissaan väitetään omia shippikuvitelmia totuudeksi sekä haukutaan oikeat kumppanit ja vähätellään toisten ystävien merkitystä.
Aivan, mutta EI liittyen tiukkoihin ammattilaisiin, joiden on määrä pysyä nimettöminä neutreina taustalla. Sitähän täällä on juuri kauhisteltu, että kun kyseinen professionaali tekee VAIN työtään.Se läppä ei eroa mitenkään aiemmin nähdyistä sydänsilmäkuvista muihin liittyen.