K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tosi moni K fani on sanonut, että K❤️‍🔥K on ainoa K (mies)yhdistelmä mikä kiehtoo heitä. Tämä ei näy sen enempää ilmiönä missään, koska näitä faneja ei kiinnosta shippi tai ficit. Vaikea sanoa että mikä K❤️‍🔥K kaavan taika on.
Samaistun tähän. Vaikka myös tätä ketjua luen, niin seuraan kuitenkin K:ta lähinnä biisien ja keikkojen takia, enkä harrasta minkäänlaista shippaamista, mutta K&K on kieltämättä kiehtova yhdistelmä, ja ihailen heidän saumatonta yhteistyötä ja mutkatonta olemista keskenään.

Koska sitä matskua ei ole. Voisivathan he sitä kuvailla, vaikka eivät linkkaisikaan ja kertoa, että se video tai kuva on otettu sinä päivänä siellä ja siellä ja siinä nämä henkkilöt ovat näin. Mutta kun ei ole mitään materiaalia. Pelkkä trolli koko shippi.

Mä luulen että se vaihtaa isäntää, kun K alkoi muidun kaa. Olen itse asissa melkoisen varma.
Nyt on kyllä typeristä typerin juttu. Kyse on ammattilaisesta, jonka Warner todennäköisimmin on palkannut tekemään jotain projektia tietyksi aikaa. Hän on mv-ohjaaja, joka tietääkseni ei koskaan aiemmin ole kulkenut artistin matkassa. Ei hänellä ole "isäntiä", huoh.

Koska sitä matskua ei ole. Voisivathan he sitä kuvailla, vaikka eivät linkkaisikaan ja kertoa, että se video tai kuva on otettu sinä päivänä siellä ja siellä ja siinä nämä henkkilöt ovat näin. Mutta kun ei ole mitään materiaalia. Pelkkä trolli koko shippi.
Tämä tästä tulee kyllä mieleen tai sitten vihjailija tietää, että siinä matskussa ei oikeasti ole mitään erityistä.

Nyt on kyllä typeristä typerin juttu. Kyse on ammattilaisesta, jonka Warner todennäköisimmin on palkannut tekemään jotain projektia tietyksi aikaa. Hän on mv-ohjaaja, joka tietääkseni ei koskaan aiemmin ole kulkenut artistin matkassa. Ei hänellä ole "isäntiä", huoh.

Mä kyllä veikkaan että K on ihan itse palkannut jionkun joka editoi somematskut. Sen verran tasokkaita Kärden kollabit, että vvaaditaan tasokas tallentaja.

Esim bojere ei ole syntynyt tyhjästä, vaan on saanut alkunsa Käärijän omista vahvoista somevihjeistä ja käyttäytymisestä, olkoonkin "läppää".

Myöskin ns. KK sta alkoi amerikassa putoilla perinteistä shippilorea. Jos kyseessä olisi ollut täysin kliininen ja erillinen ammattirooli, tätäkään palstailmiötä ei tietenkään olisi edes syntynyt.
Eihän alkanut.

Mistä johtuu että matskut joista puhutaan on joissakin yksityisissä ryhmissä tms, mutta keskustelu niistä täällä julkisellakin foorumilla? En ymmärrä
En oikein itsekään ymmärrä tätä tarvetta vuotaa tietoja tänne. Itse olen ryhmässä, mistä valutettiin tämä B ja KK tieto tänne, ja tällainen toiminta ei ole missään nimessä hyväksyttävää. Nämä videot on tongittu fandomiin kuulumattomien ihmisten instoista, jotka ovat kuvanneet yleisesti Porvoon tunnelmaa ja videoille on sattumalta päätynyt meille tuttuja ihmisiä. Harmittaa tällainen senkin takia, että se heittää epäilyksen varjon kaikkien päälle ja aiheuttaa riitaa näissä ryhmissä.

En oikein itsekään ymmärrä tätä tarvetta vuotaa tietoja tänne. Itse olen ryhmässä, mistä valutettiin tämä B ja KK tieto tänne, ja tällainen toiminta ei ole missään nimessä hyväksyttävää. Nämä videot on tongittu fandomiin kuulumattomien ihmisten instoista, jotka ovat kuvanneet yleisesti Porvoon tunnelmaa ja videoille on sattumalta päätynyt meille tuttuja ihmisiä. Harmittaa tällainen senkin takia, että se heittää epäilyksen varjon kaikkien päälle ja aiheuttaa riitaa näissä ryhmissä.

Se tekee ihan hyvää niihin sisäsiittoloihin. Julkinen palvelu on aina ok. Ihan hyvä vuototieto olikin palvelee kaikkia asiasta kiinnostuneita. Kiitos 🙏

Yhteistyössä