K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En väitä, etteikö pieniä discord-ryhmiä olisi, mutta väitän, ettei sellaista ole vain K ja KK:lle tehty. Väitän, ettei heistä ole mitään sen kummempaa materiaalia kuin mitä on nähty ihan yleisesti instassa eli sitä perustyötä, mitä he tekevät. Ihmisluonne on sellainen, että jos hänellä on kulta-aarre, hän jakaa sen heti eikä ilmoittele neljä kuukautta myöhemmin siitä. Ja trollailuun kuuluu esiintyä monena eri hahmona ja vakuuttaa näiden kautta, miten meitä on monta. En usko mihinkään, mistä ei ole todisteita. Ja todisteiksi ei kelpaa tämän palstan kommentoijat.
Ei kukaan ole täällä väittänytkään että heille on luotu oma ryhmä, teit itse virheellisesti tällaisen tulkinnan. Toisaalta emme voi tietää vaikka sellainenkin ryhmä olisikin olemassa. Itse puhun siitä että KK ja K kemiat on huomattu eri K ryhmissä. Niissä heissä keskustellaan. Olen tosi pahoillani, jos epäilet kaikkia ihmisiä täällä trolleiksi tai hahmoiksi. Se valitettavasti kertoo enemmän sinun pääsi sisäisestä maailmasta eikä meistä muista mitään. Jo vauvalla oli jatkuvasti näitä epäilyjä ja joku ei millään uskonut, että siellä kirjoittaa useita eri ihmisiä tai että joku on oikeasti ollut Käärijän tai Joksujen keikoilla ulkomailla. En tiedä mistä tämä kumpuaa sinulla, mutta toivotan jaksamisia. Mulla on parempia kokemuksia eri ryhmistä ja siitä että ihmiset ovat sitä, mitä he sanovat olevansa.

Mä kyl näkisin jossain niin mielelläni sen niiden keskustelun. Kk osaa ainakin englantia paremmin kuin Kärvä
Tässä, ole hyvä (käännös suomeksi lukemisen helpottamiseksi):
KK: Hei, sinä sloveeni-kaveri, ne muut lähti tuohon suuntaan.
B: Ai, niinpä lähtivätkin. Kiitos.
KK: Kävele sinne Jeren vierelle, niin tulee hyvä kuva.
B: Okei.
Ja mistäkö tiedän tämän keskustelun? Se meidän salaseuramme taltioi näitä keskusteluja, ja minä nyt vuodan poikkeuksellisesti tämän tänne. Ei saa kertoa eteenpäin.

Ja mistäkö tiedän tämän keskustelun? Se meidän salaseuramme taltioi näitä keskusteluja, ja minä nyt vuodan poikkeuksellisesti tämän tänne. Ei saa kertoa eteenpäin.
Oletpa sä tosi katkera. Onko sulla oikeassa elämässä kavereita?

Salaseura on saanut vihjeen että jaat vihkiytymättömille korkeampaa tietoa. Sinua rangaistaan ankarasti! Seuraavassa kokoontumisessa salaseuran mustahuppuinen pyöveli antaa sinulle piiskaa.

En väitä, etteikö pieniä discord-ryhmiä olisi, mutta väitän, ettei sellaista ole vain K ja KK:lle tehty. Väitän, ettei heistä ole mitään sen kummempaa materiaalia kuin mitä on nähty ihan yleisesti instassa eli sitä perustyötä, mitä he tekevät. Ihmisluonne on sellainen, että jos hänellä on kulta-aarre, hän jakaa sen heti eikä ilmoittele neljä kuukautta myöhemmin siitä. Ja trollailuun kuuluu esiintyä monena eri hahmona ja vakuuttaa näiden kautta, miten meitä on monta. En usko mihinkään, mistä ei ole todisteita. Ja todisteiksi ei kelpaa tämän palstan kommentoijat.
Taidat olla se sama, joka epäili vauvalla kaikkea.🤣 Yksi ihminen veti viittä nimimerkkiä jne.😂😂😂

Salaseura on saanut vihjeen että jaat vihkiytymättömille korkeampaa tietoa. Sinua rangaistaan ankarasti! Seuraavassa kokoontumisessa salaseuran mustahuppuinen pyöveli antaa sinulle piiskaa.
Mua lähinnä huvittaa se, ettei toi yks pääse yli asioista, vaan hän vauhkoo näistä jostakin himputin salaseuroista jo toista päivää. Normaalille ihmiselle on ihan se ja sama vaikka B ja KK olis varanneet hotskusta huoneen ja Lärviskä olis tullut sinne daddyilemaan. Tää asioihin jumiin jääminen täällä on usein sankkaa.

Mua lähinnä huvittaa se, ettei toi yks pääse yli asioista, vaan hän vauhkoo näistä jostakin himputin salaseuroista jo toista päivää. Normaalille ihmiselle on ihan se ja sama vaikka B ja KK olis varanneet hotskusta huoneen ja Lärviskä olis tullut sinne daddyilemaan. Tää asioihin jumiin jääminen täällä on usein sankkaa.
Lärviskä Pentin daddyna.🔥🔥🔥 Oisko ficciä kellään?

No eihän, vaan juuri normaalia etsiä ne faktat tarinan takaa, en itekään saanut vastausta Porvoon kävelyä tarkentaviin juttuihin.

Yhteistyössä