K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai että Porvoosta olisi muka tällaista materiaalia Bn ja KKn osalta? Nyt olette haksahtaneet trollin juttuihin. Ei kukaan väittänyt että Bllä tai KKlla seisoi Porvoossa. Potaskaa tällainen.
Missä sanoin et tää liittyis B, K ja KK jutun yhteydessä vihjailtiin, itehän en osta sitä Bojanin Porvoon katukävelytarinaa, et muka ilman J:tä siellä ois kuljeskeltu.

Ihmisten medialukutaito ja mediakriittisyys on heikoissa kantimissa, jos jaksaa noihin trolleihin uskoa. Kuvat on napattu muka yksityisiltä tileiltä ja perustettu salainen seura, josta kukaan ei tiedä mitään, mutta silti keskustelu käydään täällä avoimesti. Näinhän se tietysti menee. Ja tietenkään tästä salaseurasta ei voi antaa mitään vinkkiä, kuvista ei kerrotaa sisältöä eikä pystytä edes mainitsemaan, mistä tapahtumista ne kuvat ovat. Todella uskottavaa! Yhtä faktapohjaista nämä selittelyt kuin itse shippikin. Mielikuvitusta kaikki.
Täällä oli eilen kunnon poistotalkoot ja siksi et ole perillä asioista. Väitätkö muka ettet itse kuulu yhteenkään pienempään Discord ryhmään, jotka on luotu tämän saagan kautta? Tottakai niissä jaetaan kuvia ja videoita, joita ei julkiseksi laiteta. Moni ennen fandomille livettänyt, livettää nykyään vain pienille hmismäärälle. Syy ihmisten käytökseen on fandomissa tapahtuva ilkeily jne. Ihmiset ovat paenneet omiin pieniin ryhmiinsä.

Täällä oli eilen kunnon poistotalkoot ja siksi et ole perillä asioista. Väitätkö muka ettet itse kuulu yhteenkään pienempään Discord ryhmään, jotka on luotu tämän saagan kautta? Tottakai niissä jaetaan kuvia ja videoita, joita ei julkiseksi laiteta. Moni ennen fandomille livettänyt, livettää nykyään vain pienille hmismäärälle. Syy ihmisten käytökseen on fandomissa tapahtuva ilkeily jne. Ihmiset ovat paenneet omiin pieniin ryhmiinsä.
En väitä, etteikö pieniä discord-ryhmiä olisi, mutta väitän, ettei sellaista ole vain K ja KK:lle tehty. Väitän, ettei heistä ole mitään sen kummempaa materiaalia kuin mitä on nähty ihan yleisesti instassa eli sitä perustyötä, mitä he tekevät. Ihmisluonne on sellainen, että jos hänellä on kulta-aarre, hän jakaa sen heti eikä ilmoittele neljä kuukautta myöhemmin siitä. Ja trollailuun kuuluu esiintyä monena eri hahmona ja vakuuttaa näiden kautta, miten meitä on monta. En usko mihinkään, mistä ei ole todisteita. Ja todisteiksi ei kelpaa tämän palstan kommentoijat.

Se livetys väheni, kun alettiin vaatia 1000 seuraajaa, mitä suurella osalla ei ole.

Yhteistyössä