V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Samaistun tähän. Vaikka myös tätä ketjua luen, niin seuraan kuitenkin K:ta lähinnä biisien ja keikkojen takia, enkä harrasta minkäänlaista shippaamista, mutta K&K on kieltämättä kiehtova yhdistelmä, ja ihailen heidän saumatonta yhteistyötä ja mutkatonta olemista keskenään.Tosi moni K fani on sanonut, että KK on ainoa K (mies)yhdistelmä mikä kiehtoo heitä. Tämä ei näy sen enempää ilmiönä missään, koska näitä faneja ei kiinnosta shippi tai ficit. Vaikea sanoa että mikä K
K kaavan taika on.
Mistä johtuu että matskut joista puhutaan on joissakin yksityisissä ryhmissä tms, mutta keskustelu niistä täällä julkisellakin foorumilla? En ymmärräOn olemassa matskua jota ei voi julkisesti näyttää.
Trollipakottaja paikalla.Koska sitä matskua ei ole. Voisivathan he sitä kuvailla, vaikka eivät linkkaisikaan ja kertoa, että se video tai kuva on otettu sinä päivänä siellä ja siellä ja siinä nämä henkkilöt ovat näin. Mutta kun ei ole mitään materiaalia. Pelkkä trolli koko shippi.
Nyt on kyllä typeristä typerin juttu. Kyse on ammattilaisesta, jonka Warner todennäköisimmin on palkannut tekemään jotain projektia tietyksi aikaa. Hän on mv-ohjaaja, joka tietääkseni ei koskaan aiemmin ole kulkenut artistin matkassa. Ei hänellä ole "isäntiä", huoh.Mä luulen että se vaihtaa isäntää, kun K alkoi muidun kaa. Olen itse asissa melkoisen varma.
Tämä tästä tulee kyllä mieleen tai sitten vihjailija tietää, että siinä matskussa ei oikeasti ole mitään erityistä.Koska sitä matskua ei ole. Voisivathan he sitä kuvailla, vaikka eivät linkkaisikaan ja kertoa, että se video tai kuva on otettu sinä päivänä siellä ja siellä ja siinä nämä henkkilöt ovat näin. Mutta kun ei ole mitään materiaalia. Pelkkä trolli koko shippi.
Nyt on kyllä typeristä typerin juttu. Kyse on ammattilaisesta, jonka Warner todennäköisimmin on palkannut tekemään jotain projektia tietyksi aikaa. Hän on mv-ohjaaja, joka tietääkseni ei koskaan aiemmin ole kulkenut artistin matkassa. Ei hänellä ole "isäntiä", huoh.
Tämäkin on varmasti totta, mutta silti hän on ollut töissä keikoilla ja reissuissa.Ystäviä ne on K & K. Liikkuvat yhdessä vapaallakin, olivat mm warnerin bileissä kuin majakka ja perävaunu.
Erityinen on hyvin laimea ilmaus. Järisyttävä on vähän parempiTämä tästä tulee kyllä mieleen tai sitten vihjailija tietää, että siinä matskussa ei oikeasti ole mitään erityistä.
K palkkaa läheisiä kavereitaan.Tämäkin on varmasti totta, mutta silti hän on ollut töissä keikoilla ja reissuissa.
Niin! Reissuissa on myös vapaa-aikaa.Tämäkin on varmasti totta, mutta silti hän on ollut töissä keikoilla ja reissuissa.
Kyllä. Ja kerrankin on sattunut sellaiseksi varsinainen pro.K palkkaa läheisiä kavereitaan.
Eihän alkanut.Esim bojere ei ole syntynyt tyhjästä, vaan on saanut alkunsa Käärijän omista vahvoista somevihjeistä ja käyttäytymisestä, olkoonkin "läppää".
Myöskin ns. KK sta alkoi amerikassa putoilla perinteistä shippilorea. Jos kyseessä olisi ollut täysin kliininen ja erillinen ammattirooli, tätäkään palstailmiötä ei tietenkään olisi edes syntynyt.
Ei missään kukaan ole sitä tainnut kieltää, tietenkin hän tekee työtään. Ei se työnteko ystävystymistä ole kuitenkaan estänyt.Tämäkin on varmasti totta, mutta silti hän on ollut töissä keikoilla ja reissuissa.
Tuskin on tälläisesti kyse muutakuin Miken ja pikkuveljen mukana olossa, eiköhän ole Warnerin ehdottama tää Karim.K palkkaa läheisiä kavereitaan.
Se ei synny tyhjästäSamaistun tähän. Vaikka myös tätä ketjua luen, niin seuraan kuitenkin K:ta lähinnä biisien ja keikkojen takia, enkä harrasta minkäänlaista shippaamista, mutta K&K on kieltämättä kiehtova yhdistelmä, ja ihailen heidän saumatonta yhteistyötä ja mutkatonta olemista keskenään.
Ei hän ole minkään levy-yhtiön palkkalistoillaTuskin on tälläisesti kyse muutakuin Miken ja pikkuveljen mukana olossa, eiköhän ole Warnerin ehdottama tää Karim.
En oikein itsekään ymmärrä tätä tarvetta vuotaa tietoja tänne. Itse olen ryhmässä, mistä valutettiin tämä B ja KK tieto tänne, ja tällainen toiminta ei ole missään nimessä hyväksyttävää. Nämä videot on tongittu fandomiin kuulumattomien ihmisten instoista, jotka ovat kuvanneet yleisesti Porvoon tunnelmaa ja videoille on sattumalta päätynyt meille tuttuja ihmisiä. Harmittaa tällainen senkin takia, että se heittää epäilyksen varjon kaikkien päälle ja aiheuttaa riitaa näissä ryhmissä.Mistä johtuu että matskut joista puhutaan on joissakin yksityisissä ryhmissä tms, mutta keskustelu niistä täällä julkisellakin foorumilla? En ymmärrä
Vaikka, mut on hänet tiedetty ennalta silti. Ja Icip.Ei hän ole minkään levy-yhtiön palkkalistoilla
Tämän typerän huutelun sijaan voisit perustella näkemyksesi.Eihän alkanut.
En oikein itsekään ymmärrä tätä tarvetta vuotaa tietoja tänne. Itse olen ryhmässä, mistä valutettiin tämä B ja KK tieto tänne, ja tällainen toiminta ei ole missään nimessä hyväksyttävää. Nämä videot on tongittu fandomiin kuulumattomien ihmisten instoista, jotka ovat kuvanneet yleisesti Porvoon tunnelmaa ja videoille on sattumalta päätynyt meille tuttuja ihmisiä. Harmittaa tällainen senkin takia, että se heittää epäilyksen varjon kaikkien päälle ja aiheuttaa riitaa näissä ryhmissä.