K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tai tavannut K:n isän? Jutellut? Minusta tuossa ei ole mitää väärää tai tuomittavaa.
Ja mitä kamalaa siinä tiedossa on? Että joku on tanssinut K:n isän kanssa?
Tai tavannut K:n isän? Jutellut? Minusta tuossa ei ole mitää väärää tai tuomittavaa. Jotkut eivät taida ymmärtää, mitä juoruilu tai tietojen levittely tarkoittaa. Kaikki tiesivät jo K:n postauksesta, että isä oli paikalla. Se, että isä on nähty siellä tanssimassa ei ole mikään juoru tai tietojen levittämistä.
 
Minusta taas he olivat ihailtavan luontevia ja ottivat upeasti fanit huomioon. Kilttejä, sosiaalisia ja hurmaavia ihmisiä. Mutta kyllä, ohikulkijat saattoivat kuulla asioita, joita ei pitäisi. Toivottavati mikään seiskan urkkija ei ollut paikalla. K:n huoli vanhemmistaan on ihan perusteltua. Eivät taida todellakaan ymmärtää julkisuuden negatiivisia vaikutuksia. Mutta he olivat omia itsejään ja varmasti K:kin toivoo, että saisivat edelleen olla sellaisia kuin ovat. Kirjoitin tästä vain, jotta fanien turha syyttely loppuisi. Fanit eivät tehneet mitään väärää.
En ollut faneja syyttämässä, vaan et jollain tavalla vanhemmat saisi viestin, ettei kannattaisi olla ihan liian luottavainen ja avautua faneille omista, eikä varsinkaan K:n jutuista. Yleinen jutustelu on tietysti kiva, mutta mitään henkilökohtaisia/perheasioita ei kannattaisi jakaa.
 
En ollut faneja syyttämässä, vaan et jollain tavalla vanhemmat saisi viestin, ettei kannattaisi olla ihan liian luottavainen ja avautua faneille omista, eikä varsinkaan K:n jutuista. Yleinen jutustelu on tietysti kiva, mutta mitään henkilökohtaisia/perheasioita ei kannattaisi jakaa.
No just aiemmin sanottiin, että eivät J:n asioita olleet jakaneet niin miten tää asia nyt sit oikeasti meni.
 
 
En ollut faneja syyttämässä, vaan et jollain tavalla vanhemmat saisi viestin, ettei kannattaisi olla ihan liian luottavainen ja avautua faneille omista, eikä varsinkaan K:n jutuista. Yleinen jutustelu on tietysti kiva, mutta mitään henkilökohtaisia/perheasioita ei kannattaisi jakaa.
Jep, nää fanit elää somesta, ei ne osaa olla postaamatta. Tuntuu olevan jopa statusasia.
 
Minä uskon täysin, että kyse on tekijänoikeuksista, koska vielä ennen lähetystä sitä mainostettiin Käärijällä ja Devitolla televisiossa. Miksi olisivat näin tehneet, jos olisivat pitäneet näiden esitystä sopimattomana? Ja miten K:n paidattomuus olisi millään tavalla sopimattomampaa kuin Juren paidattomuus tai Bojanin housuttomuus. Aivan typerää päättelyä. Tottakai priorisoidaan kotimainen musa, mutta varmasti olisi näytetty nämä vierailijat, jos siihen olisi ollut mahdollisuus. Tekijänoikeudet on monimutkainen juttu ja levy-yhtiökin varmaan tulee siinä mukaan kuvioon. Kyllähän K näkyi tv:ssä, biisiä ei vain näytetty, joten selvästi kyse on tekijänoikeuksista eikä siitä, että K ei olisi sopiva slovenialaiseen televisioon.
No en kyllä tarkoittanut paidattomuus-viittauksella paidattomuutta, vaan tyyliä, jolla K on yhteis-Ccc:ssä esiintynyt. Millä tavalla tekijänoikeudet eivät olleet ongelma Suoersonicissa sitten?
 
Ei mitään oikeasti salassapidettävää vaan ihan vaan perheen elämään liittyviä asioita, tapahtumia, suunnitelmia, ja kyllä kävi selväksi, keitä heidän lapsensa ovat ja mitä he ovat tehneet viime aikoina. Niin, ja kaiken tämän kuulin ihan parin minuutin aikana, kun kävelin ohitse. Mitään viestiä ei kyllä pidä laittaa kenellekään. Aivan urpoa käytöstä mennä kantelemaan, että vanhemmat ovat sosiaalisia ja kehuskelevat lapsillaan niin kuin kuka tahansa vanhempi. Turhaa epäsovun luomista, kun kaikilla oli hyvä tarkoitus. Mieluummin pidetään asiat omina tietoinamme, niin kuin nyt nuo kyseiset fanit ovat tehneet, joille näitä asioita on kerrottu.
Siis siellä Karnevaaleilla vai kentällä? Kummassa päässä reissua jos kentällä?
 
Tämäpä juuri. Eivät vanhemmat varmaan tajua, ettei nämä malta olla levittämättä tietoja. Ja onhan se ylipäänsä vähän sairas ajatus yrittää kaveerata vanhempien kanssa, vaikka olisivat kuinka sosiaalisia.
Ai sairas ajatus? Sulla taitaa vähän olla jotain ongelmia sosiaalisuuden kanssa.
Sehän on just hieno ja kiinnostava tilaisuus ja tilanne varmasti molemmin puolin.
 
No en kyllä tarkoittanut paidattomuus-viittauksella paidattomuutta, vaan tyyliä, jolla K on yhteis-Ccc:ssä esiintynyt. Millä tavalla tekijänoikeudet eivät olleet ongelma Suoersonicissa sitten?
Koska ccc on Käärijän kappale. On eri asia esittää oma kappaleensa, vaikka siinä olisi joku muukin mukana. Tekijänoikeudet menevät kappaleen mukaan. Se kuka omistaa kappaleen tekijänoikeudet on oikeutettu kappaleen esittämisen korvauksiin.
 

Yhteistyössä