V
vierailija
Vieras
No, mulla kyllä näyttääAi jaa ei minulla vaan, I phone puhelin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No, mulla kyllä näyttääAi jaa ei minulla vaan, I phone puhelin.
Kolmosesta samaa mieltä, muista jutuista eri kanta minulla.OT aiheet Top 3:
1. Törkeää toi Lasse Lehtosen toiminta. Mä epäilen, että sillä nuppi sekosi, oli toki seonnut jo aiemmin, hyvinkin bipon maniavaiheelta vaikuttaneet ne ulostulot jo aiemminkin. Ilkeä alaisiaan kohtaan ohi hyväksyttävän.
2. Israeli mukana viisuissa. Toivottavasti yleisö vain huutaa buuausta jokaiselle artistille, joka on tarpeeksi tyhmä osallistuakseen UMK:hon, varsinkin, jos siellä on tänä vuonna muka joku pakko osallistua viisuihin.
3. Silmienvääntelykohu. Voi jessus sentään, miten jotkut jaksavatkin pahoittaa mielensä aivan kaikesta. Viittaan tällä suomalaisiin, jotka aiheesta rupesivat huutamaan, vaikka heillä ei vinoja silmiä edes ole. Haistoivat vain helpon suosionhaun taas, hienoa profiloitua "välittävänä" ja "hyvänä ihmisenä" haukkumalla muita, väärin toimineita. Lehdethän tässä eniten mokasivat, levittelivät juttua ympäri internettiä. Heidän takiaan asia levisi.
Oikeita suomalaisia se tyhmä kuva ei olankohautusta enempää häirinnyt.
Näin. Tumpussakin on valtaisa määrä tossareita, onneksiPelleshippausjutut on vähintään yhtä paskaa ja käsittämätöntä, että ihminen kuluttaa aikaansa sellaiseen paskaan "leikisti". Siksi tpssarius on ymmärrettävämpää
No siellä ei kyllä taida olla.Näin. Tumpussakin on valtaisa määrä tossareita, onneksi![]()
En ole persu ja ymmärrän täysin, jos jengi menee mukaan tuollaiseen. Siis kuten nämä kansanedustajat toimivat. Kiusattuja pitää puolustaa, kun lehdet täysin asiattomasti nostivat sen missin sinänsä tyhmän toiminnan taas tikunnokkaan. HE levittävät ENITEN rasismia, siis nämä LEHDET ITSE. En näe kansanedustajien toimintaa rasistisena lainkaan. Enkä sen missinkään. Se oli tyhmä kuva ja tyhmä julkaisu ja tyhmä veto, mutta so what? Ei taatusti taustalla mitään rasismia. Jos rasismina pidetään siis syrjintää etnisen taustan takia.Kansanedustajatasolla olis kyllä pitäny pidöttäytyä vääntelystä, unohdit mainita. Persu kun olet itsekin
Harvinaisen samaa mieltä, ja minulle se kuvakin näyttäytyi jopa niin, että siinä hyvinkin voidaan lievittää sitä päänsärkyä mistä henkilö puhuukin, ja kun sen vinosilmätekstin laittoi kaveri, ei kyseinen ihminen itse.En ole persu ja ymmärrän täysin, jos jengi menee mukaan tuollaiseen. Siis kuten nämä kansanedustajat toimivat. Kiusattuja pitää puolustaa, kun lehdet täysin asiattomasti nostivat sen missin sinänsä tyhmän toiminnan taas tikunnokkaan. HE levittävät ENITEN rasismia, siis nämä LEHDET ITSE. En näe kansanedustajien toimintaa rasistisena lainkaan. Enkä sen missinkään. Se oli tyhmä kuva ja tyhmä julkaisu ja tyhmä veto, mutta so what? Ei taatusti taustalla mitään rasismia. Jos rasismina pidetään siis syrjintää etnisen taustan takia.
Näin minäkin luulen.L. Lehtinen saattaa kyllä olla joku vakava aivoperäinen sairaus. En usko bipoon. Toivottavasti toipuu.
No joo, ei ehkä tossa asemassa fiksuinta, mutta jotenkin ymmärrettävää silti.Hölmöä se peruskansanedustajien toiminta silti. Someen koko maailmalle tollanen silmien venyttely. Olisihan ne voineet vaan sanallisesti tuoda esiin että ovat sen missin puolella.
Niin, en sanonutkaan, että se levittäytyminen ois se ongelma, vaan se, että määytään, että kiusaaminen ois rasismia. Kun ei se aina ole mitään rasismiperäistä. Erilaisuudesta on kiusattu aina, ei liity rasismiin millään lailla.Länsimaat on kyllä historian saatossa olleet niitä jotka on levittäytyneet muualle eikä päinvastoin. Kolonialismi nääs.
Lainattu viesti ilmiannettu ja poistettu, samalla poistuu myös kaikki sitä lainanneet.Siinä on ilmiannettu ne molemmat silloin eli ei kyllä mitenkään automaattisesti poistu.
Nyt oli kyse siitä, että se viesti oli poistettu, joka oli lainannut aiempaa viestiä. Niin miksi se aiemmin kirjoitettu viesti siitä poistuisi?Lainattu viesti ilmiannettu ja poistettu, samalla poistuu myös kaikki sitä lainanneet.
No eihän poistu, pöljä. Itse oon joskus poistanut myös lainatun, jos on ollut vaikka näitä Miken kumppaniin liittyviä tai jostain muusta syystä.Lainattu viesti ilmiannettu ja poistettu, samalla poistuu myös kaikki sitä lainanneet.
Koska se ilmiannettiin.Nyt oli kyse siitä, että se viesti oli poistettu, joka oli lainannut aiempaa viestiä. Niin miksi se aiemmin kirjoitettu viesti siitä poistuisi?
T. Ilmiantaja.Koska se ilmiannettiin.
Höpö höpö, Damonin kanssa ei ollut yhtään mitään, Krisiin se D oli ihastunut, jos johonkin.Jos Bojanilla jonkun tämän saagan miehen kanssa on ollut vipinää, niin Damonin. Damon taisi valitettavasti torjua Bojanin. Kaikki muut miehet on turhaa kuvitelmaa. Terkkuja KB discordistaBoJere on ihana kaveruutta ja se jatkuu, vaikka vihaajat vihaa.
Höpsis höö, Kris on koko ajan seurustellut ja viettänyt kumppaninsa aikaa silloin Lontoossa. Damon ihastui Krisin kuvauksellisuuteen.Höpö höpö, Damonin kanssa ei ollut yhtään mitään, Krisiin se D oli ihastunut, jos johonkin.
Mä oon kans kolmosesta samaa mieltä. Älyttömäksi mennyt.Kolmosesta samaa mieltä, muista jutuista eri kanta minulla.
Kyllä se D:n kanssa aikaa vietti, tästä muusta ei ole todisteita, eikä varsinkaan, että ois ollut B:n kanssa muka jotain. Ei tod. ollut.Höpsis höö, Kris on koko ajan seurustellut ja viettänyt kumppaninsa aikaa silloin Lontoossa. Damon ihastui Krisin kuvauksellisuuteen.
HÖ. Kaksplusa keksi sitten lainaamisporsaanreiän, kun tulee liian väkeviä novellejaLainattu viesti ilmiannettu ja poistettu, samalla poistuu myös kaikki sitä lainanneet.