V
vierailija
Vieras
Niin siis justhan sanoin, että ei ole &, mitä sä oikein jäppäät?Siinä on kuvake joka näkyy sulla väärin &-merkkinä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin siis justhan sanoin, että ei ole &, mitä sä oikein jäppäät?Siinä on kuvake joka näkyy sulla väärin &-merkkinä.
Ei näy mitään tollaista kuvaketta vai missä?Siinä on kuvake joka näkyy sulla väärin &-merkkinä.
Minä en.Peukut on just hyvä juttu. Itse tykkäisin enemmän palstasta, jossa on ne.
Sen huomaaPäässä liikkuu, ei mitään, ei mitään, ei mitään, ei mitään.....
Se henkilön miniatyyrikuvake, jossa on myös, onko se kynä?Ei näy mitään tollaista kuvaketta vai missä?
Niin mitä siitä?Se henkilön miniatyyrikuvake, jossa on myös, onko se kynä?
Siis missä pitäis näkyä joku & merkki, minulla ei näy ainakaan.Niin mitä siitä?
Minä en ainakaan kirjoitellut mitään sinne pitkiin aikoihin ees ku oli aktiivinen niitten pelleshippaajien takia, vaan tossarijutut tänne. Vain jotain lyhyitä ehkä.Idiootti, kuvitteletko, että peukut on näiden ainoa eroavaisuus?????? Siellä kun ei poistelussa taas ole mitään kontrollia.
Peruuttele kommentteja niin valkenee sullekin.Niin mitä siitä?
Vasemmalla.Siis missä pitäis näkyä joku & merkki, minulla ei näy ainakaan.
Ei valjennut, koska minulla sellaista vieras& ei näy missään.Peruuttele kommentteja niin valkenee sullekin.
Mikä laite ja selain sulla on käytössä?Vasemmalla.
Vierailija
Vieras &
tai
Vierailija
Vieras
&
Ok, minulla näkyy kuvakkeen kanssa ilman tollaista merkkiä.Vasemmalla.
Vierailija
Vieras &
tai
Vierailija
Vieras
&
Tossarijutut onkin sellaista pskaa, että kompostiin kuuluvatkin.Minä en ainakaan kirjoitellut mitään sinne pitkiin aikoihin ees ku oli aktiivinen niitten pelleshippaajien takia, vaan tossarijutut tänne. Vain jotain lyhyitä ehkä.
Höpsistä, en vaan haluais, että viestit poistuu, plus siitä ei aina vauvalla tykätty, jos oli ne sitä asiaa vahtivat paikalla, muistan kyllä jonkun muun kirjoittaneen tossarointia sit myöhemmin niin kyllä ne jutut yläpeukkuja sai minusta.Tossarijutut onkin sellaista pskaa, että kompostiin kuuluvatkin.
Tossarius on parasta!Minä en ainakaan kirjoitellut mitään sinne pitkiin aikoihin ees ku oli aktiivinen niitten pelleshippaajien takia, vaan tossarijutut tänne. Vain jotain lyhyitä ehkä.
Pelleshippausjutut on vähintään yhtä paskaa ja käsittämätöntä, että ihminen kuluttaa aikaansa sellaiseen paskaan "leikisti". Siksi tpssarius on ymmärrettävämpääTossarijutut onkin sellaista pskaa, että kompostiin kuuluvatkin.
Niin se kuvake näyttää ihan &-merkiltä mulla, tampio.Ok, minulla näkyy kuvakkeen kanssa ilman tollaista merkkiä.
Applet, sekä läppäri että puhelin.Mikä laite ja selain sulla on käytössä?
Kansanedustajatasolla olis kyllä pitäny pidöttäytyä vääntelystä, unohdit mainita. Persu kun olet itsekinOT aiheet Top 3:
1. Törkeää toi Lasse Lehtosen toiminta. Mä epäilen, että sillä nuppi sekosi, oli toki seonnut jo aiemmin, hyvinkin bipon maniavaiheelta vaikuttaneet ne ulostulot jo aiemminkin. Ilkeä alaisiaan kohtaan ohi hyväksyttävän.
2. Israeli mukana viisuissa. Toivottavasti yleisö vain huutaa buuausta jokaiselle artistille, joka on tarpeeksi tyhmä osallistuakseen UMK:hon, varsinkin, jos siellä on tänä vuonna muka joku pakko osallistua viisuihin.
3. Silmienvääntelykohu. Voi jessus sentään, miten jotkut jaksavatkin pahoittaa mielensä aivan kaikesta. Viittaan tällä suomalaisiin, jotka aiheesta rupesivat huutamaan, vaikka heillä ei vinoja silmiä edes ole. Haistoivat vain helpon suosionhaun taas, hienoa profiloitua "välittävänä" ja "hyvänä ihmisenä" haukkumalla muita, väärin toimineita. Lehdethän tässä eniten mokasivat, levittelivät juttua ympäri internettiä. Heidän takiaan asia levisi.
Oikeita suomalaisia se tyhmä kuva ei olankohautusta enempää häirinnyt.
Ai jaa ei minulla vaan, I phone puhelin.Niin se kuvake näyttää ihan &-merkiltä mulla, tampio.
Kukahan se reppana oli, joka sanoi, että shippaa siellä maailmanloppuun asti yksinään? : DDDDDDD Eipä ole juurikaan häntä näkynytMinä en ainakaan kirjoitellut mitään sinne pitkiin aikoihin ees ku oli aktiivinen niitten pelleshippaajien takia, vaan tossarijutut tänne. Vain jotain lyhyitä ehkä.