K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
OT aiheet Top 3:

1. Törkeää toi Lasse Lehtosen toiminta. Mä epäilen, että sillä nuppi sekosi, oli toki seonnut jo aiemmin, hyvinkin bipon maniavaiheelta vaikuttaneet ne ulostulot jo aiemminkin. Ilkeä alaisiaan kohtaan ohi hyväksyttävän.

2. Israeli mukana viisuissa. Toivottavasti yleisö vain huutaa buuausta jokaiselle artistille, joka on tarpeeksi tyhmä osallistuakseen UMK:hon, varsinkin, jos siellä on tänä vuonna muka joku pakko osallistua viisuihin.

3. Silmienvääntelykohu. Voi jessus sentään, miten jotkut jaksavatkin pahoittaa mielensä aivan kaikesta. Viittaan tällä suomalaisiin, jotka aiheesta rupesivat huutamaan, vaikka heillä ei vinoja silmiä edes ole. Haistoivat vain helpon suosionhaun taas, hienoa profiloitua "välittävänä" ja "hyvänä ihmisenä" haukkumalla muita, väärin toimineita. Lehdethän tässä eniten mokasivat, levittelivät juttua ympäri internettiä. Heidän takiaan asia levisi.
Oikeita suomalaisia se tyhmä kuva ei olankohautusta enempää häirinnyt.
Kolmosesta samaa mieltä, muista jutuista eri kanta minulla.

Kansanedustajatasolla olis kyllä pitäny pidöttäytyä vääntelystä, unohdit mainita. Persu kun olet itsekin
En ole persu ja ymmärrän täysin, jos jengi menee mukaan tuollaiseen. Siis kuten nämä kansanedustajat toimivat. Kiusattuja pitää puolustaa, kun lehdet täysin asiattomasti nostivat sen missin sinänsä tyhmän toiminnan taas tikunnokkaan. HE levittävät ENITEN rasismia, siis nämä LEHDET ITSE. En näe kansanedustajien toimintaa rasistisena lainkaan. Enkä sen missinkään. Se oli tyhmä kuva ja tyhmä julkaisu ja tyhmä veto, mutta so what? Ei taatusti taustalla mitään rasismia. Jos rasismina pidetään siis syrjintää etnisen taustan takia.

En ole persu ja ymmärrän täysin, jos jengi menee mukaan tuollaiseen. Siis kuten nämä kansanedustajat toimivat. Kiusattuja pitää puolustaa, kun lehdet täysin asiattomasti nostivat sen missin sinänsä tyhmän toiminnan taas tikunnokkaan. HE levittävät ENITEN rasismia, siis nämä LEHDET ITSE. En näe kansanedustajien toimintaa rasistisena lainkaan. Enkä sen missinkään. Se oli tyhmä kuva ja tyhmä julkaisu ja tyhmä veto, mutta so what? Ei taatusti taustalla mitään rasismia. Jos rasismina pidetään siis syrjintää etnisen taustan takia.
Harvinaisen samaa mieltä, ja minulle se kuvakin näyttäytyi jopa niin, että siinä hyvinkin voidaan lievittää sitä päänsärkyä mistä henkilö puhuukin, ja kun sen vinosilmätekstin laittoi kaveri, ei kyseinen ihminen itse.

Minua ärsyttää, kun ulkomaalaiset levittäytyvät länsimaihin ja alkavat sen jälkeen määkimään, että heitä ei saa kiusata! Mikä ihmeen kiusaamisen esto-oikeutus se on, että muutat toiseen maanosaan? Että on muka rasismia! Kiusaaminen ei ole rasismia, se on vain kiusaamista. Eikä kaikkea kiusaamista pidä ottaa niin vakavasti, kuten nyt tota kuvaa. Sitä ei ollut suunnattu kellekään aasialaiselle henkilökohtaisesti, joten miten se edes erityisemmin loukkaisi ketään? Ja jos loukkasikin, niin se oli korkeintaan kiusaamista ja sellaisesta on täysin lapsellista vetää jotain valtiotason kohuja kehiin, kuten aasialaiset nyt ovat tehneet.
Jos ei kestä länsimaisten pilkkaa omasta etnisyydestään, on ehkä parasta asua siellä oman etnisen porukan seurassa. Ja jos taas on ollut pakko tulla tänne jostain syystä, eikä voi poistua, niin pidä pääsi kiinni, se on oma ongelmasi.

Länsimaat on kyllä historian saatossa olleet niitä jotka on levittäytyneet muualle eikä päinvastoin. Kolonialismi nääs.
Niin, en sanonutkaan, että se levittäytyminen ois se ongelma, vaan se, että määytään, että kiusaaminen ois rasismia. Kun ei se aina ole mitään rasismiperäistä. Erilaisuudesta on kiusattu aina, ei liity rasismiin millään lailla.

Jos Bojanilla jonkun tämän saagan miehen kanssa on ollut vipinää, niin Damonin. Damon taisi valitettavasti torjua Bojanin. Kaikki muut miehet on turhaa kuvitelmaa. Terkkuja KB discordista🤗 BoJere on ihana kaveruutta ja se jatkuu, vaikka vihaajat vihaa.

Yhteistyössä