V
vierailija
Vieras
kohtuuton ajojahti henkilöä, jonka verensokeri heilahtelee, kohtaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
kohtuuton ajojahti henkilöä, jonka verensokeri heilahtelee, kohtaan.
Saako lääkäri määrätä mitäbävaan itselleen?Alzheimerin lääke mt-ongelmiin?
Patenttisuojat velvoittaa?Se konferenssi oli syynä. Mahtaa olla tärkeä
Ei tietenkään silloin kun työt on jaettu roboteille.Järjestetäänkö yleensäkin kriisikokouksia isoissa firmoissa asiallisten johtajahenkilöiden käyttäytymisen takia???
Siis siitä ihminen muuttuu hirveän ilkeäksi. Älä edes kokeile. Se on malationin vastavaikuttajaa.[QUOTE="vierailija, post: 35239890"...merin lääke mt-ongelmiin?
Ja jäädä pois konferenssista? Mitä niissä muuten tehdään?Olisi kannattanut pitää saikku saikkuna eikä lähteä työmatkalle
Olen hoitanut Alzheimerin taudin potilaita aikana kun ei vielä ollut sairautta hidastavia lääkkeitä. Itse taudin kuvaan kuuluu kun sairaus etenees että ihmisen luonne muuttuu esim ilkeäksi ja häijyksi jne. Sairaus itsessään tuhoaa aivoja ja saa aikaan ilkeyden ei lääke.Siis siitä ihminen muuttuu hirveän ilkeäksi. Älä edes kokeile. Se on malationin vastavaikuttajaa.
Donepetsiili tekee. Sen olen nähnyt vierestä mut se oli aloitettu väärin perustein. Kysyin muuten neurologilta, mikä nuo nappulat määrää ja hän vastasi ettei hänellä ole niistä mitään tietoa. On siis joku päällekkäinen systeemi? Seuraava lääke olikin sitten levetirasetaami, joka vie loputkin lihasvoimat eikä ihminen enää pääse ylös tuomita, sängystä eikä pytyltäkään. Se on niin tuottoisa nappula jollekin, etteivät luovu siitä.Olen hoitanut Alzheimerin taudin potilaita aikana kun ei vielä ollut sairautta hidastavia lääkkeitä. Itse taudin kuvaan kuuluu kun sairaus etenees että ihmisen luonne muuttuu esim ilkeäksi ja häijyksi jne. Sairaus itsessään tuhoaa aivoja ja saa aikaan ilkeyden ei lääke.
Millä se pätevyys mitataan?Otetaan se toinen pelle tilalle vaikka virkaa olivat hakeneet monet näitä pätevämmätkin.
Mitä vikaa niissä?Järjestetäänkö yleensäkin kriisikokouksia isoissa firmoissa asiallisten johtajahenkilöiden käyttäytymisen takia???
En ole demari mutta kauhistuttaa ja tunnen empatiaa uhreja, eli Lasse Vladimir-Kim Lehtosen alaisia kohtaan. Eikö sinua kosketa viestit #145 ja 146?Kelan pääjohtaja Lasse Lehtonen on ollut rajun kohun keskellä jo viikkoja. Tilanne kärjistyi viime perjantaina. Viimeisimpien tietojen mukaan sairaalan viety pääjohtaja on sairauslomalla loppuvuoden.
Nyt kritiikkiä on alkanut sataa henkilölle, joka on operoinut kohun keskiössä sen alusta saakka. Selvitimme tilannetta sisäpiiristä. Kommentit ovat rajuja.
Erityisesti kokoomuksessa ärsyttää hallituksen puheenjohtajan Vertti Kiukkaan toiminta. Osa arvostelusta on kovaa ja kärkevää.
Kokoomuslähteistä kritisoidaan Kiukkaan tapaa kommentoida medialle Lehtosen sairauslomia tai sitä, että häntä ei ole saatu kiinni. Jotkut kokoomuslaisista kokevat, että Kiukas on spekuloinut Lehtosen tilanteella julkisuudessa, kun häntä ei ole tavoitettu.
– Täysin epäammattimaista, eräs lähde tiivistää.
Syytökset epäammattimaisesta toiminnasta toistuvat kokoomuslaisten ja perussuomalaisten kanssa käydyissä taustakeskusteluissa. Osa kokee, että Kiukas on toiminnallaan lietsonut kohua sen sijaan, että olisi ollut pääjohtajan tukena.
– Hän on mielestäni myötävaikuttanut tämän tilanteen pahenemiseen, kokoomuslähde sanoo.
Vuodesta 2011 sosialidemokraatteihin kytkeytyvää Soste Suomen sosiaali ja terveys ry:tä johtanut Kiukas on pitkän linjan SDP-taustavaikuttaja.
![]()
Lasse Lehtosen pomosta leviää rajuja syytöksiä
Kohu Kelan ympärillä paisuu jälleen. Nyt tikunnokkaan on noussut täysin uusi henkilö: Lasse Lehtosen pomo eli Kelan hallituksen puheenjohtaja Vertti Kiukas. Soitimme sisäpiiriläisille. Syytökset ovat rajuja.www.iltalehti.fi
Narsisti siinä puolustelee kaltaistaanSinun likainen mielikuvitus ja oma törkeä käytös tahraavat upea uran tehneen lääkärin mainetta. Ei normaali terve ihminen tunne tarvetta jatkuvasti maalittaa asiallisia henkilöitä.
luulevat muistin parantuneen ?Saako lääkäri määrätä mitäbävaan itselleen?
Tuolla on just sellainen vaikutus et huomaa, jos on ottanut.
Ymmärrän että olet katkera ja surullinen läheisesi takia mutta en usko, että häntä on lääkitty sairauteensa nähden väärin. Omaisena voimattomuuden tunne on raastava kun näkee vierestä läheisen hiipuvan pois eikä häntä pysty mitenkään auttamaan.Donepetsiili tekee. Sen olen nähnyt vierestä mut se oli aloitettu väärin perustein. Kysyin muuten neurologilta, mikä nuo nappulat määrää ja hän vastasi ettei hänellä ole niistä mitään tietoa. On siis joku päällekkäinen systeemi? Seuraava lääke olikin sitten levetirasetaami, joka vie loputkin lihasvoimat eikä ihminen enää pääse ylös tuomita, sängystä eikä pytyltäkään. Se on niin tuottoisa nappula jollekin, etteivät luovu siitä.
Höpsistä. Väärä diagnoosi!Ymmärrän että olet katkera ja surullinen läheisesi takia mutta en usko, että häntä on lääkitty sairauteensa nähden väärin. Omaisena voimattomuuden tunne on raastava kun näkee vierestä läheisen hiipuvan pois eikä häntä pysty mitenkään auttamaan.
Vastaus kysymykseesi: eivät kosketa, juoruja/huhupuheita.En ole demari mutta kauhistuttaa ja tunnen empatiaa uhreja, eli Lasse Vladimir-Kim Lehtosen alaisia kohtaan. Eikö sinua kosketa viestit #145 ja 146?
Tuollaiset luonteenlaadut on valitettavasti kovin tuttuja ja tunnen äärimmäisen syvää inhoa moisia persoonallisuushäiriöisiä kohtaan
Ymmärrän niin että olette luonteiltanne tn samiksia ja siksi puolustatVastaus kysymykseesi: eivät kosketa, juoruja/huhupuheita.
Olen hoitanut Alzheimerin taudin potilaita aikana kun ei vielä ollut sairautta hidastavia lääkkeitä. Itse taudin kuvaan kuuluu kun sairaus etenees että ihmisen luonne muuttuu esim ilkeäksi ja häijyksi jne. Sairaus itsessään tuhoaa aivoja ja saa aikaan ilkeyden ei lääke.Siis siitä ihminen muuttuu hirveän ilkeäksi. Älä edes kokeile. Se on malationin vastavaikuttajaa.
Ymmärrän niin että olette luonteiltanne tn samiksia ja siksi puolustat
Uhrit kertovat omista kokemuksistaan tuon maankuulun suuren epämiellyttävyyden käytöksestä heitä ja muitakin kohtaan
Olen hoitanut Alzheimerin taudin potilaita aikana kun ei vielä ollut sairautta hidastavia lääkkeitä. Itse taudin kuvaan kuuluu kun sairaus etenees että ihmisen luonne muuttuu esim ilkeäksi ja häijyksi jne. Sairaus itsessään tuhoaa aivoja ja saa aikaan ilkeyden ei lääke.