V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen Lassen puolella. Vastenmielinen tyyppi A-studiossa esiintyjyt ip-lehden toimittaja. Suurin syy kohuun on sensaatiolehdistö.Virkamiestä ei noin vain eroteta.
Olen Lassen puolella. Vastenmielinen tyyppi A-studiossa esiintynyt ip-lehden toimittaja. Suurin syy kohuun on sensaatiolehdistö.
Myös lääkäreissä esiintyy ammattisokeutta. Ihmisten julmuus jopa Kelassa tulee hyvin ilmi tässä tapauksessa. Suomen media saa painua nurkkaan häpeämään.Lehtosta odotettiin jo keskiviikkona suomeen mutta ei lähtenyt , torstaina oli havaittu hortoilemassa lentokentällä, perjantaina häntä ei päästetty koneeseen. Eiköhän tuota nk. fyysistä ongelmaa ole kestänyt jo kauemmin ennen tuota perjantaipäivää mutta ei silti ymmärtänyt hakeutua hoitoon.
Olen Lassen puolella. Suurin syy kohuun on sensaatiolehdistö.
Älykäs heppu hän on ja totesi että Lasse itse on sotkenut soppaa ulostuloillaan. Olisi ollut hiljaa vaan anteeksipyynnön jälkeen vaan.Olen Lassen puolella. Vastenmielinen tyyppi A-studiossa esiintyjyt ip-lehden toimittaja. Suurin syy kohuun on sensaatiolehdistö.
Sinä olet palstan vastenmielisin törky- ja häväistyskirjoitusten väsääjä.Älykäs heppu hän on ja totesi että Lasse itse on sotkenut soppaa ulostuloillaan. Olisi ollut hiljaa vaan anteeksipyynnön jälkeen vaan.
Jos joku niin Lasse on vastenmielinen
Todistus peiliteoriasta jälleen kerranSinä olet palstan vastenmielisin törky- ja häväistyskirjoitusten väsääjä.
Olen vain yksi lukemattomista uhreistasi.
Jari Hanska on luultavasti monen muunkin kuin minun mielestä etova tyyppi.
En taatusti lue yhtäkään hänen juttua.
Sinun peili on kakan peitossa. Projisoit mustaa mieltäsi muita vioistasi syyttämällä.Todistus peiliteoriasta jälleen kerran
Entäs kun Lasse on itse häpäissyt maineensa, ja yrittänyt lukemattomien muiden (alaiset), mitens se suu silloin pannaan?Myös lääkäreissä esiintyy ammattisokeutta. Ihmisten julmuus jopa Kelassa tulee hyvin ilmi tässä tapauksessa. Suomen media saa painua nurkkaan häpeämään.
Moni on vetänyt itsensä kiikkuun vähemmästäkin maineensa julkisesta häpäisystä.
Opetus: Älkää siis syökö simpukoita! Ja varsinkaan naisseuralaisen kanssa.Nythän se syy terveysongelmiin selvisi, mies oli nähty keskiviikkona ravintolassa naisseuralaisen kanssa syömässä simpukoita oluen ja viinin kera. Älkää siis syökö simpukoita! Herää myös huoli naisseuralaisen puolesta, viruuko hän jossakin vieläkin huonommassa kunnossa?
Tämä palsta tuskin on oikea paikka likapyykin pesuun.Entäs kun Lasse on itse häpäissyt maineensa, ja yrittänyt lukemattomien muiden (alaiset), mitens se suu silloin pannaan?
Tämä on ihan yhtä hyvä kuin muukin media. Kyseessä on julkisuuden henkilö, merkittävän laitoksen johtaja. Näin mediakin on perustellut asioista tiedottamista.Tämä palsta tuskin on oikea paikka likapyykin pesuun.
Hluaisitko, että myös sinun töppäykset puidaan mediassa?
ennakkotapauksia taitaa jo olla?lehtis joutunee lähtemäään mutta kuittaa lähtiissään taivaallisen erokorvauksen
Olikohan työnantajan taholta valjastettu tuo Seiskan kuvissa näkyvä naishenkilö paimentamaan Lassea ettei hän lähtisi taas omille teilleen niinkuin tapahtui Tallinnassa?
Oletko ottanut mallia palstan Marko-Petristä? Liika sometus tyhmentää aivoja todettiin Yle aamun digikeskustelussa. Toivottavasti Suomeenkin tulee alle 16 v. somekielto. Sinäkin pääset sitten temmeltämään iloisesti kavvereidesi kanssa, kun ei enää tarvitse päivystää mammapalstaa.Tämä on ihan yhtä hyvä kuin muukin media. Kyseessä on julkisuuden henkilö, merkittävän laitoksen johtaja. Näin mediakin on perustellut asioista tiedottamista.
Koeta ymmärtää, en ole kuten sinä, jatkuvasti töppäilemässä.
OLET TODELLA PAHASTI PÄÄSTÄSI SAIRAS HYLKIÖ! TUSKIN HOITO AUTTAA ENÄÄ MUTTA YRITTÄISIT KUITENKIN EDES KÄRSIVIEN OMAISTEN JA NAAPUREIDEN PARHAAKSI.Oletko ottanut mallia palstan Marko-Petristä? Liika sometus tyhmentää aivoja todettiin Yle aamun digikeskustelussa. Toivottavasti Suomeenkin tulee alle 16 v. somekielto. Sinäkin pääset sitten temmeltämään iloisesti kavvereidesi kanssa, kun ei enää tarvitse päivystää mammapalstaa.
Marko-Petrin ei pidä ottaa noin pahasti itseensä fiksua ja asiallista viestiä.OLET TODELLA PAHASTI PÄÄSTÄSI SAIRAS HYLKIÖ! TUSKIN HOITO AUTTAA ENÄÄ MUTTA YRITTÄISIT KUITENKIN EDES KÄRSIVIEN OMAISTEN JA NAAPUREIDEN PARHAAKSI.