Kelan Lehtoslassen lähtölaskenta on alkanut. Montako päivää/viikkoa hän on enää Kelan pääjohtaja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milloin hänet irtisanotaan tai hän itse tajuaa irtisanoutua?

• Äänestäjiä yhteensä
    3
  • This poll will close: .
Tällainen korruptiosysteemi pitäisi lopettaa. Puolueet nimittävät puoluetovereitaan veronmaksajien maksamiin paikkoihin ohi pätevien hakijoiden. Eihän Lasse itse ollut edes hakenut kelan pääjohtajaksi, tuntuu että puolipakolla joutui sinne menemään. Onhan hän varmasti pätevä monessakin asiassa mutta johtajuus ei tunnu hänelle istuvan. Ei olisi mikään ihme että stressi alkaa syödä miestä kun näitä asioita on julkisesti puitu mediassa jo hyvän aikaa.

Tällainen korruptiosysteemi pitäisi lopettaa. Puolueet nimittävät puoluetovereitaan veronmaksajien maksamiin paikkoihin ohi pätevien hakijoiden. Eihän Lasse itse ollut edes hakenut kelan pääjohtajaksi, tuntuu että puolipakolla joutui sinne menemään. Onhan hän varmasti pätevä monessakin asiassa mutta johtajuus ei tunnu hänelle istuvan. Ei olisi mikään ihme että stressi alkaa syödä miestä kun näitä asioita on julkisesti puitu mediassa jo hyvän aikaa.

👍

Puolipakolla 😂😂

Kiukas kertoo, että Kelan hallituksella on täysi luottamus varapääjohtajaan.
- Sairauslomalla voi oman jaksamisensa mukaan tehdä töitä. Pääjohtajaa on kehotettu olemaan matkustamatta. Hän on tästä huolimatta päättänyt matkustaa, Kiukas sanoo Lehtosen viime viikon toiminnasta.

12:57
Kiukas jatkaa, että Kelan palvelut ja toiminnot pyörivät vailla häiriöitä.
Lehtonen on vuoden loppuun saakka poissa töistä, Kiukas kertoo.

Näkis vaan että tosiaankin on poissa töistä 🙄

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä