Kelan Lehtoslassen lähtölaskenta on alkanut. Montako päivää/viikkoa hän on enää Kelan pääjohtaja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milloin hänet irtisanotaan tai hän itse tajuaa irtisanoutua?

• Äänestäjiä yhteensä
    3
  • This poll will close: .
Kumma, että tuollaista jotkut puolustelevat. Jos olisi nainen, niin olisi käynnissä kamala huuto,
eräskin "mies" tässä ketjussa

Yksityisessä yrityksess ei tuollaista touhua katsottaisi. Jos on sairas, niin sitten vaan reilusti toipumaan, mutta tuollainen sekoilu on noloa. Voi Lassen äitiä ja vaimoa..

No nyt näyttää todella hyvältä, aah kuinka oikeassa olinkaan 👍👍
ap
IL: Kokoomus pitänyt pinnalla
Iltalehden tietojen mukaan kokoomus on käytännössä pidellyt Lehtosta pinnalla Kelan hallituksessa kohujen aikana. Nyt kärsivällisyys saattaa olla loppumassa.

Lopullisen päätöksen Lehtosen kohtalosta tekee käytännössä kokoomus. Tällä hetkellä puolueessa odotetaan Kelan johtamisesta tekeillä olevan selvityksen tuloksia. Iltalehden tietojen mukaan kokoomuksessa on kuitenkin mielialaa, että tilanne Lehtosen suhteen on huolestuttava.

Iltalehden tietojen mukaan kokoomuksessa katsotaan, että Lehtosella ei käytännössä ole mahdollisuuksia jatkaa tehtävässään ja toivotaan, että hän ymmärtäisi itse erota. Peukalo on kääntynyt alaspäin. Helpoimpana pidetään sitä, että Lehtonen eroaisi itse, mutta tätäkään ei pidetä varmana.

Eikö edes hieman hävetä typerät kirjoituksenne?

Eikö sinua yhtään hävetä hänen törkeä käytöksensä johtajana, kokousjäsenenä, kadoksissa olonsa ym ym

Sanokaa minun sanoneen että woimaliemillä on tekemistä näiden toilailujen kanssa. Sekoilua, häiriökäyttäytymistä, lentolipun puuttuminen, poliisi poistaa kun ei pääsekään koneeseen, ”ei saanut takkia päälleen” (niinkin uutisoitiin)

Ongelmia on peitelty mutta selviävät kyllä aikanaan kunhan potkut on annettu eikä tosiasioita pimitellä enää 👍🏿

Eikö sinua yhtään hävetä hänen törkeä käytöksensä johtajana, kokousjäsenenä, kadoksissa olonsa ym ym

Sanokaa minun sanoneen että woimaliemillä on tekemistä näiden toilailujen kanssa. Sekoilua, häiriökäyttäytymistä, lentolipun puuttuminen, poliisi poistaa kun ei pääsekään koneeseen, ”ei saanut takkia päälleen” (niinkin uutisoitiin)

Ongelmia on peitelty mutta selviävät kyllä aikanaan kunhan potkut on annettu eikä tosiasioita pimitellä enää
Sinun likainen mielikuvitus ja oma törkeä käytös tahraavat upea uran tehneen lääkärin mainetta. Ei normaali terve ihminen tunne tarvetta jatkuvasti maalittaa asiallisia henkilöitä.

Sinun likainen mielikuvitus ja oma törkeä käytös tahraavat upea uran tehneen lääkärin mainetta. Ei normaali terve ihminen tunne tarvetta jatkuvasti maalittaa asiallisia henkilöitä.
Sinun olisi aika herätä pahoista harhoistasi

Iltalehden tietojen mukaan kokoomuksessa katsotaan, että Lehtosella ei käytännössä ole mahdollisuuksia jatkaa tehtävässään ja toivotaan, että hän ymmärtäisi itse erota.

Usea kokoomuslainen sanoo nimettömästi IS:lle, ettei Lehtosen aseman arviointi ole nyt etusijalla. Lehtonen on jäänyt sairauslomalle jo aiemmin.

– Tärkeintä on nyt selvittää, mitä on tapahtunut ja saada mies kuntoon. Tämä ei ole nyt ollenkaan kohtuullista. Selvästi näkee että jokin on pielessä.

"Lääkäriliiton johtaja jyrähtää: Jättäkää Lasse Lehtonen rauhaan

Aaltonen arvostelee sekä median että Kelan hallituksen toimintaa Kelan pääjohtaja Lasse Lehtosen tikunnokkaan nostamisen vuoksi.

Kelan pääjohtaja Lasse Lehtonen on ollut otsikoissa usean viikon ajan.
Silja Laitinen
Tänään klo 12:42
Lääkäriliiton toiminnanjohtaja Janne Aaltosen mukaan Kelan pääjohtajan Lasse Lehtosen toiminnan käsitteleminen julkisuudessa on mennyt yli.

– Koen, että nyt on käynnissä ajojahti, jossa yhden ihmisen tekemisiä nostetaan päivä toisensa jälkeen esille mediassa, vaikka mitään varsinaista ihmeellistä uutista ei minun mielestäni tässä ole, Aaltonen kritisoi Iltalehdelle.

– Mielestäni tässä ajetaan yhtä ihmistä aivan kohtuuttomaan tilanteeseen ja henkilökohtaiseen kriisiin."

"Lääkäriliiton johtaja jyrähtää: Jättäkää Lasse Lehtonen rauhaan

Aaltonen arvostelee sekä median että Kelan hallituksen toimintaa Kelan pääjohtaja Lasse Lehtosen tikunnokkaan nostamisen vuoksi.

Kelan pääjohtaja Lasse Lehtonen on ollut otsikoissa usean viikon ajan.
Silja Laitinen
Tänään klo 12:42
Lääkäriliiton toiminnanjohtaja Janne Aaltosen mukaan Kelan pääjohtajan Lasse Lehtosen toiminnan käsitteleminen julkisuudessa on mennyt yli.

– Koen, että nyt on käynnissä ajojahti, jossa yhden ihmisen tekemisiä nostetaan päivä toisensa jälkeen esille mediassa, vaikka mitään varsinaista ihmeellistä uutista ei minun mielestäni tässä ole, Aaltonen kritisoi Iltalehdelle.

– Mielestäni tässä ajetaan yhtä ihmistä aivan kohtuuttomaan tilanteeseen ja henkilökohtaiseen kriisiin."
Järjestetäänkö yleensäkin kriisikokouksia isoissa firmoissa asiallisten johtajahenkilöiden käyttäytymisen takia???

Vaatinut KELAn työntekijöitä tulemaan työpaikalle ainakin kerran vikossa....

Mihin toimistoihin nämä työntekijät ovat palaamassa, riittääkö avokonttorikarsinoita jokaiselle ja mihin toimistoihin? Kela on säästänyt ja irtisanonut toimistonsa ja lopettanut. Netissä ihmiset hoitaa asiansa nykyisin.

Mielestäni Lehtosen aliarvoinen mielipide omista alaisistaan oli se, mistä työntekijät ottivat nokkiinsa.

eli
ettei Kelalla ole ”erityistä tarvetta” pitää kiinni henkilökunnasta ”ihan viimeisen päälle”.

Lehtonen on aika paskajohtaja, kun ei arvosta omia työntekijöitään.

Tästähän on jo seurannut sitä, että pikkupaikkakunnilla ihmiset sylkevät ja haukkuvat Kelassa työskentelvien työntekijöiden päälle.

Ja Kelan työntekijähän vain noudattaa meidän Kokoomuksen ja Persussuomalaisten tahtotilaan leikkauksista, ei se Kelan työntekijä ole leikannut perusturvaa eikä aiheuttanut lapsiköyhyttä tähän maahan.
Olen niin pettynyt kuinka ihmiset ovat niin vitun tyhmiä, Purra oli oikeassa siinä että mitä lähijunassa pitäisi tehdä.

Mihin toimistoihin nämä työntekijät ovat palaamassa, riittääkö avokonttorikarsinoita jokaiselle ja mihin toimistoihin? Kela on säästänyt ja irtisanonut toimistonsa ja lopettanut. Netissä ihmiset hoitaa asiansa nykyisin.

Mielestäni Lehtosen aliarvoinen mielipide omista alaisistaan oli se, mistä työntekijät ottivat nokkiinsa.

eli
ettei Kelalla ole ”erityistä tarvetta” pitää kiinni henkilökunnasta ”ihan viimeisen päälle”.

Tästähän on jo seurannut sitä, että pikkupaikkakunnilla ihmiset sylkevät ja haukkuvat Kelassa työskentelvien työntekijöiden päälle.

Ja Kelan työntekijähän vain noudattaa meidän Kokoomuksen ja Persussuomalaisten tahtotilaan leikkauksista, ei se Kelan työntekijä ole leikannut perusturvaa eikä aiheuttanut lapsiköyhyttä tähän maahan.
Olen niin pettynyt kuinka ihmiset ovat niin vitun tyhmiä, Purra oli oikeassa siinä että mitä lähijunassa pitäisi tehdä.
No osoittavatko työntekijät somessa arvostusta johtajaa kohtaan?

eli

Paskoja työntekijöitä kun eivät arvosta johtajaansa.

Tekoäly korvaa Kelan ämmät ja sen jälkeen Kelan ämmillä ei todellakaan ole mitään pelkoa joutumisesta tekemään töitä missään.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä