V
vierailija
Vieras
Osaako Anders käyttää sähköistä lihanleikkaajaa?Anders tule apuun.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Osaako Anders käyttää sähköistä lihanleikkaajaa?Anders tule apuun.
Luuporaa kyllä.Osaako Anders käyttää sähköistä lihanleikkaajaa?
No onhan se vanhempiKyle on Jerpan pikkuveljen ikänen
Mä oon kellarissa pakastearkussaHuomenna pitäisi tarjota täältä hirven lihaa ystäville, kehtaakohan enää kun olen alasti?
Mä oon kellarissa pakastearkussaHuomenna pitäisi tarjota täältä hirven lihaa ystäville, kehtaakohan enää kun olen alasti?
Ai kumpi, no ei kyllä ole.No onhan se vanhempi
K kaupat on kalliimpia.Huomasin tässä viikon asusteltuani Töölössä, että täällä on muuten ihan suhtettoman paljon -K-marketteja. Kuin sieniä sateella.
Paljon enemmän kuin Alepoita. Ja se on oikein!
Huomasin tässä viikon asusteltuani Töölössä, että täällä on muuten ihan suhtettoman paljon -K-marketteja. Kuin sieniä sateella.
Paljon enemmän kuin Alepoita. Ja se on oikein!
Ystävällisesti kysyy, mistä nyt puhutaanToi hali![]()
Kyle on syntynyt 10. maaliskuuta 2006 eli yhdeksäntoista vuotta.
K kaupat on kalliimpia.
Ja Prismassa voi törmätä vihannesosastolla anaalipanijoihin.Plussatarjouksissa monet tuotteet halvempia ja erot on muuten niin vähäisiä, ja valikoima parempi ja muiden kävijöiden habitus sivistyneempi kuin Alepoissa ja Prismoissa.
Ja muffinsseihin vihanneshyllyssäJa Prismassa voi törmätä vihannesosastolla anaalipanijoihin.
Ihan höpö höpöä joku habitus juttu, itse oon nyt välillä kyllä joutunut käymään K marketeissakin, jos ei muualle aina ehdi, kun osuu mökkimatkan varrelle. Muutoin pyrin välttämään tai hakeen ne pelkät tarjoukset, kyllähän siinä helposti säästää kympin tai lähelle loppulaskussa Prisman eduksi. Ja tietty bonukset päälle. Ihan alueesta riippuu millaista väkeä missäkin kaupassa käy.Plussatarjouksissa monet tuotteet halvempia ja erot on muuten niin vähäisiä, ja valikoima parempi ja muiden kävijöiden habitus sivistyneempi kuin Alepoissa ja Prismoissa.
Ihan höpö höpöä joku habitus juttu, itse oon nyt välillä kyllä joutunut käymään K marketeissakin, jos ei muualle aina ehdi, kun osuu mökkimatkan varrelle. Muutoin pyrin välttämään tai hakeen ne pelkät tarjoukset, kyllähän siinä helposti säästää kympin tai lähelle loppulaskussa Prisman eduksi. Ja tietty bonukset päälle. Ihan alueesta riippuu millaista väkeä missäkin kaupassa käy.
Vaikea uskoa kyllä, ettei olisi alueesta riippuva asia siis.Ehkä maalla ei oo eroa, mutta Helsingissä todellakin on. Alepoissa sakki rääpii lähmäkäsillään tyhjäkatseisina kuivia paistopistetuotteita. Hyhhyh
Minä en enää mene prismoihin, jos siellä pannaan julkisesti.Ehkä maalla ei oo eroa, mutta Helsingissä todellakin on. Alepoissa sakki rääpii lähmäkäsillään tyhjäkatseisina kuivia paistopistetuotteita. Hyhhyh
No heh heh.Minä en enää mene prismoihin, jos siellä pannaan julkisesti.
www.instagram.com
Hiukan tylsä tää teiän taisto.
19v.molemmatAi kumpi, no ei kyllä ole.
No sen tietää nyt muutenkin kaikki kun juuri tuli se video missä paljastui että Kyle on muuttamassa Jeren luo.Jep. Mä kuulun erittäin salaiseen ryhmään, jossa tiedetään et Jere ja Kyle seukkaa keskenään. Siellä on valokuvia todisteena hotelliöistä.