K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomasin tässä viikon asusteltuani Töölössä, että täällä on muuten ihan suhtettoman paljon -K-marketteja. Kuin sieniä sateella.

Paljon enemmän kuin Alepoita. Ja se on oikein!

Plussatarjouksissa monet tuotteet halvempia ja erot on muuten niin vähäisiä, ja valikoima parempi ja muiden kävijöiden habitus sivistyneempi kuin Alepoissa ja Prismoissa.
Ihan höpö höpöä joku habitus juttu, itse oon nyt välillä kyllä joutunut käymään K marketeissakin, jos ei muualle aina ehdi, kun osuu mökkimatkan varrelle. Muutoin pyrin välttämään tai hakeen ne pelkät tarjoukset, kyllähän siinä helposti säästää kympin tai lähelle loppulaskussa Prisman eduksi. Ja tietty bonukset päälle. Ihan alueesta riippuu millaista väkeä missäkin kaupassa käy.

Ihan höpö höpöä joku habitus juttu, itse oon nyt välillä kyllä joutunut käymään K marketeissakin, jos ei muualle aina ehdi, kun osuu mökkimatkan varrelle. Muutoin pyrin välttämään tai hakeen ne pelkät tarjoukset, kyllähän siinä helposti säästää kympin tai lähelle loppulaskussa Prisman eduksi. Ja tietty bonukset päälle. Ihan alueesta riippuu millaista väkeä missäkin kaupassa käy.

Ehkä maalla ei oo eroa, mutta Helsingissä todellakin on. Alepoissa sakki rääpii lähmäkäsillään tyhjäkatseisina kuivia paistopistetuotteita. Hyhhyh

Johannesta!! Jos J:n pitäisi kuunnella vain yhtä biisiä loppuelämänsä, se olisi Beatlesin Yesterday. Aika tylsä mun mielestä kyllä

Yhteistyössä